Postorder PABO
Geplaatst: 13 sep 2012 16:52
Beste mensen.
Slechte service bij de PABO, Wie heeft hier ook ervaring me.
PABO liegt als de pest.
Zie rode tekst spreekt zich tegen wat U hoort aan de tel lijn.
"Tel band zegt het pakket wordt op gehaald bij het laatst afgeleverde adres, Dat is bij een vriendin in Haarlem die jarig was. Sturen die malloten de selectie vracht Na Amsterdam"
PABO
Beste ---------------,
Hartelijk dank voor je reactie.
Je hebt ons laten weten artikelnummer --------- in maat S besteld te hebben, maar maat M
ontvangen te hebben. Onze excuses hiervoor.
Wij hebben een ophaalopdracht ontvangen om een pakket op 11 september jl.
op te laten halen. Deze wordt altijd op het factuuradres opgehaald.
Wil je het pakket op een ander adres op laten halen, dan kan je telfonisch
een afspraak maken en wachten tot je een medewerker aan de lijn krijgt.
Het is ook mogelijk een pakket af te geven bij een servicepunt van DHL.
De service- en garantiekaart vind je aan de achterkant van de pakbon.
Heb je deze niet meer in je bezit, dan kan je deze e-mail bijsluiten.
KLANT
1e Sorry niet op voorraad OKE kan gebeuren.
2e Leveren Maat M IPV maat S terwijl op bestel account duidelijk Maat S staat, Weer fout van PABO.
Nu Komt het
-A je klaagt, ja stuur ma retour
-B je geeft opdracht via je account op hallen, zo ver oke, komen ze in Amsterdam af betaald adres.
-C liegen ze in de mail boven dat factuur adres afhaal punt is HUH? Bel je ze hoor je afhaal adres is laatste aflever adres(DAN IS HAARLEM PABO wordt wakker )
Terwijl in de E mail x tal keer vermeld is het alver adres, VERPLICHTE ze een sexlijn nummer te bellen.
€0,35 cmt Per min + extra kosten mob tel, 60 eur aan kosten je krijgt niemand aan de lijn.
Dan zo dom bandje. Tevens verjaardag verziek, en een fotoshoot van 380 eur. die met dit lingerie was geplant. En bedankt. duur koop geworden
Ja de PABO post order bedrijf, heeft weer 2 klanten minder er bij.
Als test panel lid. krijgen ze 0,0,0,0 service.
Ik voel me goed belazerd en genaaid er bij.
Ben ben benieuwt of meer mensen zijn mee dit bedrijf en zulke service.
PS ben deslecxy dus geen zever over de taal, dat negeer ik.
Radar misschien leuk onderwerp over postorder bedrijf als die van de pabo stel leugenaars 1e klas.
Slechte service bij de PABO, Wie heeft hier ook ervaring me.
PABO liegt als de pest.
Zie rode tekst spreekt zich tegen wat U hoort aan de tel lijn.
"Tel band zegt het pakket wordt op gehaald bij het laatst afgeleverde adres, Dat is bij een vriendin in Haarlem die jarig was. Sturen die malloten de selectie vracht Na Amsterdam"
PABO
Beste ---------------,
Hartelijk dank voor je reactie.
Je hebt ons laten weten artikelnummer --------- in maat S besteld te hebben, maar maat M
ontvangen te hebben. Onze excuses hiervoor.
Wij hebben een ophaalopdracht ontvangen om een pakket op 11 september jl.
op te laten halen. Deze wordt altijd op het factuuradres opgehaald.
Wil je het pakket op een ander adres op laten halen, dan kan je telfonisch
een afspraak maken en wachten tot je een medewerker aan de lijn krijgt.
Het is ook mogelijk een pakket af te geven bij een servicepunt van DHL.
De service- en garantiekaart vind je aan de achterkant van de pakbon.
Heb je deze niet meer in je bezit, dan kan je deze e-mail bijsluiten.
KLANT
1e Sorry niet op voorraad OKE kan gebeuren.
2e Leveren Maat M IPV maat S terwijl op bestel account duidelijk Maat S staat, Weer fout van PABO.
Nu Komt het
-A je klaagt, ja stuur ma retour
-B je geeft opdracht via je account op hallen, zo ver oke, komen ze in Amsterdam af betaald adres.
-C liegen ze in de mail boven dat factuur adres afhaal punt is HUH? Bel je ze hoor je afhaal adres is laatste aflever adres(DAN IS HAARLEM PABO wordt wakker )
Terwijl in de E mail x tal keer vermeld is het alver adres, VERPLICHTE ze een sexlijn nummer te bellen.
€0,35 cmt Per min + extra kosten mob tel, 60 eur aan kosten je krijgt niemand aan de lijn.
Dan zo dom bandje. Tevens verjaardag verziek, en een fotoshoot van 380 eur. die met dit lingerie was geplant. En bedankt. duur koop geworden
Ja de PABO post order bedrijf, heeft weer 2 klanten minder er bij.
Als test panel lid. krijgen ze 0,0,0,0 service.
Ik voel me goed belazerd en genaaid er bij.
Ben ben benieuwt of meer mensen zijn mee dit bedrijf en zulke service.
PS ben deslecxy dus geen zever over de taal, dat negeer ik.
Radar misschien leuk onderwerp over postorder bedrijf als die van de pabo stel leugenaars 1e klas.