Klacht Europcar - onterecht extra kosten op credit card
Geplaatst: 14 sep 2012 17:04
Ik heb bij Europcar in Liverpool een auto gehuurd. Toen ik hem inleverde vertelde de medewerker mij dat alles in orde was. Te goeder trouw heb ik geen bewijs van inlevering gevraagd. Na een paar dagen werd er een bedrag van 40.83 extra van mijn credit card afgeschreven zonder enige uitleg van Europcar.
Na bellen met Europcar zeiden ze dat ik de auto te laat had teruggebracht en niet had volgetankt, wat niet waar is. Stom natuurlijk dat ik hun vertrouwde, ik had om een bewijs moeten vragen en daar maken ze nu misbruik van door mij op te lichten.
Na het overleggen van mijn boardingpass waarmee ik kon bewijzen dat ik de auto niet te laat kon hebben teruggebracht heb ik een deel van het bedrag teruggekregen, maar het deel voor de "brandstof" ben ik kwijt.
Conclusie: vraag altijd een bewijs van inlevering want Europcar is niet te vertrouwen.
Na bellen met Europcar zeiden ze dat ik de auto te laat had teruggebracht en niet had volgetankt, wat niet waar is. Stom natuurlijk dat ik hun vertrouwde, ik had om een bewijs moeten vragen en daar maken ze nu misbruik van door mij op te lichten.
Na het overleggen van mijn boardingpass waarmee ik kon bewijzen dat ik de auto niet te laat kon hebben teruggebracht heb ik een deel van het bedrag teruggekregen, maar het deel voor de "brandstof" ben ik kwijt.
Conclusie: vraag altijd een bewijs van inlevering want Europcar is niet te vertrouwen.