| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Forum
Forum
Waarom is het eerdere onderwerp met dezelfde naam, waarin gebruikers melde dat bij hun het forum werd weergegeven met grote letters, verwijderd terwijl het forum nog steeds met te grote letters wordt weergegeven althans bij mij.
Redactie, het lijkt mij dat na ruim drie dagen het probleem onderhand weleens opgelost had kunnen zijn!
Redactie, het lijkt mij dat na ruim drie dagen het probleem onderhand weleens opgelost had kunnen zijn!
Re: Forum
Had ik al eerder gedaan maar geen oplossing. Wederom geprobeerd maar ook niet de oplossing.klaas1978 schreef:Bij mij is het probleem inmiddels opgelost. Even je browser cache legen.
Merkwaardig vind ik dat alle andere sites etc. normaal werken en alleen het forum van Radar dit probleem geeft. De homepage van Radar geeft ook geen problemen.
Zijn er nog meer gebruikers waar het probleem nog niet is opgelost??
Redactie, is dit bericht juist???ciske schreef:Je moet het probleem toch bij jezelf zoeken, forum is prima in orde gemaakt.
Ik heb van alles geprobeerd maar het probleem blijft. Dat wil zeggen louter en alleen op het forum van Radar. De rest van alles op het internet werkt zoals het behoort.
Wij zijn niet de redactie, dus leg daar dan je vraag rechtstreeks bij de redactie van Tros-Radar, misschien hebben zij tips die je verder helpen. Succes.Chris G schreef:Redactie, is dit bericht juist???ciske schreef:Je moet het probleem toch bij jezelf zoeken, forum is prima in orde gemaakt.
Ik heb van alles geprobeerd maar het probleem blijft. Dat wil zeggen louter en alleen op het forum van Radar. De rest van alles op het internet werkt zoals het behoort.
Ook via de browser alle tijdelijke bestanden weggegooid ?Ik heb van alles geprobeerd maar het probleem blijft. Dat wil zeggen louter en alleen op het forum van Radar. De rest van alles op het internet werkt zoals het behoort.
Cookie's weggegooid ?
-
manondoris
bij mij ookChocomelk schreef:Bij mij ook.sephora30 schreef:De koeienletters zijn bij mij ook gelukkig weg.
-
witte angora
Vooralsnog springen ze bij mij niet over het scherm.tenormin schreef:Zijn nu dus weer kalfjesChocomelk schreef:Bij mij ook.sephora30 schreef:De koeienletters zijn bij mij ook gelukkig weg.
Alleen zijn de smileys nu zo klein als ik kiezen moet, heb bekant een vergrootglas nodig om te zien wat welke is.