LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lexmark s605 met garantie

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
marcje2012
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 aug 2012 14:14

Lexmark s605 met garantie

Ongelezen bericht door marcje2012 »

Hallo,

Sinds september 2010 heb ik een Lexmark S605 printer in huis.
Bij aanschaf was er al een probleem, de printer kon alleen printen en niet kopiëren of scannen.
Telkens als ik ging kopiëren of scannen zag je alleen maar een zwarte pagina.
Ik ben terug gegaan naar de winkel De Harense Smid te Delfzijl.
Daar werd mij verteld dat ik contact moest opnemen met Lexmark, dat was al één week na aankoop.
Er zit 3 jaar garantie op, en ik wil mijn geld terug, of een tegoedbon. Is dat mogelijk?
Want ik hoef geen vervangend product, want ik neem nooit weer iets van Lexmark!
Erg slechte kwaliteit.

Groet,

Marc

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Lexmark s605 met garantie

Ongelezen bericht door crazyme »

Soms is de oplossing eenvoudiger dan je kunt verzinnen.

Waarom niet even bellen ? Ze hebben onsite garantie. En dat voor een printer van 90,-

sjohie
Berichten: 11243
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Lexmark s605 met garantie

Ongelezen bericht door sjohie »

Na 2 jaar is het nog niet in u opgekomen om eens een belletje/mailtje richting Lexmark te doen, maar wél hier een topic aan te maken? :shock:

henk51
Berichten: 1680
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Lexmark s605 met garantie

Ongelezen bericht door henk51 »

door crazyme » 17 sep 2012 20:24

Soms is de oplossing eenvoudiger dan je kunt verzinnen.

Waarom niet even bellen ? Ze hebben onsite garantie. En dat voor een printer van 90,-

Ja waarom niet advies opgevolgd?
Daar werd mij verteld dat ik contact moest opnemen met Lexmark, dat was al één week na aankoop.
Nee hoor 2 jaar wachten als je meteen actie had ondernomen had probleem al 2 jaar opgelost geweest.
Nu is de inkt zeker op en wil je je geld terug.

gr Henk

marcje2012
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 aug 2012 14:14

Re: Lexmark s605 met garantie

Ongelezen bericht door marcje2012 »

Ik heb gebeld met Lexmark én met de Harense Smid te Delfzijl.
Door Lexmark werd gezegd dat ik mijn geld terug kon krijgen en dat moest gebeuren bij de Harense Smid. En door de Harense Smid ben ik doorverwezen naar Lexmark.
Allemaal maar beetje raar

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Lexmark s605 met garantie

Ongelezen bericht door crazyme »

Dat is niet raar, dat is van het kastje naar de muur sturen.

mukkiefuk
Berichten: 236
Lid geworden op: 24 okt 2005 15:11

Re: Lexmark s605 met garantie

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

Sterker nog, je hebt helemaal nergens meer recht op.
Sinds september 2010 heb ik een Lexmark S605 printer in huis.
Bij aanschaf was er al een probleem, de printer kon alleen printen en niet kopiëren of scannen.
vanuit de consumentenautoriteit:
De wet verplicht de koper zijn klacht bij de verkoper te melden binnen ‘bekwame tijd’ nadat hij het gebrek heeft ontdekt. Gebeurt dit niet, dan verliest de koper zijn rechten ten aanzien van de non conformiteit. Voor een consumentenkoop is bepaald, dat een melding binnen twee maanden na ontdekking nog tijdig is.
Het is 2 JAAR na het ontdekken. Dus printer weggooien en een nieuwe kopen.

A.T
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2013 12:43

Re: Lexmark s605 met garantie

Ongelezen bericht door A.T »

Wie kan ons helpen????

Dit probleem hebben we destijds op het forum gezet onder de naam Jakob.J en het bij passende email adres en nu kunnen we niet meer inloggen niet wordt herkent de naam niet en het email adres.

Mvg,
A.T
Ps, een reactie zal automatisch worden gestuurd op het zelfde email account als die van het geval wat boven staat beschreven???? een raadsel dus.

consument1986
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 jul 2013 00:37

Re: Lexmark s605 met garantie

Ongelezen bericht door consument1986 »

Je twee jaar garantie is nu verlopen, ik denk dat je weinig kan doen nu. Tenzij je echt kunt bewijzen dat je in 2010 contact hebt gehad met de winkel en Lexmark en dat er geen oplossing geboden is.

Gesloten