Beste mensen,
Tegenwoordig heeft bijna iedereen wel het moderne Internet: ook bedrijven. Waarom moet ik dan voor (spraak)contact gebruik maken van het ouderwetse en dure telecomnetwerk, in plaats van het moderne internetwerk? Ik bedoel: Skype (Windows PC), Facetime (Apple) is allemaal gratis onderling bellen: dus waarom bieden bedrijven dat niet meer aan?? Waarom duur bellen naar ze, terwijl we allebei internet hebben-- waarom dus daar niet (gratis) over laten verlopen?? Ik zou willen dat ik meer helpdesks via een eigen (gratis) skype-id of facetime zou kunnen bereiken. Wie kan me dit verklaren.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] (Duur bellen) naar helpdesks
Re: (Duur bellen) naar helpdesks
Omdat de mensen van de helpdesk ook betaald moeten worden.
Dit gaat nu (indirect) via de duurdere telefoonverbinding.
Dit gaat nu (indirect) via de duurdere telefoonverbinding.
Re: (Duur bellen) naar helpdesks
De verklaring is simpel. U wilt een dienst (service via een Helpdesk) afnemen bij een bedrijf. Bedrijven willen winst maken. Dus deze service moet betaald worden. En dat doet U nu indirect door te bellen.WillemLW schreef:Beste mensen,
Tegenwoordig heeft bijna iedereen wel het moderne Internet: ook bedrijven. Waarom moet ik dan voor (spraak)contact gebruik maken van het ouderwetse en dure telecomnetwerk, in plaats van het moderne internetwerk? Ik bedoel: Skype (Windows PC), Facetime (Apple) is allemaal gratis onderling bellen: dus waarom bieden bedrijven dat niet meer aan?? Waarom duur bellen naar ze, terwijl we allebei internet hebben-- waarom dus daar niet (gratis) over laten verlopen?? Ik zou willen dat ik meer helpdesks via een eigen (gratis) skype-id of facetime zou kunnen bereiken. Wie kan me dit verklaren.
Meestal zijn er wel gratis (bv. email) of andere (bv. een service abonnement met gratis telefoonnr) beschikbaar, maar die hebben weer nadelen. Zo krijgt U via email meestal nietszeggende antwoorden op vragen die U niet gesteld heeft en service abonnementen moeten ook betaald worden. Maar hoe dan ook U moet betalen voor het gebruikt van deze Helpdesk.