slechte service bol.com
Geplaatst: 18 sep 2012 13:26
Ik bestelde bij Bol.com op maandag een boek dat op voorraad was en de volgende dag geleverd zou worden. Op vrijdag was het er nog niet, waarop ik belde met de klantenservice. Volgens de heer aan de lijn lag het nog bij de leverancier en had die het nog niet afgestuurd. Op mijn vraag of ze daar dan achteraan wilden gaan, omdat op de Bol.com website staat dat het boek de volgende dag zou worden geleverd, werd negatief geantwoord: "We kunnen niets doen om het verzendproces te bespoedigen. In 99 procent van de gevallen gaat het goed, en soms dus niet. Excuses." Daar heb je als klant niet zoveel aan. Zeker als het een verjaardagscadeau voor een kind betreft. Maar ik kreeg een advies: annuleer deze bestelling en bestel het boek opnieuw. Dat is het er waarschijnlijk wel de volgende dag. ???? Hoe zit dat dan? Hetzelfde boek kan wel worden geleverd als ik het opnieuw bestel? Vreemd. Toch maar proberen omwille van de kinderverjaardag. Op de website is het boek nog steeds op voorraad en nog steeds de volgende dag te leveren. Dus opnieuw besteld. En ik wacht nog steeds. De geplande afleverdatum van 15 september staat nog steeds bij mijn bestelstatus en verder hoor of zie ik niets van Bol.com. Lekker klantgericht en wat een geweldige service. Bedankt Bol.com. Ook namens mijn jarige dochter.
Zo gaat het dus bij meer webwinkels: er wordt ergens in het proces een fout gemaakt en de klant draait er voor op. Als het dan inderdaad maar zelden fout gaat, zoals de klantenservice schetst, is dat een reden temeer om de klachten die er zijn goed af te handelen. En dat gebeurt dus niet.
Zo gaat het dus bij meer webwinkels: er wordt ergens in het proces een fout gemaakt en de klant draait er voor op. Als het dan inderdaad maar zelden fout gaat, zoals de klantenservice schetst, is dat een reden temeer om de klachten die er zijn goed af te handelen. En dat gebeurt dus niet.