Sjello Sjeize
Geplaatst: 11 dec 2003 18:00
DEZE MAIL IS NAAR CHELLO GEGAAN!
==========================
Geachte heer Tempelman en administratie,
(dir. consumentenmarkt)
Jullie worden met de dag arroganter. Met de dag a-socialer. Met de dag meer oogkleppen op die zo ver mogelijk in de horizon reiken. Dit is echt niet meer normaal en ik wil nu echt dat hier iets aan gedaan wordt. Ik heb onderhand zoveel geslikt qua behandeling en prijsverhogingen. Ik heb het merendeel maar laten gaan, omdat jullie toch een lompe organisatie zijn die niets doet of gewoonweg zijn macht misbruikt. Ik hoop dat deze monopolie-positie gauw van jullie wordt afgenomen. Want nuu ben ik het toch echt zat. Over het algemeen probeer ik een conflict altijd positief te benaderen, want dat brengt meer resultaat, maar this is the bloody limit...
Dit is het geval.
Ik ben thuiswonend. Woon nog bij mijn 2 ouders. Een groot huis. En nee, we zijn niet rijk.
Linkerkant van het huis, 1 kabel-aansluiting - daar wordt tv en radio afgetapt. Geen internet. Geen ruimte voor, geen behoefte aan.
Rechter kant van het huis, daar hebben we ook een aansluiting. Ik zit daar en maak volop gebruik van het internet. Puur en alleen internet, dus ik heb TV en RADIO niet nodig. Ook nooit nodig gehad en ook in de toekomst niet nodig. Ik slik nu al jaren het feit dat ik MOET betalen voor TV en RADIO, anders kan ik internet niet op. De aansluiting moet geactiveerd worden, anders kan ik niet internet gebruiken, ook al heb ik TV en RADIO niet nodig. Tenminste, dat is jullie (technisch) verhaal. Of ik er nu wel of niet gebruik van maak, ik moet TV en RADIO en INTERNET betalen. Dus in feite betaal ik al jaren voor iets wat ik niet gebruik. Maar enfin, ik heb het geslikt al die jaren. Ik krijg nu maandelijks een factuur van 65,15 euro incl. BTW. En da's a-sociaal hoog als je dat vergelijkt met andere kabelaars, adsl-aanbieders of wie ook maar internet aanbiedt. Ik kan mij nog een tijd herinneren van dat we in de 40 zaten, maar goed, alles wordt duurder, is logisch. Maar, niet alleen de prijs is asociaal hoog, maar sinds een 2tal weken heb ik ook weer storingen. Internet plat en kan ik niet verder werken. TIME = MONEY Jullie oplossing: service pack opsturen aan de klant en zoek het maar uit. "Misschien" dat het de storingen verhelpt.
En dan nu, bij de post. Een schrijven van upc van 11 december 2003 - onderwerp: nieuw tarief per 1 januari 2004 - nr.12666. Heel typisch, geen telefoonnummer erbij gezet, want stel joh, dat een paar mensen boos zijn en jullie gaan bellen. Krijg je het nog druk ook joh!
Hoe dan ook, jullie gaan het RADIO en TV-pakket in prijs WEER verhogen met maar liefst meer dan 3 euro. Hebben we het afgelopen jaar al niet 2 keer een verhoging gehad? En ik moet ook al extra betalen voor administratiekosten? Want ik weiger een automatische incasso af te geven aan jullie. Want jullie trekken dan gewoon mijn bankrekening leeg, als het ff kan. Als ik nou eens waar voor mijn geld kreeg, dan heb je er nog een goeie reden voor. Maar jullie dienst doet het niet eens goed.
Dus, ik moet nu WEER meer betalen voor RADIO en TV, terwijl ik niet eens van die dienst gebruik maak. Plus, we hebben al 2 prijsverhogingen achter de rug dit jaar. Plus, ik moet extra administratiekosten betalen (is ook 2 keer verhoogd en jullie blijven maar dat velletje sturen zodat ik jullie wel ga machtigen - ik pieker er niet over), omdat ik weiger jullie dan ook maar 1 vinger te geven. Want mijn hand is niet veilig bij jullie.
Ik eis nu per direct een lager bedrag op mijn factuur. Dit is een a-sociaal hoog bedrag wat ik betaal. Ik maak niet eens volledig gebruik van jullie diensten. Het is asociaal hoog vergeleken met jullie concurrentie. EN 1 jaar eens geen prijsverhogingen doorvoeren svp, is dat minstens 1 keer in jullie bestaan misschien mogelijk? Doe eens zuinig zijn op jullie bestaande klanten. En niet enkel bezig zijn met het binnenhalen van nieuwe klanten met lage prijzen, om ze daarna van de nodige slapeloze nachten te voorzien. De goeie gevallen niet meegenomen...
Ik ben het nu echt spuugzat. Ik wil een verlaging van mijn factuur en behandel uw bestaande klanten eens op een fatsoenlijke manier. Ik ben geen monopolist, maar ik zou allang failliet gegaan zijn met zulke bedrijfsvoering.
Vol afwijzing,
John Jansen
p.s. deze mail gaat ook naar VARA KASSA en TROS RADAR en de 2e KAMER !!!
==========================
Geachte heer Tempelman en administratie,
(dir. consumentenmarkt)
Jullie worden met de dag arroganter. Met de dag a-socialer. Met de dag meer oogkleppen op die zo ver mogelijk in de horizon reiken. Dit is echt niet meer normaal en ik wil nu echt dat hier iets aan gedaan wordt. Ik heb onderhand zoveel geslikt qua behandeling en prijsverhogingen. Ik heb het merendeel maar laten gaan, omdat jullie toch een lompe organisatie zijn die niets doet of gewoonweg zijn macht misbruikt. Ik hoop dat deze monopolie-positie gauw van jullie wordt afgenomen. Want nuu ben ik het toch echt zat. Over het algemeen probeer ik een conflict altijd positief te benaderen, want dat brengt meer resultaat, maar this is the bloody limit...
Dit is het geval.
Ik ben thuiswonend. Woon nog bij mijn 2 ouders. Een groot huis. En nee, we zijn niet rijk.
Linkerkant van het huis, 1 kabel-aansluiting - daar wordt tv en radio afgetapt. Geen internet. Geen ruimte voor, geen behoefte aan.
Rechter kant van het huis, daar hebben we ook een aansluiting. Ik zit daar en maak volop gebruik van het internet. Puur en alleen internet, dus ik heb TV en RADIO niet nodig. Ook nooit nodig gehad en ook in de toekomst niet nodig. Ik slik nu al jaren het feit dat ik MOET betalen voor TV en RADIO, anders kan ik internet niet op. De aansluiting moet geactiveerd worden, anders kan ik niet internet gebruiken, ook al heb ik TV en RADIO niet nodig. Tenminste, dat is jullie (technisch) verhaal. Of ik er nu wel of niet gebruik van maak, ik moet TV en RADIO en INTERNET betalen. Dus in feite betaal ik al jaren voor iets wat ik niet gebruik. Maar enfin, ik heb het geslikt al die jaren. Ik krijg nu maandelijks een factuur van 65,15 euro incl. BTW. En da's a-sociaal hoog als je dat vergelijkt met andere kabelaars, adsl-aanbieders of wie ook maar internet aanbiedt. Ik kan mij nog een tijd herinneren van dat we in de 40 zaten, maar goed, alles wordt duurder, is logisch. Maar, niet alleen de prijs is asociaal hoog, maar sinds een 2tal weken heb ik ook weer storingen. Internet plat en kan ik niet verder werken. TIME = MONEY Jullie oplossing: service pack opsturen aan de klant en zoek het maar uit. "Misschien" dat het de storingen verhelpt.
En dan nu, bij de post. Een schrijven van upc van 11 december 2003 - onderwerp: nieuw tarief per 1 januari 2004 - nr.12666. Heel typisch, geen telefoonnummer erbij gezet, want stel joh, dat een paar mensen boos zijn en jullie gaan bellen. Krijg je het nog druk ook joh!
Hoe dan ook, jullie gaan het RADIO en TV-pakket in prijs WEER verhogen met maar liefst meer dan 3 euro. Hebben we het afgelopen jaar al niet 2 keer een verhoging gehad? En ik moet ook al extra betalen voor administratiekosten? Want ik weiger een automatische incasso af te geven aan jullie. Want jullie trekken dan gewoon mijn bankrekening leeg, als het ff kan. Als ik nou eens waar voor mijn geld kreeg, dan heb je er nog een goeie reden voor. Maar jullie dienst doet het niet eens goed.
Dus, ik moet nu WEER meer betalen voor RADIO en TV, terwijl ik niet eens van die dienst gebruik maak. Plus, we hebben al 2 prijsverhogingen achter de rug dit jaar. Plus, ik moet extra administratiekosten betalen (is ook 2 keer verhoogd en jullie blijven maar dat velletje sturen zodat ik jullie wel ga machtigen - ik pieker er niet over), omdat ik weiger jullie dan ook maar 1 vinger te geven. Want mijn hand is niet veilig bij jullie.
Ik eis nu per direct een lager bedrag op mijn factuur. Dit is een a-sociaal hoog bedrag wat ik betaal. Ik maak niet eens volledig gebruik van jullie diensten. Het is asociaal hoog vergeleken met jullie concurrentie. EN 1 jaar eens geen prijsverhogingen doorvoeren svp, is dat minstens 1 keer in jullie bestaan misschien mogelijk? Doe eens zuinig zijn op jullie bestaande klanten. En niet enkel bezig zijn met het binnenhalen van nieuwe klanten met lage prijzen, om ze daarna van de nodige slapeloze nachten te voorzien. De goeie gevallen niet meegenomen...
Ik ben het nu echt spuugzat. Ik wil een verlaging van mijn factuur en behandel uw bestaande klanten eens op een fatsoenlijke manier. Ik ben geen monopolist, maar ik zou allang failliet gegaan zijn met zulke bedrijfsvoering.
Vol afwijzing,
John Jansen
p.s. deze mail gaat ook naar VARA KASSA en TROS RADAR en de 2e KAMER !!!