Pagina 1 van 1

opzeggen bij kpn

Geplaatst: 18 sep 2012 18:47
door ende50
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn glasvezel moet opzeggen bij de KPN i.v.m. niet goed werkend internet, geen t.v. ontvangst en wegvallende telefoon. Heb al 25 maal gebeld met helpdesk, 3x monteur aan huis geweest, 3 dagen aangegeven dat ik kontakt wil met de opzegafdeling, mevrouw U wordt terug gebeld. aangegeven dat ik dat op mijn vaste lijn wil, wat doen ze, ze bellen mobiel 1x. weer gebeld jamaar mevrouw had U Uw mobiel maar bij U moeten hebben, KPN verwacht dat als je naar de supermarkt gaat je met je mobiel opzak loopt. Heb alleen maar ellende de laatste 3 weken, ben er klaar mee en wil ervan af. ben onderhand radeloos aan het worden. HELP

Re: opzeggen bij kpn

Geplaatst: 18 sep 2012 18:50
door klaas1978
ende50 schreef:Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn glasvezel moet opzeggen bij de KPN
Aangetekende brief.

Re: opzeggen bij kpn

Geplaatst: 18 sep 2012 18:51
door ciske
Ook voor jou ga langs het juridisch loket in je woonplaats.
Kpn liegt altijd over terug bellen , dat doen ze namelijk zo goed als nooit.

gratis KPN nummer 0800-0115

Re: opzeggen bij kpn

Geplaatst: 18 sep 2012 18:56
door klaas1978
ciske schreef:Ook voor jou ga langs het juridisch loket in je woonplaats.
Waarom zou je een zinloos gevecht aangaan? Dat levert je alleen maar een hoop frustratie op en je wint er helemaal niks mee.

TS wil geen gevecht, hij wil opzeggen. Dan volstaat dus een (aangetekende) brief met de mededeling dat je met inachtneming van de opzegtermijn je contract wil beƫindigen.

Re: opzeggen bij kpn

Geplaatst: 18 sep 2012 19:22
door ciske
TS wil geen gevecht, hij wil opzeggen. Dan volstaat dus een (aangetekende) brief met de mededeling dat je met inachtneming van de opzegtermijn je contract wil beƫindigen
Als TS een jaarcontract heeft, kan die nog niet opzeggen, wel als die 30 dagen zonder zit.

Tenzij jij wilt dat TS moet bijbetalen, lijkt mij niet de bedoeling een provider te matsen.

Op een verkeerd spoor kan je iedereen zetten, lijkt mij niet de bedoeling van dit forum.

Re: opzeggen bij kpn

Geplaatst: 18 sep 2012 19:39
door ende50
heb een brief opgesteld zitten binnen de 30 dagen waar je recht op heb als consument om de ontbinding te verbreken als KPN in gebreke is, ze kunnen niet leveren waarvoor ik betaal, heb ze ruimschoots de gelegenheid gegeven om naar een oplossing te zoeken, 25x alles gereset, nieuwe kastjes en ontvangers geplaats door eigen monteurs, ook alles aan laten leggen door de kpn zelf.
Inderdaad KPN belt niet terug, het is schandalig zoals ze met hun klanten omgaan, is om moedeloos van te worden. Vraag me ook af of ze het lef hebben om het abonnementgeld te innen voor iets waar je helemaal niets aan heb, als dat gebeurt ga ik het bedrag stoneren, al moet ik er voor de rechter meekomen, maar dit is zo oneerlijk en schofterig.

Re: opzeggen bij kpn

Geplaatst: 18 sep 2012 19:47
door ciske
Vraag me ook af of ze het lef hebben om het abonnementgeld te innen voor iets waar je helemaal niets aan heb, als dat gebeurt ga ik het bedrag stoneren,
Die kans is heel groot bij kpn, heb ze zelf (nog), vandaar dat ik al zei, ga langs het juridisch loket , die hebben vaak beter advies.

succes.

Re: opzeggen bij kpn

Geplaatst: 18 sep 2012 22:55
door Bob Schurkjens
En nou maar hopen dat die brief aangetekend naar KPN is verzonden. Gewone brieven gooit KPN ongeopend weg.

Re: opzeggen bij kpn

Geplaatst: 18 sep 2012 23:34
door Emmy75
Ik denk dat er wel opgezegd kan worden wegens wanprestatie. Dan heeft u er ook geen last van jaarcontracten uitzitten enz. Juridisch loket kan daar beter antwoord op geven.

Re: opzeggen bij kpn

Geplaatst: 19 sep 2012 09:48
door ciske
Bob Schurkjens schreef:En nou maar hopen dat die brief aangetekend naar KPN is verzonden. Gewone brieven gooit KPN ongeopend weg.

Aangetekend kunnen ze ook weigeren, maar tis voor TS te hopen dat die gauw van KPN af is.