LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring Hollandsnieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Marieke061978
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2012 14:18

Slechte ervaring Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door Marieke061978 »

In juni van dit jaar besloot ik om een nieuw abonnement en een nieuwe telefoon aan te schaffen. Hollandsnieuwe leek me een goed aanbod te hebben. Ik bestelde via de site een toestel (iphone) incl. abonnement.

Vrij snel had ik het toestel binnen maar het werkte niet. Dus stuurde ik een mail naar de klantenservice hoe ik dit probleem aan moest pakken. Helaas...geen antwoord. Toen maar met de klantenservice gebeld (35 ct per minuut).
Er werd me het advies gegeven om het toestel met een retourformulier aangetekend retour te sturen. Een paar dagen later kreeg ik een mail met daarin een ander antwoord. Het toestel moest aangeboden worden bij Dynafix omdat het toestel binnen de garantietermijn kapot zou zijn gegaan. Maar hij heeft het nooit gedaan... Nog maar eens gebeld met de klantenservice, wederom 35 cent per minuut. Daar bevestigde de medewerker dat ik juist had gehandeld.

Echter ik kreeg geen nieuw toestel.
Na een week of anderhalf maar weer een mail gestuurd, weer een late reactie met hetzelfde antwoord als de in eerste mail. Daar had ik dus niets aan. Weer gebeld naar de klantenservice. Uiteindelijk heb ik ontzettend lang gebeld en werd ik doorverwezen naar Dynafix. Waar ze me vertelde dat zij ook niets konden doen.

De tijd begon te dringen want ik zou op vakantie gaan en mijn huidige abonnement liep af. Ik wilde natuurlijk wel bereikbaar zijn. Weken gingen voorbij, waarin ik heel veel mails heb gestuurd, en ellenlange gesprekken heb gevoerd met de dure klantenservice. Uiteindelijk was ik het beu en heb ik alles geannuleerd.

Dat kon volgens de medewerker van Hollandsnieuwe. Prima, zo geschiedde. Maar wat bleek het weekend daarop kreeg ik ineens een nieuw toestel. Terwijl volgens twee verschillende medewerkers me bevestigd hadden dat alles geannuleerd was.
Wederom een toestel aangetekend retour gezonden. En weer kosten gemaakt.
Inmiddels bij mijn oude provider een nieuw abonnement afgesloten, incl. toestel.

Ondertussen ben ik op vakantie geweest en heb ik helemaal niets meer gehoord van Hollandsnieuwe. Prima, alles achter de rug denk je dan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik opgelucht was.
Ondanks dat ik minstens 50 euro onkosten had gehad die ik volgens Hollandsnieuwe niet terug zou kunnen krijgen.

Maar nu blijkt dat er tot twee keer toe kosten voor het abonnement zijn afgeschreven. Terwijl ik nog nooit gebruik heb kunnen, en uiteindelijk heb willen maken van de diensten die mij zijn geboden.
Weer contact opgenomen met de klantenservice. Alles zou wederom doorgezet worden naar de (inmiddels voor mij bekende term) "tweede lijn".

Nu, inmiddels 1,5 a 2 weken geleden heb ik alweer niets meer gehoord. Ik heb een uitpuilende mailbox met mailtjes waar ik niets aan heb, een paar hele hoge telefoonrekeningen en meer onkosten gemaakt. Nu wordt er ook "zomaar" geld van mijn rekening geschreven. Ik heb niet eens een toestel laat staan een abonnement! Ik word er moedeloos van en mijn geduld is op.

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: Slechte ervaring Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Marieke,

Erg vervelend om te vernemen dat dit zo moeizaam verloopt, graag nemen we contact met je op om tot een oplossing te komen. Kun je ons in een privébericht je gegevens sturen? Dan zullen we nagaan wat er mis gaat en zo spoedig mogelijk contact opnemen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

fascomirko
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 aug 2012 19:37

Re: Slechte ervaring Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door fascomirko »

hallo marieke
Ik lees in je bericht dat je je toestel terug gestuurd heb naar hollands nieuwe. Naar welk adres heb je dat gestuurd? ook ik heb problemen met hollands nieuwe. Heb ook alles terug gestuurd en hoorde maar niets en dacht ook dat alles nu in orde was maar er wordt gewoon iedere maand geld afgeschreven en wel met een ander rekeningnummer als de 2 rekeningnummers die ik had laten blokkeren. Dit nieuwe nummer heb ik ook laten blokkkeren maar ik ben bang dat ze straks weer via een ander rekening nummer willen incasseren.

fascomirko
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 aug 2012 19:37

Re: Slechte ervaring Hollandsnieuwe

Ongelezen bericht door fascomirko »

hallo marieke
heb jij al wat gehoord van hollands nieuwe

Gesloten