LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 4x boete a2 utrecht

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
kuklos
Berichten: 9828
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: 4x boete a2 utrecht

Ongelezen bericht door kuklos »

@Achmed78, het bericht wat je op internet hebt gevonden, hoe is dat van toepassing op jouw situatie?

Jij hebt de wet overtreden door te hard te rijden en met een defecte kilometerteller te gaan rijden. Gewoon betalen dus.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: 4x boete a2 utrecht

Ongelezen bericht door tenormin »

Ahmed78, dan schrijf je toch die brief met een postzegel van 1 erop. Denk niet dat je wed maar wedden dat je aan het kortste eind trekt. Mag dan wel langer duren voor men zich door alle klachten heeft heengeworsteld maar jouw gevalletje is, voor zeker, niet iets om met een vormingsfout of wat dan ook, ijkfout, af te kopen. Ergo, besef wel dat, als je verliest er nog een leuk bedragje bovenop komt. Succes ermee.

Ahmed78
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 jun 2012 13:00

Re: 4x boete a2 utrecht

Ongelezen bericht door Ahmed78 »

Goedenavond,

Ik hou jullie op de hoogte hoe dit afloopt!

Mvg

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: 4x boete a2 utrecht

Ongelezen bericht door tenormin »

Ahmed78 schreef:Goedenavond,

Ik hou jullie op de hoogte hoe dit afloopt!

Mvg
Gezien de achterstand door de vele bezwaarschriften kan dit nog wel een jaartje duren, dus ik kan bijna zeggen dat je het tegen die tijd wel bent vergeten.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: 4x boete a2 utrecht

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ahmed78 schreef:Goedenavond,

Ik hou jullie op de hoogte hoe dit afloopt!

Mvg

Hoeft niet, dat weten we al :roll:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: 4x boete a2 utrecht

Ongelezen bericht door tenormin »

sephora30 schreef:
Ahmed78 schreef:Goedenavond,

Ik hou jullie op de hoogte hoe dit afloopt!

Mvg

Hoeft niet, dat weten we al :roll:
Haha, we zijn allebei Char: is er een B, ja, een E, ja, een T, ja, een A, ja. een L, ja, een E, ja, een N, ja. Ik zie het: U moet boete betalen. (heel flauw, ik weet het).

hassan ali
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jul 2012 21:57

Re: 4x boete a2 utrecht

Ongelezen bericht door hassan ali »

Hallo Ahmed,

Wanneer uw kilometerteller defect is kunt U niet weten dat U te hard reed. Ik denk dat U wel degelijk een goede reden heeft om tegen de boetes in protest te gaan. Goed dat U hebt aangegeven de meter te willen repareren. Dat toont Uw goede wil.

In het uiterste geval zal men U wellicht een boete laten betalen en de andere drie kwijtschelden.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: 4x boete a2 utrecht

Ongelezen bericht door crazyme »

Lekker doorzichtig dit...

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: 4x boete a2 utrecht

Ongelezen bericht door tenormin »

hassan ali schreef:Hallo Ahmed,

Wanneer uw kilometerteller defect is kunt U niet weten dat U te hard reed. Ik denk dat U wel degelijk een goede reden heeft om tegen de boetes in protest te gaan. Goed dat U hebt aangegeven de meter te willen repareren. Dat toont Uw goede wil.

In het uiterste geval zal men U wellicht een boete laten betalen en de andere drie kwijtschelden.
U werkt zeker bij Ahmed. Wat een baarlijke nonsens. Iedereen, zeker een autohandelaar, moet toch weten dat je met een kapotte kilometerteller een prent kunt verwachten. Als de politie je staande houd en er iets niet in orde is komt het bonnenboekje tevoorschijn. (Of pincode apparaat)!

hassan ali
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jul 2012 21:57

Re: 4x boete a2 utrecht

Ongelezen bericht door hassan ali »

Hallo meneer tenormin. Ik werk niet bij deze autodealermeneer, maar ben helaas momenteel tussen twee banen

Gesloten