LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
Afgelopen dinsdag hebben wij een reis geboekt naar Side in Turkye.
Op woensdag worden wij door Corendon gebeld dat er een fout is gemaakt met het invoeren van de prijzen en dat zij de reis nu voor 3700 euro kunnen aanbieden ipv voor 2700 euro.
Zij verschuilen zicht achter de voorwaarden van de ANVR en nemen totaal geen actie om dit op te lossen.
Kortom wij gaan niet op vakantie en Corendon komt er gewoon mee weg. Wel schermen zij op internet met Corendon die altijd voordeliger is, maar wat zoekwerk op internet leert dat zijn helemaal niet voordeling zijn.
Op woensdag worden wij door Corendon gebeld dat er een fout is gemaakt met het invoeren van de prijzen en dat zij de reis nu voor 3700 euro kunnen aanbieden ipv voor 2700 euro.
Zij verschuilen zicht achter de voorwaarden van de ANVR en nemen totaal geen actie om dit op te lossen.
Kortom wij gaan niet op vakantie en Corendon komt er gewoon mee weg. Wel schermen zij op internet met Corendon die altijd voordeliger is, maar wat zoekwerk op internet leert dat zijn helemaal niet voordeling zijn.
Re: Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
[*Wij hebben een reis geboekt naar Side]. Die €1000,00 prijsverhoging, hoeveel mensen betreft dit? 2, 4 of meer? Iets meer info, indien mogelijk.
Re: Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
4 personen ook in Side en ook 1000 euro duurder
Re: Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
Dat is wel een verschil, het eerste suggereert opzet, het tweede een (menselijke) fout.Op woensdag worden wij door Corendon gebeld dat er een fout is gemaakt met het invoeren van de prijzen en dat zij de reis nu voor 3700 euro kunnen aanbieden ipv voor 2700 euro.
Re: Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
Dat moet bijna een fout zijn.U heeft al geboekt, schrijft U. Kunt u kosteloos annuleren? Tussen die twee bedragen zit zo'n enorm verschil dat het absoluut niet "redelijk" genoemd kan worden. En u bedoelt toch zeker niet per persoon 1000 euro? M.a.w. 250 per persoon. Wat al een (te) groot verschil is. Is doorvragen/uitleg nog een optie voor u.
Re: Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
De reis is geannuleerd omdat ik geen 1000 euro extra ga betalen.
En ja er is volgens Corendon een fout gemaakt met het invoeren van de prijzen.
Maar ik heb zeker vier reizen bekeken waarbij de prijzen allemaal lager waren. En waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar die moeten ook herstelt worden. Helaas de enige optie die Corendon biedt is 1000 euro bijbetalen. Zij maken van hun probleem ons probleem.
En ja er is volgens Corendon een fout gemaakt met het invoeren van de prijzen.
Maar ik heb zeker vier reizen bekeken waarbij de prijzen allemaal lager waren. En waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar die moeten ook herstelt worden. Helaas de enige optie die Corendon biedt is 1000 euro bijbetalen. Zij maken van hun probleem ons probleem.
Re: Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
Bent u wellicht van Corendon, die opperden ook een menselijke fout. Ik heb nooit gesproken van opzet.bprosman schreef:Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euroDat is wel een verschil, het eerste suggereert opzet, het tweede een (menselijke) fout.Op woensdag worden wij door Corendon gebeld dat er een fout is gemaakt met het invoeren van de prijzen en dat zij de reis nu voor 3700 euro kunnen aanbieden ipv voor 2700 euro.
Maar wel over het feit dat als je een fout maakt, je er ook voor moet zorgen dat hiervoor een oplossing komt. Feit blijft dat ik vorig jaar voor de zelfde prijs dezelfde soort reis boekte. De alternatieven die vandaag eindelijk werden aangedragen waren niet vergelijkbaar met de accomodatie die ik heb geboekt
Re: Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
Gelukkig heb je de reis (kostenloos) kunnen annuleren.Verwoert schreef:De reis is geannuleerd omdat ik geen 1000 euro extra ga betalen.
En ja er is volgens Corendon een fout gemaakt met het invoeren van de prijzen.
Maar ik heb zeker vier reizen bekeken waarbij de prijzen allemaal lager waren. En waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar die moeten ook herstelt worden. Helaas de enige optie die Corendon biedt is 1000 euro bijbetalen. Zij maken van hun probleem ons probleem.
Waar mensen werken worden fouten gemaakt, het is vervelend dat ze u niet
tegenmoet komen maar volgens mij hoeven ze dat toch ook niet.
Genoeg andere reisaanbieders waar u kan boeken.
Re: Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
U heeft, naar ik hoop, geen annuleringskosten moeten betalen? Zijn zat andere aanbieders met de door u beoogde prijs. Als u alsnog gaat, niet met Corendon, prettige vakantie.
Re: Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
Jammer dat ik Chocomelk ook tegenkom bij andere klachten, dus niet zomaar een klant, gewoon een medewerker van Corendon. Nou Corendon blijkbaar zitten jullie dus toch niet te wachten op dit soort berichten. Vraag me af wanneer jullie je tijd gaan besteden aan mensen zoals wij, en niet aan bericht op dit soort forums.
Re: Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
Ik een medewerker van Corendon, Bprosman ook al......Verwoert schreef:Jammer dat ik Chocomelk ook tegenkom bij andere klachten, dus niet zomaar een klant, gewoon een medewerker van Corendon. Nou Corendon blijkbaar zitten jullie dus toch niet te wachten op dit soort berichten. Vraag me af wanneer jullie je tijd gaan besteden aan mensen zoals wij, en niet aan bericht op dit soort forums.
Nou ik werk zeer zeker NIET bij corendon.
Re: Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
Wel knap dat je weet dat het kostenloos was.. Je hebt zeker iets met Corendon te maken. Dus typ lekker door zou ik zeggen, jij wordt ervoor betaald. En feit blijft dat Corendon van zijn probleem ons probleem maakt.Chocomelk schreef:Ik een medewerker van Corendon, Bprosman ook al......Verwoert schreef:Jammer dat ik Chocomelk ook tegenkom bij andere klachten, dus niet zomaar een klant, gewoon een medewerker van Corendon. Nou Corendon blijkbaar zitten jullie dus toch niet te wachten op dit soort berichten. Vraag me af wanneer jullie je tijd gaan besteden aan mensen zoals wij, en niet aan bericht op dit soort forums.
Nou ik werk zeer zeker NIET bij corendon.
En chocomelk niemand neemt je op deze manier serieus, ik houd nl. meer van appelsap.
Re: Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
Dat U Chocomelk tegenkomt bij andere klachten is niet zo vreemd; wij zijn allemaal gewoon forumleden en niet in dienst van de één of andere maatschappij. Die mensen kun je er zo uitpikken. Heel jammer dat u deze, absoluut onnodige, opmerking plaatst.Verwoert schreef:Jammer dat ik Chocomelk ook tegenkom bij andere klachten, dus niet zomaar een klant, gewoon een medewerker van Corendon. Nou Corendon blijkbaar zitten jullie dus toch niet te wachten op dit soort berichten. Vraag me af wanneer jullie je tijd gaan besteden aan mensen zoals wij, en niet aan bericht op dit soort forums.
Re: Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
Hey Choco, heb je weer een nieuwe baan
En nu collega`s met bprosman, gezellig
@Verwoert,
je kunt hier je beklag doen maar een reisorganisatie mag dit gewoon. En ze hebben het toch opgelost, door je kosteloos te laten annuleren.
Oh ja, nu werk ik zeker ook bij Corendon
En nu collega`s met bprosman, gezellig
@Verwoert,
je kunt hier je beklag doen maar een reisorganisatie mag dit gewoon. En ze hebben het toch opgelost, door je kosteloos te laten annuleren.
Oh ja, nu werk ik zeker ook bij Corendon
Re: Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
Verwoert schreef:Wel knap dat je weet dat het kostenloos was.. Je hebt zeker iets met Corendon te maken. Dus typ lekker door zou ik zeggen, jij wordt ervoor betaald. En feit blijft dat Corendon van zijn probleem ons probleem maakt.Chocomelk schreef:Ik een medewerker van Corendon, Bprosman ook al......Verwoert schreef:Jammer dat ik Chocomelk ook tegenkom bij andere klachten, dus niet zomaar een klant, gewoon een medewerker van Corendon. Nou Corendon blijkbaar zitten jullie dus toch niet te wachten op dit soort berichten. Vraag me af wanneer jullie je tijd gaan besteden aan mensen zoals wij, en niet aan bericht op dit soort forums.
Nou ik werk zeer zeker NIET bij corendon.
En chocomelk niemand neemt je op deze manier serieus, ik houd nl. meer van appelsap.
Verwoert,
Niemand neemt jou nog serieus nu..
Iemand die een beetje tegengas geeft meteen betichten van het werken bij de desbetreffende toko is wel het grootste zwaktebod dat je kan geven hier.. Had een beetje in dit forum verdiept en je had geweten dat je beschuldigingen werkelijk nergens op slaan en je had je het slaan van een modderfiguur kunnen besparen..
Nu hoef je weinig hulp van wie dan ook hier meer te verwachten.
Re: Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
@Tenormin,
jij werkt zeker ook bij Corendon
jij werkt zeker ook bij Corendon
Re: Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
Verwoert, ik ga uw "klacht" nu in een heel ander licht zien. Wat een totaal kinderachtige opmerking: "ik hou meer van appelsap". Denk, achteraf, dat uw post
Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro ook niet waar is.
Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro ook niet waar is.
Re: Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
Oh jee, en Angel78 ook al
Re: Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
Ben blij dat ik zulke gezellige collega's heb.
Re: Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
Hahaha , ja hoor daar gaat ie weer, als je iets plaatst wat niet in het straatje past van TS dan ben je medewerker.'Bent u wellicht van Corendon, die opperden ook een menselijke fout
Klopt... maar een titel als "Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro" suggereert WEL opzet.. Ik heb nooit gesproken van opzet.
Had u geschreven "door fout wordt de prijs verhoogd oid" was het al een stuk genuanceerder geweest.
Die conclusie trok ik uit de zin 'fout bij het "invoeren" van de prijzen" dit is over het algemeen handwerk anders gebruik je de term 'invoeren' niet.die opperden ook een menselijke fout
En uiteraard gebruiken bedrijven de ANVR voorwaarden , anders kost iedere fout veel geld.
Maar dat is niet alleen in de reisbranche zo, ook in de folder van Blokker, Gamma etc staan disclaimers over typefouten.