PlatteTV.nl en Sony
Geplaatst: 24 sep 2012 17:04
Je kunt alleen hopen dat het product dat je van PlatteTV hebt gekocht nooit kapot gaat, want dan pas krijg je te maken met de echte PlatteTV. Ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam als het geld nog in jouw portemonnee zit, maar zodra je hebt betaald ben je waardeloos voor ze. Dus wat je ook doet koop niet van PlatteTV.
Mijn TV is nu al kapot sinds eind April en nu pas krijg ik een aanbieding van ze. Dat betekent dus 5 maanden wachten, zelf bellen en e-mailen, omdat zij weigeren om de moeite te doen om zelf contact op te nemen met hun klanten, want hun geld hebben ze al. 5 maanden van absoluut geen moeite te doen om te onderzoeken waarom het zolang duurt, want het interesseert ze niet. 5 maanden lang Sony, Technorep en de leverantier de schuld geven,want PlatteTV heeft nergens schuld aan, vergetend dat ik als klant niets te maken heb met die bedrijven, en dat ik niet degene moet zijn die contact met ze opneemt.
En nu eindelijk na 5 maanden bellen en e-mailen bellen ze mij op met het fantastische voorstel dat ik een tv krijg van maar liefst 1500 euro, wat lief, evenveel als mijn tv. Natuurlijk wil ik weer zaken doen met een bedrijf dat mij 5 maanden laat wachten als een idioot, en dat constant liegt en hen verantwoordelijk afschuift op anderen.
De tv die mij is aangeboden is de Sony KDL-40HX750 die zij verkopen voor 727 euro, zoals ik al eerder heb gezegd, liegen en bedriegen is een tweede natuur voor de medewerkers van PlatteTV, een tv van 1500 euro vervangen voor 1 van 727.
Daarbij ook nog mijn rechten ontkennen, dat ik recht heb op reparatie of vervanging met hetzelfde toestel, wat niet kan, omdat de tv niet meer te repareren is en het model niet meer word gemaakt. Dus het enige wat overblijft is de koop te ontbinden en mijn geld terug te geven, maar dat word nog steeds geweigerd.
Dus je krijgt te maken met bedrijven als PlatteTV en Sony die van niets weten, blijkbaar ook niet met elkaar kunnen communiceren, en zelfs niet met verschillende afdelingen binnen de bedrijven zelf, en ook niets weten van communicatie met klanten.
Dus heel erg bedankt PlatteTV en Sony, voor jullie waardeloze service en zakelijke praktijken, de plaatselijke marktkoopmannen doen het nog beter dan jullie.
Mijn TV is nu al kapot sinds eind April en nu pas krijg ik een aanbieding van ze. Dat betekent dus 5 maanden wachten, zelf bellen en e-mailen, omdat zij weigeren om de moeite te doen om zelf contact op te nemen met hun klanten, want hun geld hebben ze al. 5 maanden van absoluut geen moeite te doen om te onderzoeken waarom het zolang duurt, want het interesseert ze niet. 5 maanden lang Sony, Technorep en de leverantier de schuld geven,want PlatteTV heeft nergens schuld aan, vergetend dat ik als klant niets te maken heb met die bedrijven, en dat ik niet degene moet zijn die contact met ze opneemt.
En nu eindelijk na 5 maanden bellen en e-mailen bellen ze mij op met het fantastische voorstel dat ik een tv krijg van maar liefst 1500 euro, wat lief, evenveel als mijn tv. Natuurlijk wil ik weer zaken doen met een bedrijf dat mij 5 maanden laat wachten als een idioot, en dat constant liegt en hen verantwoordelijk afschuift op anderen.
De tv die mij is aangeboden is de Sony KDL-40HX750 die zij verkopen voor 727 euro, zoals ik al eerder heb gezegd, liegen en bedriegen is een tweede natuur voor de medewerkers van PlatteTV, een tv van 1500 euro vervangen voor 1 van 727.
Daarbij ook nog mijn rechten ontkennen, dat ik recht heb op reparatie of vervanging met hetzelfde toestel, wat niet kan, omdat de tv niet meer te repareren is en het model niet meer word gemaakt. Dus het enige wat overblijft is de koop te ontbinden en mijn geld terug te geven, maar dat word nog steeds geweigerd.
Dus je krijgt te maken met bedrijven als PlatteTV en Sony die van niets weten, blijkbaar ook niet met elkaar kunnen communiceren, en zelfs niet met verschillende afdelingen binnen de bedrijven zelf, en ook niets weten van communicatie met klanten.
Dus heel erg bedankt PlatteTV en Sony, voor jullie waardeloze service en zakelijke praktijken, de plaatselijke marktkoopmannen doen het nog beter dan jullie.