2x in korte tijd problemen met levering Tnt
Geplaatst: 25 sep 2012 09:47
De 1e was in mei, ik kocht bij een webwinkel een schoenenkast.Deze zou op een donderdag geleverd worden.
Helaas waren we niet thuis en er lag keurig een briefje in de bus met de mededeling dat de volgende dag nogmaals het pakket aangeboden zou worden.
Het geluk wilde dat mijn vrouw een vrije dag had en met haar moeder naar de stad zou gaan.
Dit heeft ze afgebeld om het pakket in ontvangst te kunnen nemen.
S’avonds kwam ik thuis van mijn werk en er was nog niets geleverd.Na een telefoontje naar Tnt hebben ze het uitgezocht waarom het pakket niet geleverd was.
Er zou niemand thuis geweest zijn.Meteen was mijn antwoord dat er WEL iemand thuis was en we ook geen 2e briefje in de brievenbus hadden gehad.
Er was dus gewoon niemand geweest.Bij verder navraag werd er stug volgehouden dat er wel iemand was geweest.
Ik werd dus voor leugenaar weg gezet!We moesten het pakket maar zelf af komen halen bij het sorteer centrum in Roosendaal.
De 2e slechte ervaring is deze week.Na onze verbouwing heb ik vorige week vrijdag luidspreker kabel bestel via een website.
Woensdag komen mijn nieuwe meubelen binnen en heb daarom deze week vrij genomen.
Ik dacht op tijd mijn kabels binnen te hebben om alles dinsdag in orde te kunnen gaan maken.
Zaterdag stond in track en trace de volgende melding: leverdag maandag tussen 8:30 en 21:30, met als detail, pakket bevind zich in het sorteer centrum.
Nou mooi, heb ik het mooi op tijd binnen, ……………dacht ik.
Ondanks dat we ook nog even weg moesten zijn we maar thuis gebleven en dat dan maar de andere dag te gaan doen.
Mooi niet dus, niemand en niets gezien, en dat terwijl er nog steeds lever datum vandaag tussen 8:30 en 21:30 staat.Het is nu reeds 23:00.
Tnt is dus zeer onbetrouwbaar,brutaal en ongeloofwaardig als het gaat om service naar de klanten toe.
Ben benieuwd of ik morgen iets hoor, probleem is dat we dan ook nog even weg moeten wat we vandaag uit gesteld hebben en niet eeuwig thuis kunnen blijven, ik zie die bui dus al hangen.
Wat ik wel weet is dat ik selectiever bij webwinkels ga bestellen, zie ik tnt staan dan zal ik daar dus ook niets bestellen, ondanks de goede bedoelingen van de webwinkel.
Beetje jammer, ik bestel best veel via internet, het meeste komt binnen via Gls, zonder problemen, de 2x bij Tnt waren het enige keren via Tnt en alle 2 de keren problemen!
Ik mag verwachten dat een pakket op de aangegeven datum binnenkomt.
Er schort dus wel het een en ander aan de logistiek bij Tnt, zeker met onbetrouwbare bezorgers.
Deze kunnen immers altijd wel zeggen aan de deur geweest te zijn terwijl dat niet zo is om op tijd terug bij het sorteercentrum te zijn, dit is niet te controleren.
Helaas worden klanten hier de dupe van.
Hier komt toch wel wat verantwoordelijkheids gevoel bij kijken.
Track en trace heeft dan ook geen enkele waarde, deze verloren tijd kan beter gestoken worden in een betere logistiek.
Voor mij in elk geval geen Tnt meer!
Update dinsdag 25-9
In track en trace staat nu bij levering:nog niet bekend!
Waar gaat dit over!
Tnt verdient een nominatie voor de koude douche!
Helaas waren we niet thuis en er lag keurig een briefje in de bus met de mededeling dat de volgende dag nogmaals het pakket aangeboden zou worden.
Het geluk wilde dat mijn vrouw een vrije dag had en met haar moeder naar de stad zou gaan.
Dit heeft ze afgebeld om het pakket in ontvangst te kunnen nemen.
S’avonds kwam ik thuis van mijn werk en er was nog niets geleverd.Na een telefoontje naar Tnt hebben ze het uitgezocht waarom het pakket niet geleverd was.
Er zou niemand thuis geweest zijn.Meteen was mijn antwoord dat er WEL iemand thuis was en we ook geen 2e briefje in de brievenbus hadden gehad.
Er was dus gewoon niemand geweest.Bij verder navraag werd er stug volgehouden dat er wel iemand was geweest.
Ik werd dus voor leugenaar weg gezet!We moesten het pakket maar zelf af komen halen bij het sorteer centrum in Roosendaal.
De 2e slechte ervaring is deze week.Na onze verbouwing heb ik vorige week vrijdag luidspreker kabel bestel via een website.
Woensdag komen mijn nieuwe meubelen binnen en heb daarom deze week vrij genomen.
Ik dacht op tijd mijn kabels binnen te hebben om alles dinsdag in orde te kunnen gaan maken.
Zaterdag stond in track en trace de volgende melding: leverdag maandag tussen 8:30 en 21:30, met als detail, pakket bevind zich in het sorteer centrum.
Nou mooi, heb ik het mooi op tijd binnen, ……………dacht ik.
Ondanks dat we ook nog even weg moesten zijn we maar thuis gebleven en dat dan maar de andere dag te gaan doen.
Mooi niet dus, niemand en niets gezien, en dat terwijl er nog steeds lever datum vandaag tussen 8:30 en 21:30 staat.Het is nu reeds 23:00.
Tnt is dus zeer onbetrouwbaar,brutaal en ongeloofwaardig als het gaat om service naar de klanten toe.
Ben benieuwd of ik morgen iets hoor, probleem is dat we dan ook nog even weg moeten wat we vandaag uit gesteld hebben en niet eeuwig thuis kunnen blijven, ik zie die bui dus al hangen.
Wat ik wel weet is dat ik selectiever bij webwinkels ga bestellen, zie ik tnt staan dan zal ik daar dus ook niets bestellen, ondanks de goede bedoelingen van de webwinkel.
Beetje jammer, ik bestel best veel via internet, het meeste komt binnen via Gls, zonder problemen, de 2x bij Tnt waren het enige keren via Tnt en alle 2 de keren problemen!
Ik mag verwachten dat een pakket op de aangegeven datum binnenkomt.
Er schort dus wel het een en ander aan de logistiek bij Tnt, zeker met onbetrouwbare bezorgers.
Deze kunnen immers altijd wel zeggen aan de deur geweest te zijn terwijl dat niet zo is om op tijd terug bij het sorteercentrum te zijn, dit is niet te controleren.
Helaas worden klanten hier de dupe van.
Hier komt toch wel wat verantwoordelijkheids gevoel bij kijken.
Track en trace heeft dan ook geen enkele waarde, deze verloren tijd kan beter gestoken worden in een betere logistiek.
Voor mij in elk geval geen Tnt meer!
Update dinsdag 25-9
In track en trace staat nu bij levering:nog niet bekend!
Waar gaat dit over!
Tnt verdient een nominatie voor de koude douche!