overstapservice niet goed geregeld
Geplaatst: 26 sep 2012 17:17
IN juni bij kpn glasvezelpakket geregeld. Zij zouden via de overstap service ons abonnement bij tele2 opzeggen, per 8 september.
Vandaag een rekening van 55 euro ontvangen van tele2 die van niets wisten zeggen ze. Maar wel wisten dat kpn ons nummer heeft overgenomen????? ( vraag me dan af bedenken ze dan niet waarom kpn onze telefoonnummers overneemt)
Kpn zegt 25 juli al opzegging aangevraagd te hebben en wij moeten ook hun rekening van 68 euro betalen. Kpn kan geen contact met tele2 opnemen, dit mogen ze niet doen.
twee weken gelden hadden we kpn nog gebeld of opzegging geregeld was en dit was volgens hun het geval.
Kpn zegt dus nu pech voor jullie wij proberen het te regelen maar als tele 2 het niet oppikt kunnen wij er niets aan doen.
Tele2 zegt wij hebben niets ontvangen en het is niet onze schuld dus jullie moeten tot 26 oktober betalen en het gaat wel vaker mis bij kpn.( totaal 85 euro )
Weet iemand hoe we dit kunnen aanpakken?? zijn wij nu de "lachende Derde"????
Vandaag een rekening van 55 euro ontvangen van tele2 die van niets wisten zeggen ze. Maar wel wisten dat kpn ons nummer heeft overgenomen????? ( vraag me dan af bedenken ze dan niet waarom kpn onze telefoonnummers overneemt)
Kpn zegt 25 juli al opzegging aangevraagd te hebben en wij moeten ook hun rekening van 68 euro betalen. Kpn kan geen contact met tele2 opnemen, dit mogen ze niet doen.
twee weken gelden hadden we kpn nog gebeld of opzegging geregeld was en dit was volgens hun het geval.
Kpn zegt dus nu pech voor jullie wij proberen het te regelen maar als tele 2 het niet oppikt kunnen wij er niets aan doen.
Tele2 zegt wij hebben niets ontvangen en het is niet onze schuld dus jullie moeten tot 26 oktober betalen en het gaat wel vaker mis bij kpn.( totaal 85 euro )
Weet iemand hoe we dit kunnen aanpakken?? zijn wij nu de "lachende Derde"????