Grote faalactie T-mobile
Geplaatst: 27 sep 2012 18:15
Hey allemaal,
Ik heb sinds vorig jaar een 2 jarig abonnement bij T-mobile. Hierbij heb ik een telefoon aangeschaft via t-mobile (moest bijbetalen) het ging hier om een Lg Optimus 3D. Dit was een van de paradepaardjes van Lg op dat moment. Na 3/4 jaar begon het mij op te vallen dat mensen soms boos waren omdat ik mijn telefoon niet opnam. Na een jaar, had ik een aantal zeer belangrijke gesprekken gemist (gelukkig nog een ander nummer opgegeven). Het geval was dat mensen wel een kiestoon hoorden, maar dat ik in mijn scherm geen oproep zag. Ook na het regelmatig opnieuw opstarten van de tel ging het probleem niet weg. Terug gegaan naar de shop (dit was eind juli 2012) en die hebben hem opgestuurd. kreeg na 2 weken mijn telefoon weer terug met de melding dat hij was ?geupdate? (volgens mij kan ik dit zelf thuis ook maar goed als ze denken dat dit het probleem verhelpt. Diezelfde dag weer hetzelfde (ondertussen mijn voicemail geactiveerd om zo een controle te houden over mijn gesprekken die ik mis), dus ik die dag weer terug naar T-mobile shop. Weer opgestuurd 2 weken later weer terug met de melding dat ze er niets aan hebben gedaan omdat ze het probleem niet konden vinden. En ja hoor 2 dagen later weer hetzelfde probleem. Weer terug naar T-mobile shop. Deze zegt tegen mij: nee we gaan hem niet meer opsturen, we zorgen voor een toestel swap (dan word je oude toestel opgehaald en je krijgt een vervangend toestel). Ik zou gemailed worden binnen 2 dagen om een afspraak te maken voor de swap. rara, geen mail. Ik weer terug naar t-mobile shop. Weer een melding gemaakt, weer geen mail (dit was halverwege augustus). 7 Sept. een dame van T-mobile aan de lijn gehad om te horen wat nu de stand van zaken is en wat t-mobile ondertussen van plan is om te gaan doen. Deze dame geeft aan dat er geen Netwerk case is aangemaakt, waarop ik zeg maar ik ben al tig maal terug geweest naar de shop en wat is daar dan telkens voor formulier ingevuld. Dit bleek weer een ander formulier te zijn. Dus netwerk case aangemaakt. Dame hoort hoe wanhopig ik begin te worden aan de lijn en steld mij Kosteloze contract ontbinding aan, ik was op weg naar een bruiloft van mijn nicht, dus zeg tegen haar dat ik dat in die week erop laat weten.
12 sept 2012 bel ik weer terug met de melding dat ik gebruik wil maken van dit aanbod (overigens nog altijd geen swap gehad), en krijg te horen dat hier geen melding van is in het systeem *zucht*. Sta voor de t-mobile shop dus geef de verkoper waar ik constant contact mee heb gehad en die legt het allemaal uit. Dus weer netwerk case aangemaakt en ze hebben 2 weken nodig om dit uit te zoeken zeggen ze.
Nu eindelijk vorige week een mail ontvangen voor de telefoonswap, en die is begin deze week eindelijk gerealiseerd. Desalniettemin wil ik nog steeds gebruiken maken van mijn kosteloze contract ontbinding. En hierover zou ik vandaag uiterlijk terug gebeld worden. Na niets te hebben gehoord heb ik vanmiddag zelf maar weer gebeld en krijg van de medewerkster te horen dat ik vanmorgen ben teruggebeld en dat het is afgehandeld???? Helaas weet ik hier zelf niets van, toch jammer. Dus het meisje vind het ook maar raar en gaat het voor me uitzoeken. Ze belt me vandaag nog terug zegt ze voor 20.00. 30 min later word ik inderdaad teruggebeld, en vertel haar dat ze de eerste is die zich ook daadwerkelijk aan haar afspraak houdt. Ze meld me dat er nog niets is besloten en dat het nu aan haar Manager is doorgegeven, hij/zij gaat het aan de manager doorgeven van de jongen/meisje die mij zou hebben teruggebeld vanmorgen en die gaat het weer voor me uitzoeken. Dus ik vraag aan haar een tijdsbestek die dit gaat innemen. Na overleg met haar manager krijg ik te horen dat de urgentie van mijn case is verhoord en bovenaan staat en dat er geen tijdsbestek gegeven kan worden.
Al met al ben ik nogsteeds niet veel verder dan ik was op een ander toestel na. Graag zou ik weg willen bij t-mobile maar dit is blijkbaar onmogelijk, mits je zelf voor contract ontbinding kiest en de kosten hiervan betaald, nu nog een kleine 300 euro.
Heeft iemand anders hier ervaring mee, en/of tips. Ik word een beetje moe van de onkunde van T-mobile.
mvg.
Marc Dekker
Ik heb sinds vorig jaar een 2 jarig abonnement bij T-mobile. Hierbij heb ik een telefoon aangeschaft via t-mobile (moest bijbetalen) het ging hier om een Lg Optimus 3D. Dit was een van de paradepaardjes van Lg op dat moment. Na 3/4 jaar begon het mij op te vallen dat mensen soms boos waren omdat ik mijn telefoon niet opnam. Na een jaar, had ik een aantal zeer belangrijke gesprekken gemist (gelukkig nog een ander nummer opgegeven). Het geval was dat mensen wel een kiestoon hoorden, maar dat ik in mijn scherm geen oproep zag. Ook na het regelmatig opnieuw opstarten van de tel ging het probleem niet weg. Terug gegaan naar de shop (dit was eind juli 2012) en die hebben hem opgestuurd. kreeg na 2 weken mijn telefoon weer terug met de melding dat hij was ?geupdate? (volgens mij kan ik dit zelf thuis ook maar goed als ze denken dat dit het probleem verhelpt. Diezelfde dag weer hetzelfde (ondertussen mijn voicemail geactiveerd om zo een controle te houden over mijn gesprekken die ik mis), dus ik die dag weer terug naar T-mobile shop. Weer opgestuurd 2 weken later weer terug met de melding dat ze er niets aan hebben gedaan omdat ze het probleem niet konden vinden. En ja hoor 2 dagen later weer hetzelfde probleem. Weer terug naar T-mobile shop. Deze zegt tegen mij: nee we gaan hem niet meer opsturen, we zorgen voor een toestel swap (dan word je oude toestel opgehaald en je krijgt een vervangend toestel). Ik zou gemailed worden binnen 2 dagen om een afspraak te maken voor de swap. rara, geen mail. Ik weer terug naar t-mobile shop. Weer een melding gemaakt, weer geen mail (dit was halverwege augustus). 7 Sept. een dame van T-mobile aan de lijn gehad om te horen wat nu de stand van zaken is en wat t-mobile ondertussen van plan is om te gaan doen. Deze dame geeft aan dat er geen Netwerk case is aangemaakt, waarop ik zeg maar ik ben al tig maal terug geweest naar de shop en wat is daar dan telkens voor formulier ingevuld. Dit bleek weer een ander formulier te zijn. Dus netwerk case aangemaakt. Dame hoort hoe wanhopig ik begin te worden aan de lijn en steld mij Kosteloze contract ontbinding aan, ik was op weg naar een bruiloft van mijn nicht, dus zeg tegen haar dat ik dat in die week erop laat weten.
12 sept 2012 bel ik weer terug met de melding dat ik gebruik wil maken van dit aanbod (overigens nog altijd geen swap gehad), en krijg te horen dat hier geen melding van is in het systeem *zucht*. Sta voor de t-mobile shop dus geef de verkoper waar ik constant contact mee heb gehad en die legt het allemaal uit. Dus weer netwerk case aangemaakt en ze hebben 2 weken nodig om dit uit te zoeken zeggen ze.
Nu eindelijk vorige week een mail ontvangen voor de telefoonswap, en die is begin deze week eindelijk gerealiseerd. Desalniettemin wil ik nog steeds gebruiken maken van mijn kosteloze contract ontbinding. En hierover zou ik vandaag uiterlijk terug gebeld worden. Na niets te hebben gehoord heb ik vanmiddag zelf maar weer gebeld en krijg van de medewerkster te horen dat ik vanmorgen ben teruggebeld en dat het is afgehandeld???? Helaas weet ik hier zelf niets van, toch jammer. Dus het meisje vind het ook maar raar en gaat het voor me uitzoeken. Ze belt me vandaag nog terug zegt ze voor 20.00. 30 min later word ik inderdaad teruggebeld, en vertel haar dat ze de eerste is die zich ook daadwerkelijk aan haar afspraak houdt. Ze meld me dat er nog niets is besloten en dat het nu aan haar Manager is doorgegeven, hij/zij gaat het aan de manager doorgeven van de jongen/meisje die mij zou hebben teruggebeld vanmorgen en die gaat het weer voor me uitzoeken. Dus ik vraag aan haar een tijdsbestek die dit gaat innemen. Na overleg met haar manager krijg ik te horen dat de urgentie van mijn case is verhoord en bovenaan staat en dat er geen tijdsbestek gegeven kan worden.
Al met al ben ik nogsteeds niet veel verder dan ik was op een ander toestel na. Graag zou ik weg willen bij t-mobile maar dit is blijkbaar onmogelijk, mits je zelf voor contract ontbinding kiest en de kosten hiervan betaald, nu nog een kleine 300 euro.
Heeft iemand anders hier ervaring mee, en/of tips. Ik word een beetje moe van de onkunde van T-mobile.
mvg.
Marc Dekker