LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen restschuld betalen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Huub

Geen restschuld betalen

Ongelezen bericht door Huub »

Restschuld is nooit genoemd, mondeling of schriftelijk bij het ontvangen van de informatie en het tekenen van het contract. Klant is niet volledig en deugdelijk geïnformeerd over de volledige procesgang van de zakelijke transactie aanbieder versus klant, geen helderheid en transparantie van de mogelijke knelpunten en risico's te verwachten in het proces van financiële transacties.

catrien

Re: Geen restschuld betalen

Ongelezen bericht door catrien »

Hoi Huub,
Ik heb vorige week de rekening gekregen. Moet ik nou helemaal geen reactie geven en wachten totdat ik iets van Dexia hoor? Het zou fijn zijn als de stichting een helder antwoord zou geven. Misschien hebben ze dat al gedaan, maar is me dat ontschoten. Kan iemand me s.v.p. duidelijk antwoord geven!

Frija

Re: Geen restschuld betalen

Ongelezen bericht door Frija »

Ik heb besloten niet te reageren, maar als het er op aan komt naar de rechter te stappen. Bij mij is nooit een BKR check gedaan, terwijl ik daar wel geregistreerd sta. Ik heb advies van een advocaat gevraagd en mij is dit aangeraden. Ik kan het een ander niet adviseren omdat iedere situatie weer anders is.

Gesloten