Pagina 1 van 1

Opzeggen bij Lijbrandt is moeilijk

Geplaatst: 29 sep 2012 18:29
door coya2009
Naar aanleiding van een brief over de BTW verhoging die Lijbrandt mij heeft gestuurd met daarin de mededeling dat ik mijn contract kon opzeggen heb ik op 2 september een mail gestuurd met daarin de tekst dat ik mijn contract bij Lijbrandt opzeg. Ik heb daarin vermeld dat ik binnen 14 dagen hiervan een bevestiging wil ontvangen en als ik die niet ontvang binnen 14 dagen dat ik er dan van uit ga dat mijn contract is opgezegd. Ik heb van Lijbrandt wel een mail gehad dat ze het hebben ontvangen en dat ze zo spoedig mogelijk een antwoord zouden sturen. Dat heb ik nog steeds niet ontvangen. Op 24 september heb ik telefonisch contact gehad en nogmaals medegedeeld dat ik mijn contract wil stop zetten, dit werd mij toegezegd en ook werd mij verteld dat ik hiervan een schriftelijke bevestiging zou ontvangen. Deze heb ik tot op heden niet ontvangen. Mag ik er van uit gaan dat mijn contract is stopgezet?

Re: Opzeggen bij Lijbrandt is moeilijk

Geplaatst: 29 sep 2012 18:52
door nevermind
Naar aanleiding van een brief over de BTW verhoging die Lijbrandt mij heeft gestuurd met daarin de mededeling dat ik mijn contract kon opzeggen
De BTW verhoging is geen reden om uit een contract te stappen. :wink:

Re: Opzeggen bij Lijbrandt is moeilijk

Geplaatst: 29 sep 2012 20:37
door coya2009
nevermind schreef:
Naar aanleiding van een brief over de BTW verhoging die Lijbrandt mij heeft gestuurd met daarin de mededeling dat ik mijn contract kon opzeggen
De BTW verhoging is geen reden om uit een contract te stappen. :wink:
Daar vraag ik niet naar ik krijg een gelegenheid om uit het contract te stappen en die gelegenheid die neem ik.

Re: Opzeggen bij Lijbrandt is moeilijk

Geplaatst: 29 sep 2012 20:56
door nevermind
coya2009 schreef:
nevermind schreef:
Naar aanleiding van een brief over de BTW verhoging die Lijbrandt mij heeft gestuurd met daarin de mededeling dat ik mijn contract kon opzeggen
De BTW verhoging is geen reden om uit een contract te stappen. :wink:
Daar vraag ik niet naar ik krijg een gelegenheid om uit het contract te stappen en die gelegenheid die neem ik.
Dan heeft de BTW Verhoging ook niets mee te doen. :shock:

Blijkbaar denkt de provider daar anders over.

Zonder bevestiging heb je niets in handen.

Re: Opzeggen bij Lijbrandt is moeilijk

Geplaatst: 29 sep 2012 21:06
door ciske
Naar aanleiding van een brief over de BTW verhoging die Lijbrandt mij heeft gestuurd met daarin de mededeling dat ik mijn contract kon opzeggen heb ik op 2 september een mail gestuurd met daarin de tekst dat ik mijn contract bij Lijbrandt opzeg. Ik heb daarin vermeld dat ik binnen 14 dagen hiervan een bevestiging wil ontvangen en als ik die niet ontvang binnen 14 dagen dat ik er dan van uit ga dat mijn contract is opgezegd
Daar zou ik maar niet vanuit gaan, beter is telefonisch opzeggen.

Re: Opzeggen bij Lijbrandt is moeilijk

Geplaatst: 30 sep 2012 15:23
door coya2009
ciske schreef:
Naar aanleiding van een brief over de BTW verhoging die Lijbrandt mij heeft gestuurd met daarin de mededeling dat ik mijn contract kon opzeggen heb ik op 2 september een mail gestuurd met daarin de tekst dat ik mijn contract bij Lijbrandt opzeg. Ik heb daarin vermeld dat ik binnen 14 dagen hiervan een bevestiging wil ontvangen en als ik die niet ontvang binnen 14 dagen dat ik er dan van uit ga dat mijn contract is opgezegd
Daar zou ik maar niet vanuit gaan, beter is telefonisch opzeggen.
Ik heb ook telefonisch opgezegd afgelopen maandag en zou hiervan een schriftelijke bevestiging krijgen, maar deze heb ik nog niet ontvangen.

Re: Opzeggen bij Lijbrandt is moeilijk

Geplaatst: 30 sep 2012 17:33
door ciske
Ik heb ook telefonisch opgezegd afgelopen maandag en zou hiervan een schriftelijke bevestiging krijgen, maar deze heb ik nog niet ontvangen
Die zal je hopelijk nog wel krijgen, bij opzeggingen gaat dat langzamer.
Hou de datum dat je gebeld hebt bij, als je de brief eventueel niet krijgt kan je ze altijd verwijzen naar het telefongesprek, ( alle providers nemen dat op).

Re: Opzeggen bij Lijbrandt is moeilijk

Geplaatst: 01 okt 2012 19:15
door CaptainSlow
De BTW verhoging is geen reden om uit een contract te stappen. :wink:
Lijbrandt heeft de BTW verhoging aangegrepen om alle bijna tarieven iets te verhogen (naar boven af te ronden), dat "iets" verhogen, zoals ze het zelf noemen, betekent voor de telefoontikken naar vast dat deze in prijs verdubbelen.
Er worden dus ook prijswijzigingen doorgevoerd en dan mag je wel opzeggen, dit melden ze zelf ook keurig in hun brief.

Re: Opzeggen bij Lijbrandt is moeilijk

Geplaatst: 01 okt 2012 20:11
door nevermind
Er worden dus ook prijswijzigingen doorgevoerd en dan mag je wel opzeggen, dit melden ze zelf ook keurig in hun brief.
Dat is natuurlijk al een stuk duidelijker dan dit:
Naar aanleiding van een brief over de BTW verhoging die Lijbrandt mij heeft gestuurd met daarin de mededeling dat ik mijn contract kon opzeggen