Een aantal keren hebben wij gebruik gemaakt van Schiphol Travel Taxi naar tevredenheid. Tot in de nacht van 24/25 sept.2012. De chauffeur zette een zonnebril op bij vertrek (0.04 uur) en vertelde dat er geen navigatie was, bovendien kon hij niet handsfree bellen en de verwarming was kapot. Hij slingerde zo dat een medepassagier vroeg of " alles goed was", waarop hij antwoordde dat hij last van zijn ogen had. Nadat wij de weg hadden gewezen in Oss, wilde hij ons zelf de koffers uit de auto laten halen, waarop wij verzochten dat hij dit zou doen.
Al met al waren wij blij dat we heelhuids thuis kwamen en zullen voortaan een veiliger bedrijf zoeken, al kost het ons meer! Jammer voor dit bedrijf, waar we eerst tevreden over waren.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schiphol Travel Taxi
Re: Schiphol Travel Taxi
Verder nog iets? U bent thuisgekomen inclusief de spullen...
Neem de volgende keer de trein...
Neem de volgende keer de trein...
Re: Schiphol Travel Taxi
Wat maakt het wel/niet hebben van navigatie en een handsfree set precies uit? Zoals u al aan gaf, kon hij de weg ook vinden met een paar mondelinge aanwijzingen van de passagiers. En een kapotte verwarming kan gebeuren, en is vervelend, maar ik ben benieuwd wat uw reactie was geweest als ze dit van te voren hadden gemeld, en niet hadden gereden hierdoor, met de optie om uw geld terug te krijgen? Had u dan daadwerkelijk geannuleerd om nog op stel en sprong naar Schiphol te komen via een andere taxi-operator, of had u dat voor lief genomen?
En voor de volgende keer is het misschien handiger om dit per direct te melden bij het bedrijf, of de politie op Schiphol als het echt allemaal zo gevaarlijk was, in plaats van een topic hier te maken..
En voor de volgende keer is het misschien handiger om dit per direct te melden bij het bedrijf, of de politie op Schiphol als het echt allemaal zo gevaarlijk was, in plaats van een topic hier te maken..