Holland Internationaal weet van niets!?!?!?!
Geplaatst: 02 okt 2012 22:22
Op onze vakantie in de Dominicaanse Republiek van juni 2012 waren wij niet tevreden.
Wij verbleven in het Gran Bahia Principe Bavaro een 18+ hotel op het resort.
Wij zouden een dag na aankomst de reisleiding ontmoeten in de centrale lobby, echter hebben wij daar een uur rond gezocht, maar niemand gevonden.
Op onze hotel kamer hadden wij verschillende aanmerkingen die niet goed waren,
Kapote jacuzzi, schimmel op en in de douche, roest in het grote spiegel lekkende bad kraan waardoor de badkamer blank kwam te staan, enz enz.
Wij hebben getracht om de reisleiding te vinden, te bellen en zelfs op het nood nummer gebeld, iederekeer kregen we weer te horen dat ze zouden komen en met ons aan de tafel zouden gaan zitten.
Wij hebben zelfs ons kammer nummer, telefoon nummer van de kamer en gsm nummer door gegeven.
Maar nooit vernamen wij iets van de reisleiding
Zelfs een afspraak gemaakt, en ook op de afspraak waren ze niet aanwezig.
Via een lokale reis organisatie kregen wij zelfs te horen dat dit regelmatig het geval was dat de "Dames" er niet waren.
Bij terugkomst in Nederland hebben wij via de ANWB, waar wij geboekt hadden, een klacht ingedient,
Als reactie kregen wij te horen dat het hun spijt maar dat de dames wel aanwezig waren of dat we anders maar naar het hoofdkantoor hadden moeten bellen.
Verder lieten ze het hier bij.
Mijn advies is dan ook om nooit via Holland Internationaal, Arke, Arke Fly of Tui een reis te boeken, want service en begrip is er bij deze organisatie absoluut niet.
Ze hebben het geld en thats it.
Een waardeloze service is het gewoon
Wij verbleven in het Gran Bahia Principe Bavaro een 18+ hotel op het resort.
Wij zouden een dag na aankomst de reisleiding ontmoeten in de centrale lobby, echter hebben wij daar een uur rond gezocht, maar niemand gevonden.
Op onze hotel kamer hadden wij verschillende aanmerkingen die niet goed waren,
Kapote jacuzzi, schimmel op en in de douche, roest in het grote spiegel lekkende bad kraan waardoor de badkamer blank kwam te staan, enz enz.
Wij hebben getracht om de reisleiding te vinden, te bellen en zelfs op het nood nummer gebeld, iederekeer kregen we weer te horen dat ze zouden komen en met ons aan de tafel zouden gaan zitten.
Wij hebben zelfs ons kammer nummer, telefoon nummer van de kamer en gsm nummer door gegeven.
Maar nooit vernamen wij iets van de reisleiding
Zelfs een afspraak gemaakt, en ook op de afspraak waren ze niet aanwezig.
Via een lokale reis organisatie kregen wij zelfs te horen dat dit regelmatig het geval was dat de "Dames" er niet waren.
Bij terugkomst in Nederland hebben wij via de ANWB, waar wij geboekt hadden, een klacht ingedient,
Als reactie kregen wij te horen dat het hun spijt maar dat de dames wel aanwezig waren of dat we anders maar naar het hoofdkantoor hadden moeten bellen.
Verder lieten ze het hier bij.
Mijn advies is dan ook om nooit via Holland Internationaal, Arke, Arke Fly of Tui een reis te boeken, want service en begrip is er bij deze organisatie absoluut niet.
Ze hebben het geld en thats it.
Een waardeloze service is het gewoon