Safy Products bestaat niet meer
Geplaatst: 03 okt 2012 10:47
Hoi allemaal,
Van nature ben ik iemand die probeert onnodige risico's te vermijden. Vandaar dat ik vorig jaar besloot om de belangrijkste sleutels in mijn gezin te voorzien van wat extra veiligheid: een verloren sleutelbos retour service. Het ging hier om de huissleutels en auto sleutels. Hiervan waren er al een aantal verloren gegaan door diverse gezinsleden en ik was het beu om cilinders te moeten vervangen of dure reserve sleutels te bestellen (je hebt tenslotte kwaliteit hang en sluitwerk, toch?)
Na wat onderzoek had ik de keus uit reddog en safy sleutelhangers. Deze leken een professionele service aan te bieden met een sleutelhanger voorzien van duidelijke instructies voor de vinder. Dit in tegenstelling tot de AH bonus kaartjes waarvan veel mensen niet eens weten dat je het kan gebruiken als retourservice. Ik koos uiteindelijk voor Safy aangezien zij een beter kostenstructuur hadden.
Een jaar lang heeft mijn gezin rondgelopen met het idee dat deze sleutels in ieder geval hun weg weer terug zouden vinden als ze verloren zouden raken.
Helaas, hier houdt het sprookje op....
Vorige week was het zover, sleutels verloren. Ik ging op zoek naar de contact informatie om te vragen of ze al iets hadden ontvangen.
- www.safy.nl -Website bestond niet meer
- Gebeld naar PostNl, ja, betreffende postbus was nog actief en stond geregistreerd op Safy Products.
- Gezocht op Safy Products, contact gegevens op het internet benaderd.
- Telefoonnummer werkt niet meer
- Adres gegevens zijn bedrijfspanden (waarschijnlijk leeg).
- Kamer van koophandel gechecked, alle inschrijvingen gekoppeld aan Safy Products (ongever 8 BV's) zijn allemaal uitgeschreven.
- Nagezocht of dit betekent dat er faillissement is uitgesproken en er eventueel een curator te benaderen is, nee dit is niet het geval.
Op dit moment wacht ik op een reaktie van PostNl of de KvK of zij mij contact gegevens kunnen verstrekken om de eigenaar van de postbus te achterhalen.
Wat ik niet begrijp is hoe zoiets als een sleutelretour service, wat een extra vangnet zou moeten zijn, zo abrupt wordt ontbonden. Geen berichtje, niets.
Dus wees gewaarschuwd.
En alle tips om mijn sleutels terug te krijgen zijn welkom.
Peter.
Van nature ben ik iemand die probeert onnodige risico's te vermijden. Vandaar dat ik vorig jaar besloot om de belangrijkste sleutels in mijn gezin te voorzien van wat extra veiligheid: een verloren sleutelbos retour service. Het ging hier om de huissleutels en auto sleutels. Hiervan waren er al een aantal verloren gegaan door diverse gezinsleden en ik was het beu om cilinders te moeten vervangen of dure reserve sleutels te bestellen (je hebt tenslotte kwaliteit hang en sluitwerk, toch?)
Na wat onderzoek had ik de keus uit reddog en safy sleutelhangers. Deze leken een professionele service aan te bieden met een sleutelhanger voorzien van duidelijke instructies voor de vinder. Dit in tegenstelling tot de AH bonus kaartjes waarvan veel mensen niet eens weten dat je het kan gebruiken als retourservice. Ik koos uiteindelijk voor Safy aangezien zij een beter kostenstructuur hadden.
Een jaar lang heeft mijn gezin rondgelopen met het idee dat deze sleutels in ieder geval hun weg weer terug zouden vinden als ze verloren zouden raken.
Helaas, hier houdt het sprookje op....
Vorige week was het zover, sleutels verloren. Ik ging op zoek naar de contact informatie om te vragen of ze al iets hadden ontvangen.
- www.safy.nl -Website bestond niet meer
- Gebeld naar PostNl, ja, betreffende postbus was nog actief en stond geregistreerd op Safy Products.
- Gezocht op Safy Products, contact gegevens op het internet benaderd.
- Telefoonnummer werkt niet meer
- Adres gegevens zijn bedrijfspanden (waarschijnlijk leeg).
- Kamer van koophandel gechecked, alle inschrijvingen gekoppeld aan Safy Products (ongever 8 BV's) zijn allemaal uitgeschreven.
- Nagezocht of dit betekent dat er faillissement is uitgesproken en er eventueel een curator te benaderen is, nee dit is niet het geval.
Op dit moment wacht ik op een reaktie van PostNl of de KvK of zij mij contact gegevens kunnen verstrekken om de eigenaar van de postbus te achterhalen.
Wat ik niet begrijp is hoe zoiets als een sleutelretour service, wat een extra vangnet zou moeten zijn, zo abrupt wordt ontbonden. Geen berichtje, niets.
Dus wees gewaarschuwd.
En alle tips om mijn sleutels terug te krijgen zijn welkom.
Peter.