ConsumentenBond neemt consumenten niet serieus
Geplaatst: 03 okt 2012 11:44
Vandaag ontving ik ( geen lid van ConsumentenBond) een e-mail,met daarin de mededeling een volledig GRATIS e-boekje te bemachtigen door naar deze url te surfen:
http://www.cb-tools.nl/Planner/
Ik dacht,dé ConsumentenBond is een serieuze onderneming dus gewoon eens aanvragen.
Ik belde het gratis nummer,welke er vermeld staat...en deed in eerste instantie NIET mee aan hun vragenlijstje...en hup ..toen bleek,dat ik slechts dat gratis e-boekje wenste te ontvangen ...werd de verbinding abrupt afgebroken.
Stoer als ik ben ..ik deed het opnieuw en deed nu wel mee aan alles,wat er werd verzocht (in hun keuze-menu)
DEze vragen sloegen nergens op,want ik had nog geen medewerker/werkster gesproken...terwijl je daarover bijvoorbeeld de vraag kreeg "Sprak ons personeel U vriendelijk toe ..etc .. Geef een cijfer van 1 tot 10 (1 slecht ........10 Zeer goed ,blabla)
Nadat ik dit vragenlijstje had volbracht ...JA ECHT ..opnieuw werd de verbinding grofweg en zeer a-sociaal verbroken....en ik zit nog altijd te koken van woede en ongeloof..
Hopelijk kan meneer Combé over deze schandalige behandeling van consumenten tijdens een uitzending uitleg komen geven ,over deze gang van zaken.
PS. Deze " actie" duurt overigens nog tot 19 Oktober 2012.
http://www.cb-tools.nl/Planner/
Ik dacht,dé ConsumentenBond is een serieuze onderneming dus gewoon eens aanvragen.
Ik belde het gratis nummer,welke er vermeld staat...en deed in eerste instantie NIET mee aan hun vragenlijstje...en hup ..toen bleek,dat ik slechts dat gratis e-boekje wenste te ontvangen ...werd de verbinding abrupt afgebroken.
Stoer als ik ben ..ik deed het opnieuw en deed nu wel mee aan alles,wat er werd verzocht (in hun keuze-menu)
DEze vragen sloegen nergens op,want ik had nog geen medewerker/werkster gesproken...terwijl je daarover bijvoorbeeld de vraag kreeg "Sprak ons personeel U vriendelijk toe ..etc .. Geef een cijfer van 1 tot 10 (1 slecht ........10 Zeer goed ,blabla)
Nadat ik dit vragenlijstje had volbracht ...JA ECHT ..opnieuw werd de verbinding grofweg en zeer a-sociaal verbroken....en ik zit nog altijd te koken van woede en ongeloof..
Hopelijk kan meneer Combé over deze schandalige behandeling van consumenten tijdens een uitzending uitleg komen geven ,over deze gang van zaken.
PS. Deze " actie" duurt overigens nog tot 19 Oktober 2012.