Pagina 1 van 1

ConsumentenBond neemt consumenten niet serieus

Geplaatst: 03 okt 2012 11:44
door J_W
Vandaag ontving ik ( geen lid van ConsumentenBond) een e-mail,met daarin de mededeling een volledig GRATIS e-boekje te bemachtigen door naar deze url te surfen:

http://www.cb-tools.nl/Planner/

Ik dacht,dé ConsumentenBond is een serieuze onderneming dus gewoon eens aanvragen.

Ik belde het gratis nummer,welke er vermeld staat...en deed in eerste instantie NIET mee aan hun vragenlijstje...en hup ..toen bleek,dat ik slechts dat gratis e-boekje wenste te ontvangen ...werd de verbinding abrupt afgebroken.
Stoer als ik ben ..ik deed het opnieuw en deed nu wel mee aan alles,wat er werd verzocht (in hun keuze-menu)
DEze vragen sloegen nergens op,want ik had nog geen medewerker/werkster gesproken...terwijl je daarover bijvoorbeeld de vraag kreeg "Sprak ons personeel U vriendelijk toe ..etc .. Geef een cijfer van 1 tot 10 (1 slecht ........10 Zeer goed ,blabla)

Nadat ik dit vragenlijstje had volbracht ...JA ECHT ..opnieuw werd de verbinding grofweg en zeer a-sociaal verbroken....en ik zit nog altijd te koken van woede en ongeloof..

Hopelijk kan meneer Combé over deze schandalige behandeling van consumenten tijdens een uitzending uitleg komen geven ,over deze gang van zaken.

PS. Deze " actie" duurt overigens nog tot 19 Oktober 2012.

Re: ConsumentenBond neemt consumenten niet serieus

Geplaatst: 03 okt 2012 12:00
door Frantic2
ik heb mij al tenminste 3 keer afgemeld van hun nieuwsbrief.....1 keer raden welke bond mij nog steeds bestookt met mailtjes?

Jammer hoor maar gewoon niet meer op reageren en niet gaan koken of woedend worden, is slecht voor je gezondheid..

Re: ConsumentenBond neemt consumenten niet serieus

Geplaatst: 03 okt 2012 13:04
door bosse bol
Ben 40 jaar lid geweest en altijd trouw betaald.
Na 40 jaar had ik ze nodig aangaande een garantie.
Na 40 jaar dus geen lid meer zegt genoeg dacht ik zo.