EOS - Paypal
Geplaatst: 03 okt 2012 12:12
Goedemiddag,
Gisteren ontving ik een nota van EOS. Of ik een bedrag van bijna 26 euro wil betalen, incasso kosten. In deze brief staat dat het alleen gaat om een bedrag van paypal. Meer niet.
Nou weet ik wel waar het van is. Ik heb een klein internet winkeltje en ik heb spulletjes geleverd aan iemand. Die persoon zegt dat ze het nooit ontvangen heeft terwijl het volgens Post NL in ontvangst is genomen. Paypal heeft klant gelijk gegeven ook al is het afgeleverd want paypal ziet het niet als bewijs. Dus het resultaat is dat er een bedrag van 101 euro van de paypal rekening is afgeschreven (eind juli 2012). Het bedrag wat EOS in rekening brengt zijn die kosten die paypal als administratie kosten rekent voor het terug boeken.
Wat ik zeer, maar dan ook zeer merkwaardig vind is dat dit bedrag op 14 aug. 2012 al volledig aangevuld was en er toen ook een flink bedrag van verkopen naar mijn rekening is overgeschreven. Dus wat er in de min stond was toen al lang aangevuld!
Nou krijg ik dus van EOS een brief dat ik dat bedrag moet betalen. Kortom, door paypal zit ik nou met een schade van spullen die geleverd zijn, waar bewijs van is. 101 euro die afgeboekt is + nog eens 26 euro incasso kosten omdat paypal de administratie kennelijk niet op orde heeft. Het totale van het plaatje is nou 200 euro!!!
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Gisteren ontving ik een nota van EOS. Of ik een bedrag van bijna 26 euro wil betalen, incasso kosten. In deze brief staat dat het alleen gaat om een bedrag van paypal. Meer niet.
Nou weet ik wel waar het van is. Ik heb een klein internet winkeltje en ik heb spulletjes geleverd aan iemand. Die persoon zegt dat ze het nooit ontvangen heeft terwijl het volgens Post NL in ontvangst is genomen. Paypal heeft klant gelijk gegeven ook al is het afgeleverd want paypal ziet het niet als bewijs. Dus het resultaat is dat er een bedrag van 101 euro van de paypal rekening is afgeschreven (eind juli 2012). Het bedrag wat EOS in rekening brengt zijn die kosten die paypal als administratie kosten rekent voor het terug boeken.
Wat ik zeer, maar dan ook zeer merkwaardig vind is dat dit bedrag op 14 aug. 2012 al volledig aangevuld was en er toen ook een flink bedrag van verkopen naar mijn rekening is overgeschreven. Dus wat er in de min stond was toen al lang aangevuld!
Nou krijg ik dus van EOS een brief dat ik dat bedrag moet betalen. Kortom, door paypal zit ik nou met een schade van spullen die geleverd zijn, waar bewijs van is. 101 euro die afgeboekt is + nog eens 26 euro incasso kosten omdat paypal de administratie kennelijk niet op orde heeft. Het totale van het plaatje is nou 200 euro!!!
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?