LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone geeft mijn geld niet terug

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
koenl12

Vodafone geeft mijn geld niet terug

Ongelezen bericht door koenl12 »

Op 11 mei heb ik een prepaid toestel besteld via webshop Vodafone als cadeau voor mijn dochter en meteen EUR 120,- betaald via Ideal. Na week wachten maar eens gebeld waar toestel bleef. Kreeg ik te horen dat ondanks dat de shop van vodafone aangaf dat toestel op voorraad was toestel in backorder staat dus niet voorradig is. Kortom Vodafone heeft zijn webshop qua voorraadbeheer NIET op orde dus u bent gewaarschuwd!

Omdat het een cadeau betrof heb ik de bestelling toen direct geannuleerd (heb annuleringsnummer gekregen en heb deze gelukkig opgeschreven) en gevraagd of ze zsm mijn geld wilden terugstorten.

Tot mijn grote verbazing krijg ik 30 mei een mailtje dat mijn bestelling bezorgd gaat worden door een koerier. Direct gebeld met Vodafone en gaven mij het advies om het pakketje niet aan te nemen aan de deur dus retour te sturen en dat heb ik gedaan.

En ik maar denken het ergste zal nu wel achter de rug zou zijn....nee dus. Tot op de dag van vandaag 5 maanden later heb ik nog steeds mijn geld niet terug! Zojuist voor de zoveelste keer gebeld met Vodafone en weer drie kwartier aan de lijn gehangen en elke keer de afgelopen 4 maanden dat ik bel gaat de medewerker die ik spreek vertellen dat de vorige medewerker die ik gesproken had (schijf altijd de namen op) het niet helemaal goed gedaan heeft. Heb al van alles gehoord van "we gaan een terugmelding van pakketdienst opvragen" tot "nee., we gaan een refund aanvragen" tot "nee, hij is nog niet op refund gezet" en nu vandaag krijg ik te horen dat dat allemaal niet goed is gedaan door alle verschillende medewerkers van Vodafone want ze moeten "een opdracht tot vermissing" indienen. Een bedrijf als Vodafone blijkt dus gewoon niet eens een standaard procedure te hebben voor dit soort retouren!

Als ik vraag om de manager krijg ik te horen dat ze daar niet mee mogen doorverbinden. Als ik vraag hoe lang het nu weer gaat duren krijg ik te horen "dat kan ik u niet zeggen"

Ongelofelijk, ik wordt hier zo moe van. Mijn vraag is is er iemand die mij uit mijn lijden kan verlossen en me kan vertellen hoe ik nu eindelijk mijn EUR 120,- terug krijg?

witte angora

Re: Vodafone geeft mijn geld niet terug

Ongelezen bericht door witte angora »

Gedoe allemaal zeg. Maar ik begrijp dat het toestel ergens onderweg verdwenen is? Dan heeft het wel tijd nodig ja. Geen idee overigens hoeveel saldo mensen normaal gesproken kopen voor een pre-paid, maar is 120 euro niet erg veel?

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

witte angora schreef:Gedoe allemaal zeg. Maar ik begrijp dat het toestel ergens onderweg verdwenen is? Dan heeft het wel tijd nodig ja. Geen idee overigens hoeveel saldo mensen normaal gesproken kopen voor een pre-paid, maar is 120 euro niet erg veel?

TS heeft geen saldo van € 120.00 gekocht, maar een Prepaid toestel.

Op 11 mei heb ik een prepaid toestel besteld via webshop Vodafone als cadeau voor mijn dochter en meteen EUR 120,- betaald via Ideal.
@koenl

Ga naar het juridisch loket in jouw woonplaats en informeer daar.
Zij kunnen wel een advies geven.

Nicky_The

Ongelezen bericht door Nicky_The »

witte angora schreef:Gedoe allemaal zeg. Maar ik begrijp dat het toestel ergens onderweg verdwenen is? Dan heeft het wel tijd nodig ja. Geen idee overigens hoeveel saldo mensen normaal gesproken kopen voor een pre-paid, maar is 120 euro niet erg veel?
Maar geen 5 maanden tijd...

@TS: Als goed is heb je bij je verzendbevestiging een barcode ontvangen waarmee je je pakket kunt traceren. Wat staat daar aangegeven?
Ik zou proberen om zelf een onderzoek te laten starten bij het pakket bedrijf.

Maar.. Jij hebt niets aangenomen en nergens voor getekend? Dan heb je je levering niet ontvangen. Hoe Vodafone dit met de pakketbezorger regelt, is hun zaak. U heeft niets ontvangen en wilt een ontbinding van de koopovereenkomst. Ik zou dit in een aangetekend schrijven laten weten en daarin ook een termijn instellen van de uitbetaling. Vermeld in de brief ook alle gegevens: naw, bankrekeningnummer, bestelnummer, klantnummer etc.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Bellen Bellen?

Waarom geen mailtje of brief gestuurd naar Vodafone ipv een x tal malen aan de phone te hangen met wisselende gesprekspartners? werkt in velen gevallen oplossend :?:

Gesloten