Pagina 1 van 1

ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Geplaatst: 06 okt 2012 21:33
door steven55
Enige tijd geleden heb ik bij ticketloket.com 2 kaarten gekocht voor het concert van radiohead voor zondag a.s. Nu krijg ik een mail dat de kaarten niet geleverd kunnen worden en dat ik het geld teruggestort krijg. Mijn vraag is:
1.) mag ik gewoon vertrouwen dat ik schadeloos wordt gesteld
2.) wat kan ik nog verder van stappen ondernemen

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Geplaatst: 06 okt 2012 21:40
door klaas1978
steven55 schreef:2.) wat kan ik nog verder van stappen ondernemen
De volgende keer alleen bestellen bij het officiële verkooppunt en niet bij de diverse ticketcowboys.

Je betaalt teveel, je moet maar afwachten wat je krijgt en je houdt een systeem in stand waarin mensen op een oneerlijke manier rijk proberen te worden.

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Geplaatst: 06 okt 2012 22:22
door Bob Schurkjens
1) Nee
2) Niets

Je had de kaarten hier moeten bestellen:

http://www.ticketmaster.nl/event/radioh ... kets/95067

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Geplaatst: 06 okt 2012 22:24
door dhc
Zullen we eerst maar even afwachten of het geld wordt teruggestort?
De toko neemt zelf contact op en zegt toe dit te doen, waarom meteen die twijfel en achterdocht?

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Geplaatst: 06 okt 2012 22:29
door Bob Schurkjens
dhc schreef:Zullen we eerst maar even afwachten of het geld wordt teruggestort?
De toko neemt zelf contact op en zegt toe dit te doen, waarom meteen die twijfel en achterdocht?
Wah? :P

https://www.google.com/search?q=ticketl ... lr=lang_nl

De naam "Tickethufter" zou beter zijn. Maar goed, mensen willen nu eenmaal graag belazerd worden. En de Consumentenautoriteit laat ook deze ticketboer lekker zijn gang gaan.

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Geplaatst: 06 okt 2012 23:26
door dhc
Je kunt het ook omdraaien:

TS weet niet dat die toko kennelijk niet te vertrouwen is maar weet wel pijlsnel de weg naar deze site incl. de opmerking over 'stappen ondernemen'...

mosterd maaltijd vette pech boeiuh

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Geplaatst: 07 okt 2012 18:23
door rozemarijntje
Vind her rot voor je,maar tegenwoordig wordt je overal gewaarschuwd,koop bij originele verkoop punten..
Dwz,kijk waar concert is en die site geeft ook gelijk kaart verkoop aan!

Deze handel betaal je soms dubbele als het daarbij blijft en ik sta versteld als je snel je geld terug krijgt...als je het al krijgt..

Kortom toch beetje eigen schuld,maar leer je van

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Geplaatst: 11 okt 2012 16:58
door M. Sitskoorn
Beste mensen,

Ook in ben mij vandaag wezenloos geschrokken door een email van Ticketloket waarin simpelweg wordt bericht dat de door mij reeds vorig jaar (!) bestelde kaarten niet geleverd kunnen worden. Ik ben nu ook heel bang dat het betaalde bedrag van € 172,00 niet terug gestort gaat worden. Wat je ook probeert via internet, elk spoor loopt dood. Heel heel heel boos en gefrustreerd word je hiervan.
En hoe kan je tegenwoordig in alle vertrouwen een kaartje voor een concert kopen; ik heb deze kaartjes via de officiële site van Symphonica in Rosso besteld en ik ben nu, samen met de kosten voor een hotelovernachting, in totaal € 250,00 armer.
Hopelijk blijft andere mensen dit door deze reactie bespaard.
LIEVE MENSEN, KOOP NOOIT EEN KAARTJE VIA TICKETLOKET !!!!

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Geplaatst: 11 okt 2012 17:04
door Brainless
M. Sitskoorn schreef:Beste mensen,

Ook in ben mij vandaag wezenloos geschrokken door een email van Ticketloket waarin simpelweg wordt bericht dat de door mij reeds vorig jaar (!) bestelde kaarten niet geleverd kunnen worden. Ik ben nu ook heel bang dat het betaalde bedrag van € 172,00 niet terug gestort gaat worden. Wat je ook probeert via internet, elk spoor loopt dood. Heel heel heel boos en gefrustreerd word je hiervan.
En hoe kan je tegenwoordig in alle vertrouwen een kaartje voor een concert kopen; ik heb deze kaartjes via de officiële site van Symphonica in Rosso besteld en ik ben nu, samen met de kosten voor een hotelovernachting, in totaal € 250,00 armer.
Hopelijk blijft andere mensen dit door deze reactie bespaard.
LIEVE MENSEN, KOOP NOOIT EEN KAARTJE VIA TICKETLOKET !!!!
Als je kaarten via de officiële site hebt besteld, dan wordt je automatisch doorgestuurd naar de goede: ticketmaster.nl en niet naar ticketloket.nl.

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Geplaatst: 08 nov 2012 21:46
door leovanderputten
Ik ben, sukkel die ik ben, er ook ingestonken voor ruim € 250! Aangifte van fraude gedaan, advocaat sommatie laten sturen, gemaild....niets helpt. Kreeg ik gisteren een brief van ze dat ze eerst het geld moeten terughalen bij de organisator en dat dit nog een maand of 6 gaat duren...Even gebeld met Mojo Concerts (organisator van Doe Maar concert), die bevestigden dat ze nooit bestellingen laat staan geld van Ticketloket.com hebben ontvangen. Het bedrijf zit zogenaamd in het buitenland. Justitie doet er kennelijk niets aan.

WIE GAAT ER MEE OM HET GELD DAAR TE GAAN OPHALEN BINNENKORT?

mail maar aan [email protected]

:evil:

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Geplaatst: 09 nov 2012 03:41
door Bob Schurkjens
Het lijkt er op dat je daarvoor naar Engeland moet. Maar correct me if I'm wrong.

http://www.facebook.com/Fraudeloket/pos ... 8231069224

http://www.google.com/search?q=Zahari+L ... 80&bih=876

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Geplaatst: 22 nov 2012 07:34
door Cora1959
Beste mensen,

Omdat mijn broer die een grote fan is van Andre Rieu wilde ik hem verrassen met 2 tickets omdat hij ons geholpen had met verhuizen en het opknappen hiervan. Dus achter de computer en bij ticketloket 2 tickets besteld totale prijs ruim € 300,--. Ik ben nu ook heel bang dat het betaalde bedrag niet terug gestort gaat worden. Wat je ook probeert via internet, elk spoor loopt dood. Boos en gefrustreerd word je hiervan. Het kost tenslotte een hoop geld en als je er niets voor terug krijg is dit knap waardeloos en ook nog dat je de mensen voor wie het bestemd is moet teleurstellen dat het niet doorgaat. Een ding heb ik er wel van geleerd KOOP NOOIT EEN KAARTJE VIA TICKETLOKET !!!! Dan blijft een teleurstelling bij een hoop mensen bespaard en het scheelt jouw een hoop geld.

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Geplaatst: 22 nov 2012 10:55
door rozemarijntje
Misschien moet je voortaan via officiele site boeken,hier is al zovaak voor gewaarschuwd,kijk eens hoeveel topics er hier over zijn..

Gewoon website gaan waar hij optreed of van artiest en dan offciele verkoop!!

Je kan fluiten naar je geld,helaas

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Geplaatst: 19 mar 2013 09:14
door oskam01
Hallo,
Wij hebben januari 2012, heel stom, tickets besteld bij ticketloket.
Kaartjes voor andre rieu van 240 euro.
2 weken voor het concert in juni krgen we te horen, dat deze niet televeren zijn en we wilden geld terug.
Na 30 dagen wachten kregen we te horen, dat we nog eens een half jaar moesten wachten en nu 17-3-2013 krgen we te horen dat we weer tot 17-9-2013 moeten wachten!
Belachelijk zeg, dat dit zomaar kan.
Gegevens van mijn bestelling:
BETALINGSKENM. 1972600UU32126
0050000920912508 27-01-12 13:43
1972600 32126*2306201201
Ticketloket.com

Re: ticketloket levert niet wat ik besteld heb

Geplaatst: 19 mar 2013 10:10
door Rim69