Klantvriendelijk ov chipkaart klantenservice.
Geplaatst: 10 okt 2012 13:50
Vrijdag 6 oktober 2012, kon mijn dochter niet uit checken. Ik gebeld eerst naar de ov chipkaart 10 cent per minut, door verwezen naar connexion hier kon ik het geld terug vragen. En werd er gezegd dat ze maandag gewoon weer kon reizen met haar ov. Maar maandag weer proberen in checken kaart deed het weer niet. Maar ze mocht van de chauffeur wel mee. Met als gevolg dat ze wel op tijd op school was maar niet meer naar huis kon. Ik moest haar gaan halen op school hierdoor moest ik een vrije middag nemen. Weer gebeld met OV, moest ik naar een balie de dichtst bijzijnde is in Leiden. Moest ik naar Leiden rijden met de auto. Hier word geconstateerd dat de ov het inderdaad niet doet. Krijg ik een formulier mee, waarmee ik hem moet opsturen met de mededeling dat het 10 dagen duurt voor dat de nieuwe komt. Hoe moet mijn dochter op school komen? Antwoord van de medewerker door contant te betalen in de bus, wat is dit voor rare regeling, dit kost extra geld, wat ik niet zomaar heb liggen. En dit moet ik 10 dagen lang doen, dit is niet normaal.
Aan de kaart is niets te zien, ze heeft hem altijd netjes bewaard in haar portomonee.
Klacht ingediend bij ov chipkaart krijg ik 2 dagen later dit antwoord:
Geachte mevrouw van der Aart,
Op 8-10-2012 heeft u ons een e-mail gestuurd. Daarin geeft u aan dat de kaart van uw dochter defect is. Wij vinden dit vervelend voor u.
Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u extra kosten moet maken. Om tijdelijk te kunnen reizen kunt u met contant geld betalen. Tevens kunt u ook een anonieme OV-chipkaart aan te schaffen. Hier kunt u dan vervolgens saldo op zetten zodat er met de kaart gereisd kan worden. Wij gaan een onderzoek verrichten met de kaart. Hierin zal voortkomen waardoor de kaart defect is geraakt.
Ik ga ervan uit dat u hiermee voldoende informatie heeft. Heeft u nog aanvullende vragen, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur, op zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 uur op telefoonnummer 0900-0980 (€ 0,10 p.m.).
Met vriendelijke groet,
Marleen Jacobsen
Klantenservice OV-chipkaart
Wat is dit voor antwoord moet ik zeker weer extra kosten gaan maken om alleen een fatsoenlijk antwoord te krijgen. Dit is toch geen klachten behandeling, dit is gewoon herhalen wat ik al weet.
Aan de kaart is niets te zien, ze heeft hem altijd netjes bewaard in haar portomonee.
Klacht ingediend bij ov chipkaart krijg ik 2 dagen later dit antwoord:
Geachte mevrouw van der Aart,
Op 8-10-2012 heeft u ons een e-mail gestuurd. Daarin geeft u aan dat de kaart van uw dochter defect is. Wij vinden dit vervelend voor u.
Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u extra kosten moet maken. Om tijdelijk te kunnen reizen kunt u met contant geld betalen. Tevens kunt u ook een anonieme OV-chipkaart aan te schaffen. Hier kunt u dan vervolgens saldo op zetten zodat er met de kaart gereisd kan worden. Wij gaan een onderzoek verrichten met de kaart. Hierin zal voortkomen waardoor de kaart defect is geraakt.
Ik ga ervan uit dat u hiermee voldoende informatie heeft. Heeft u nog aanvullende vragen, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur, op zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 uur op telefoonnummer 0900-0980 (€ 0,10 p.m.).
Met vriendelijke groet,
Marleen Jacobsen
Klantenservice OV-chipkaart
Wat is dit voor antwoord moet ik zeker weer extra kosten gaan maken om alleen een fatsoenlijk antwoord te krijgen. Dit is toch geen klachten behandeling, dit is gewoon herhalen wat ik al weet.