hollandse nieuwe beltegoed weg
Geplaatst: 10 okt 2012 15:12
Geachte
we hebben klachten over hollandse nieuwe telefonie.
mijn vrouw belde 2 weken terug naar het saldo info.
daar stond nog minimaal 17 euro op de bel te goed.
dus ik deed het ook maar en ik had 13 euro te goed.
week later infomerde mijn vrouw opnieuw.
het nummer werd niet herkend? wtf is dit
in huis belde ze met haar mobiel ....en opnieuw werd nummer niet herkend.
toen probeerde ik het....ik kreeg het zelfde bericht
is opeens mijn bel te goed weg.
dat is dus nu 5 dagen terug,wij mailen mat hollendse nieuwe ,na 8 dagen geen bericht gekregen van hun
dus wij om beurten te bellen met hollandse nieuwe na zeker 1 uur krijgen we ze nog niet te pakken
vandaag 10-10-2012 met de helpdesk van vodafone en die zouden me klachten door geven waarom er niet wordt gereageerd op de mail.
ik belde van te voren naar de help desk van hollandse nieuwe als klant.
na 30 min te hebben gewacht wordt op genomen.
en meteen weer op gehangen,weer bellen en na 1uur en 30 nog steeds aan de lijn.
ik denk ik bel terug maar als nieuwe klant,,,,ook daar na 30 min niemand te hebben gesproken.
ik zit in de ww en ik heb 20 solicitatie's lopen.
en me cv op gestuurd,maar gvd niemand van de die bedrijven kunnen mij bellen op de mobiel
zowel mijn als mijn vrouw dr mobiel zijn zomaar afgesloten van de buiten wereld.
terwijl wij zeker voldoende bel tegoed hebben.
zo ga je niet met je klanten om.
ik hoop hier bij dat tros er iets aan doet ,
zo lang er niet gereageerd wordt betalen we niet meer......
een woord ....(*&^%$#@ )
asfaltrocker
Berichten: 1
Geregistreerd: 10 okt 2012 14:45
Omhoog
we hebben klachten over hollandse nieuwe telefonie.
mijn vrouw belde 2 weken terug naar het saldo info.
daar stond nog minimaal 17 euro op de bel te goed.
dus ik deed het ook maar en ik had 13 euro te goed.
week later infomerde mijn vrouw opnieuw.
het nummer werd niet herkend? wtf is dit
in huis belde ze met haar mobiel ....en opnieuw werd nummer niet herkend.
toen probeerde ik het....ik kreeg het zelfde bericht
is opeens mijn bel te goed weg.
dat is dus nu 5 dagen terug,wij mailen mat hollendse nieuwe ,na 8 dagen geen bericht gekregen van hun
dus wij om beurten te bellen met hollandse nieuwe na zeker 1 uur krijgen we ze nog niet te pakken
vandaag 10-10-2012 met de helpdesk van vodafone en die zouden me klachten door geven waarom er niet wordt gereageerd op de mail.
ik belde van te voren naar de help desk van hollandse nieuwe als klant.
na 30 min te hebben gewacht wordt op genomen.
en meteen weer op gehangen,weer bellen en na 1uur en 30 nog steeds aan de lijn.
ik denk ik bel terug maar als nieuwe klant,,,,ook daar na 30 min niemand te hebben gesproken.
ik zit in de ww en ik heb 20 solicitatie's lopen.
en me cv op gestuurd,maar gvd niemand van de die bedrijven kunnen mij bellen op de mobiel
zowel mijn als mijn vrouw dr mobiel zijn zomaar afgesloten van de buiten wereld.
terwijl wij zeker voldoende bel tegoed hebben.
zo ga je niet met je klanten om.
ik hoop hier bij dat tros er iets aan doet ,
zo lang er niet gereageerd wordt betalen we niet meer......
een woord ....(*&^%$#@ )
asfaltrocker
Berichten: 1
Geregistreerd: 10 okt 2012 14:45
Omhoog