Pagina 1 van 1

hollandse nieuwe beltegoed weg

Geplaatst: 10 okt 2012 15:12
door asfaltrocker
Geachte
we hebben klachten over hollandse nieuwe telefonie.
mijn vrouw belde 2 weken terug naar het saldo info.
daar stond nog minimaal 17 euro op de bel te goed.
dus ik deed het ook maar en ik had 13 euro te goed.
week later infomerde mijn vrouw opnieuw.
het nummer werd niet herkend? wtf is dit
in huis belde ze met haar mobiel ....en opnieuw werd nummer niet herkend.
toen probeerde ik het....ik kreeg het zelfde bericht
is opeens mijn bel te goed weg.
dat is dus nu 5 dagen terug,wij mailen mat hollendse nieuwe ,na 8 dagen geen bericht gekregen van hun
dus wij om beurten te bellen met hollandse nieuwe na zeker 1 uur krijgen we ze nog niet te pakken
vandaag 10-10-2012 met de helpdesk van vodafone en die zouden me klachten door geven waarom er niet wordt gereageerd op de mail.
ik belde van te voren naar de help desk van hollandse nieuwe als klant.
na 30 min te hebben gewacht wordt op genomen.
en meteen weer op gehangen,weer bellen en na 1uur en 30 nog steeds aan de lijn.
ik denk ik bel terug maar als nieuwe klant,,,,ook daar na 30 min niemand te hebben gesproken.
ik zit in de ww en ik heb 20 solicitatie's lopen.
en me cv op gestuurd,maar gvd niemand van de die bedrijven kunnen mij bellen op de mobiel
zowel mijn als mijn vrouw dr mobiel zijn zomaar afgesloten van de buiten wereld.
terwijl wij zeker voldoende bel tegoed hebben.
zo ga je niet met je klanten om.
ik hoop hier bij dat tros er iets aan doet ,
zo lang er niet gereageerd wordt betalen we niet meer......
een woord ....(*&^%$#@ )
asfaltrocker

Berichten: 1
Geregistreerd: 10 okt 2012 14:45
Omhoog

Re: hollandse nieuwe beltegoed weg

Geplaatst: 11 okt 2012 16:31
door Viona
Hier ook iemand met een probleem met hollandse nieuwe.
Wij hebben een abonement afgesloten maar tot onze verbazing worden er twee bedragen afgescheven en een bedrag komt ons niet eens bekend voor.
Het nummerbehoud wordt niet doorgevoerd.
En hollandse nieuwe is niet te bereiken per mail, of telefoon.
We hebben de bank opdracht gegeven om de betaling te blokkeren en nu reageren ze ineens binnen een week omdat ze geen geld krijgen.
Op de klachten wordt niet gereageerd, en het probleem is er nog steeds, maar voor de betalingen kunnen ze wel rennen

Re: hollandse nieuwe beltegoed weg

Geplaatst: 12 okt 2012 09:10
door berend12
Het beltegoed bij HN is slechts 3 maanden houdbaar Asfaltrocker. Je kan beter een andere telefoonmaatschappij kiezen.

Re: hollandse nieuwe beltegoed weg

Geplaatst: 14 okt 2012 12:28
door asfaltrocker
beste berend
dit kwamen we ook later achter na dat we via kijkshop
die wel in contact kwam met HN
en die belde terug
daar werd indd verteld over de tegoed van 3 maanden houdbaar
dit vertelde ik aan kijkshop helpdesk
en die wisten het ook niet.
als wij beter waren voor gelicht hadden we nooit voor HN gekozen
nu zijn we meer dan 30 euro kwijt.
dat is een slechte voor lichting en we snappen nu waarom HN goed koop is/
omdat de mensen die van het houdbaar van bel te goed niet weten
dat HN het in hun eigen zak steken.
daarmee kunnen ze goed koper leveren.terwijl iedereeen die prepaid nemen
en hun bel tegoed daarmee kwijt zijn ,mee betalen aan de goed kopere aanbieden van HN en hun tel
je kan het niet weten van 3 maanden....staat nergens,dus zeg niet van dat kan je op zoeken via hun site.
dat doet niemand,