Pagina 1 van 1
Slechte ervaringen Scooterservice Zeelst
Geplaatst: 11 okt 2012 14:42
door UrbaM
Beste lezers van het Tros Radar forum,
Graag wil ik mijn ervaringen met jullie delen omtrent Scooterservice Zeelst, helaas lees ik hier op het forum meer slechte ervaringen van dealers van AGM's en andere Chinese merken. Wisten we in 2009 maar wat we nu weten, helaas en daarom deze waarschuwing. Bedenk goed wat voor merk je koopt en bij welk bedrijf.
Re: Slechte ervaringen Scooterservice Zeelst
Geplaatst: 11 okt 2012 16:21
door crazyme
Een kort en bondige samenvatting zou prettig zijn.
Re: Slechte ervaringen Scooterservice Zeelst
Geplaatst: 11 okt 2012 17:24
door sjoegel
Dit alles had voorkomen kunnen worden wanneer U eerst op Google of een andere zoekmachine had gekeken na eerst de zoekterm chinese scooter ingetikt te hebben.
Ze zijn zeer gammel en brak. Ze worden via internet met zeer lage marges verkocht. De ene stunter is nog goedkoper dan de andere. Voor service moet je niet bij dit soort handelaren zijn.
Dit zijn kooplui en geen scooterbedrijven.
Zie het maar als leergeld.
Re: Slechte ervaringen Scooterservice Zeelst
Geplaatst: 11 okt 2012 18:06
door UrbaM
Het is absoluut leergeld geweest,een zure les. Dacht dat mijn inmiddels ex wel verstand van zaken had. Maar daarom deel ik de ervaring ook, heeft het nog nut gehad.
Re: Slechte ervaringen Scooterservice Zeelst
Geplaatst: 11 okt 2012 18:32
door dorsman
Ik rijd al jaren met veel plezier op mijn AGM GT. Gekocht bij de dealer en goed onderhouden. Geen centje pijn.
Re: Slechte ervaringen Scooterservice Zeelst
Geplaatst: 11 okt 2012 23:08
door zusjej21
Ik woon ook in Zeelst, vlak bij de AH. Ken het bedrijf. Weet ook dat het niet zo goed bekend staat.
Re: Slechte ervaringen Scooterservice Zeelst
Geplaatst: 12 okt 2012 12:58
door bartsscooterservice
Toen je de scooter binnenbracht voor een beurt, wat was toen de km stand? Je hebt ook nog een boekje bij de scooter waarin duidelijk wordt aagegeven betreft de beurten, scooterzaak is niet verplicht jou op de beurten te wijzen, alheowel ik aanneem dat ze dit kenbaar hebben gemaakt bij aflevering, aangezien je ook aangeeft dat ze het vergeten was. Chinese scooters moeten zowiezo goed rijklaar gemaakt worden, en op tijd een beurt, anders krijg je problemen. Vaak wordt de oorzaak doorgeschoven naar zaak, maar de klant rijd wel zelf veel te lang door met de scooter, en dan opeens een hoge rekening, en dan klagen...
Ik kom het ook zat tegen met a-merken, dus heeft niks te maken met chinese scooter zelf. Op tijd onderhoud voorkomt problemen, anders heb je jezelf ermee.
Re: Slechte ervaringen Scooterservice Zeelst
Geplaatst: 12 okt 2012 13:20
door UrbaM
Klopt dat het onderhoud vergeten was, is ook niet handig geweest maar als je naar de dealer gaat voor start problemen je een fikse rekening krijgt en paar dagen later start hij helemaal niet meer, dan klopt er m.i. toch iets niet.
Re: Slechte ervaringen Scooterservice Zeelst
Geplaatst: 12 okt 2012 16:43
door bartsscooterservice
UrbaM schreef:Klopt dat het onderhoud vergeten was, is ook niet handig geweest maar als je naar de dealer gaat voor start problemen je een fikse rekening krijgt en paar dagen later start hij helemaal niet meer, dan klopt er m.i. toch iets niet.
Accu leeg, of echt niet aanslaan? En wat voor km stand bracht je hem binnen de 1ste beurt?
Ben het wel met je eens als je binnenkomt voor startproblemen, je hem dan ook gemaakt terug verwacht, even niet gepraat over de kosten daarvan.