Iassos Bodrum via Corendon
Geplaatst: 11 okt 2012 20:33
In juli Iassos te Bodrum geboekt. Op site van corendon stond dat het een villa met privezwembad liggend in een 5 sterren resort zou zijn. Ook zouden er diverse bars, discotheek en een snackbar zijn.
Bij aankomst was onze villa overboekt en werden wij in een villa gestopt die niet af was. In de keuken hingen nog allemaal losse draden en de toilet functioneerde niet.
De volgende dag zijn we uren bezig geweest om ons geboekte huisje met zwembad te krijgen. Na bloed zweet en tranen is dit uiteindelijk gelukt.
Helaas was onze villa niet schoon en lagen overal etensresten in de villa. Ook hebben wij geen nieuwe handdoeken of toiletpapier gekregen. Deze hebben wij aan de overkant (met de boot) moeten gaan kopen.
Ook bleek de reisleidster niet te weten dat het een 5 sterren resort was, ze schrok hier zelfs van. De aangegeven op de site, diverse bars, discotheek en snackbar waren niet aanwezig. Er was alleen een poolbar. Het was een resort wat ver van de buitenwereld af lag, dit was voor ons geen probleem want er zou toch genoeg te doen zijn zoals de vermelde disco. Dit bleek er dus niet te zijn.
We hebben gevraagd aan de reisleidster hoe we een klacht in moesten dienen. Dit kan via Cliƫnten Service per e-mail. Klachtenformulier was er niet. Wij hebben ter plaatsen 4 e-mails gestuurd naar cliƫnten service met de vraag ons te helpen. De reactie die wij kregen was: we hebben uw klacht ontvangen binnen 6 weken krijgt u een reactie.
6 weken later hadden wij niks meer vernomen van corendon ik heb nogmaals een bericht gestuurd met de vraag wanneer we een reactie zouden krijgen.
Dit was de reactie:
Helaas heeft u geen klachtenformulier ingevuld en niet binnen 4 weken naar thuiskomst u klacht kenbaar gemaakt. We gaan uw klacht niet behandelen.
Dit terwijl ik tijdens het verblijf de klacht heb ingediend en dus wel binnen 4 weken zit. Ik voel me momenteel niet netjes behandeld en ik heb geen vertrouwen meer in corendon. Wel is de site door Corendon aangepast.
Wat moet ik nu doen en mag dit zomaar?
Bij aankomst was onze villa overboekt en werden wij in een villa gestopt die niet af was. In de keuken hingen nog allemaal losse draden en de toilet functioneerde niet.
De volgende dag zijn we uren bezig geweest om ons geboekte huisje met zwembad te krijgen. Na bloed zweet en tranen is dit uiteindelijk gelukt.
Helaas was onze villa niet schoon en lagen overal etensresten in de villa. Ook hebben wij geen nieuwe handdoeken of toiletpapier gekregen. Deze hebben wij aan de overkant (met de boot) moeten gaan kopen.
Ook bleek de reisleidster niet te weten dat het een 5 sterren resort was, ze schrok hier zelfs van. De aangegeven op de site, diverse bars, discotheek en snackbar waren niet aanwezig. Er was alleen een poolbar. Het was een resort wat ver van de buitenwereld af lag, dit was voor ons geen probleem want er zou toch genoeg te doen zijn zoals de vermelde disco. Dit bleek er dus niet te zijn.
We hebben gevraagd aan de reisleidster hoe we een klacht in moesten dienen. Dit kan via Cliƫnten Service per e-mail. Klachtenformulier was er niet. Wij hebben ter plaatsen 4 e-mails gestuurd naar cliƫnten service met de vraag ons te helpen. De reactie die wij kregen was: we hebben uw klacht ontvangen binnen 6 weken krijgt u een reactie.
6 weken later hadden wij niks meer vernomen van corendon ik heb nogmaals een bericht gestuurd met de vraag wanneer we een reactie zouden krijgen.
Dit was de reactie:
Helaas heeft u geen klachtenformulier ingevuld en niet binnen 4 weken naar thuiskomst u klacht kenbaar gemaakt. We gaan uw klacht niet behandelen.
Dit terwijl ik tijdens het verblijf de klacht heb ingediend en dus wel binnen 4 weken zit. Ik voel me momenteel niet netjes behandeld en ik heb geen vertrouwen meer in corendon. Wel is de site door Corendon aangepast.
Wat moet ik nu doen en mag dit zomaar?