LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Jammer dan?
Jammer dan?
Mijn zoon heeft online een ticket gekocht voor de Halloween editie van Walibi....
Echter, hij heeft per ongeluk de verkeerde datum opgegeven en kwam daar vanochtend bij het uitprinten pas achter.
Het bewuste kaartje was gisteren geldig dus niet vandaag.
Ik dacht het even op te lossen door te bellen met Walibi, maar nee!
Eigen schuld dikke bult, koop maar een nieuw kaartje!
Restitutie?? Whahahahahaha.....
Echter, hij heeft per ongeluk de verkeerde datum opgegeven en kwam daar vanochtend bij het uitprinten pas achter.
Het bewuste kaartje was gisteren geldig dus niet vandaag.
Ik dacht het even op te lossen door te bellen met Walibi, maar nee!
Eigen schuld dikke bult, koop maar een nieuw kaartje!
Restitutie?? Whahahahahaha.....
Re: Jammer dan?
ok en wat wil je hiermee zeggen?
nu had ik het van walibi ook best wel netjes gevonden als ze een ander kaartje hadden gegeven, maar dat ik geen verplichting.
inderdaad een typisch geval van jammer dan
nu had ik het van walibi ook best wel netjes gevonden als ze een ander kaartje hadden gegeven, maar dat ik geen verplichting.
inderdaad een typisch geval van jammer dan
Dat ik de reactie van Walibi waardeloos vind!
Mijn kind betaalde dus een hoop geld voor niets...
En hij zal niet de enige zijn die dit overkomt toch?
goed punt.
het is ook al eens een onderwerp geweest in radar, maar dan verlopen kaartjes van pretparken en dierentuinen waar de einddatum verstreken is. hier heb je ook gewoon betaald voor een product.
dit is in nederland gewoon gelegaliseerde diefstal.
nu kan je bij walibi voor 3 euro meer een kaartje zonder datum kopen, dus dat mischien wel iets voor de volgende keer.
je kan nog een berichtje aan walibi wagen, mischien dat je hem voor 3 euro kan omruilen voor een nieuw kaartje zonder datum.
succes
het is ook al eens een onderwerp geweest in radar, maar dan verlopen kaartjes van pretparken en dierentuinen waar de einddatum verstreken is. hier heb je ook gewoon betaald voor een product.
nu kan je bij walibi voor 3 euro meer een kaartje zonder datum kopen, dus dat mischien wel iets voor de volgende keer.
je kan nog een berichtje aan walibi wagen, mischien dat je hem voor 3 euro kan omruilen voor een nieuw kaartje zonder datum.
succes
Sorry .........................
maar waarom is diefstal? waarom moet een bedrijf opdraaien voor de fouten van de klant?
maar waarom is diefstal? waarom moet een bedrijf opdraaien voor de fouten van de klant?
-
Misschien klein lesje dat u er volgende keer bij blijft als u kind iets besteld.
Weet niet hoe oud u kind is?
Vervelend is het,misschien doet walibi iets uit coulance..niet verlicht,kijken wat ze doen..
Succes
Weet niet hoe oud u kind is?
Vervelend is het,misschien doet walibi iets uit coulance..niet verlicht,kijken wat ze doen..
Succes
Tja niet erg slim van je zoon.
Het was leuk geweest als Walibi een nieuw kaartje had gegeven maar dit zijn ze niet verplicht.
Volgende keer toch maar beter opletten.
Het was leuk geweest als Walibi een nieuw kaartje had gegeven maar dit zijn ze niet verplicht.
Volgende keer toch maar beter opletten.
U moet ook begrijpen dat heel veel mensen dit proberen (een kaartje voor een andere dag te krijgen) als het weer veel slechter is dan verwacht.Lize schreef:Dat ik de reactie van Walibi waardeloos vind!
Nu was het gisteren, zachtjes uitgedrukt, niet echt mooi weer; en dan krijgen pretparken veel telefoontjes met de vraag of hun kaartje geruild kan worden.
Voor Halloween gelden speciale dagkaartjes.kokka schreef:goed punt.
succes