Eneco Jaarnota + rekening - administratie fouten
Geplaatst: 14 okt 2012 15:40
2012 overgestapt van Nuon naar Eneco. Ten eerste, om je termijnbedrag te bepalen met hun is 1 grote drama. Het is inmiddels 5 keer veranderd en hun administratie van hoeveel je hebt betaald, in rekening gebracht klopt voor geen meter.
Wij hebben een jaarnota van Eneco ontvangen in juli/aug. Naheffing was alleen €75 en hun beweerde bijna € 500,-. Meer dan de helft van de nota zou niet in rekening werden gebracht, anders gezegd niet betaald. Nu zit ik deze kosten onterecht te betalen.
Ik heb vorige week een brief via email en per post verstuurd. Wat blijkt, ze sturen weer een aanpassing mbt het termijnbedrag, dit is weer lager dan wat volgens jaarnota is verbruikt.
Heeft iemand tips om dit snel met Eneco op te lossen, heeft het zin om juridische hulp in te schakelen?
Ik heb gisterenavond even rondgekeken of ik naar een andere energiemaatschappij zou kunnen overstappen maar volgens mij blijf je met ze allemaal in hun administratiesysteem drama hangen.
Bij welke energiemaatschappij heb je de ministe problemen en stabiele, betrouwbare rekeningen?
Wij hebben een jaarnota van Eneco ontvangen in juli/aug. Naheffing was alleen €75 en hun beweerde bijna € 500,-. Meer dan de helft van de nota zou niet in rekening werden gebracht, anders gezegd niet betaald. Nu zit ik deze kosten onterecht te betalen.
Ik heb vorige week een brief via email en per post verstuurd. Wat blijkt, ze sturen weer een aanpassing mbt het termijnbedrag, dit is weer lager dan wat volgens jaarnota is verbruikt.
Heeft iemand tips om dit snel met Eneco op te lossen, heeft het zin om juridische hulp in te schakelen?
Ik heb gisterenavond even rondgekeken of ik naar een andere energiemaatschappij zou kunnen overstappen maar volgens mij blijf je met ze allemaal in hun administratiesysteem drama hangen.
Bij welke energiemaatschappij heb je de ministe problemen en stabiele, betrouwbare rekeningen?