Pagina 1 van 1

Transfer eigen domein Ziggo genegeerd

Geplaatst: 15 okt 2012 21:14
door Nicky001
Zeker meer dan 7 jaar geleden, toen Ziggo bij ons nog multikabel heette hebben wij besloten email op een eigen domein te nemen. We hebben ons destijds niet gerealiseerd dat het domein niet van jou wordt, multikabel heeft het geregistreerd en op die naam staat het ook geregistreerd. De afgelopen jaren zijn er veel problemen geweest met emailservers die niet bereikbaar waren etc. Omdat het lijkt alsof Ziggo dit niet echt belangrijk vindt (wordt ook niet meer als dienst aangeboden) en je eigenlijk dus overgeleverd bent aan de welwillendheid van technici van Ziggo (die als je belt zeggen dat je het beste een paar dagen kunt wachten en het dan nog eens kan proberen) willen we het domein verplaatsen naar een andere provider. Hiervoor heb je een transfer code nodig. Het verkrijgen daarvan is dus tot nu toe, en daar zitten al heel wat telefoontjes in, niet gelukt. Niemand weet precies hoe het zit en/of kan geen beslissingen nemen. Heel vervelend aangezien het veranderen van emailadres eigenlijk geen optie meer is tegenwoordig....

Iemand ervaring hiermee? Hoe kunnen we dit het beste aanpakken????

Re: Transfer eigen domein Ziggo genegeerd

Geplaatst: 15 okt 2012 22:09
door Skillz95
als je die code wilt moeten ze hem geven en anders stoppen er mee.

als je er mee stopt komt die naam beschikbaar weer.

En kijk anders op Strato.
is stukken beter.

Re: Transfer eigen domein Ziggo genegeerd

Geplaatst: 15 okt 2012 22:22
door bprosman
SIDN al benaderd met dit probleem ?

https://www.sidn.nl/over-nl/geschillen-en-klachten/

Re: Transfer eigen domein Ziggo genegeerd

Geplaatst: 17 okt 2012 13:44
door Ziggo-webteam_Alex
Hallo Nicky001,

Zou je mijn via een privébericht je klantnummer willen toesturen. Eveneens het domein waar het om gaat. Ik ga dan kijken wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex