Transfer eigen domein Ziggo genegeerd
Geplaatst: 15 okt 2012 21:14
Zeker meer dan 7 jaar geleden, toen Ziggo bij ons nog multikabel heette hebben wij besloten email op een eigen domein te nemen. We hebben ons destijds niet gerealiseerd dat het domein niet van jou wordt, multikabel heeft het geregistreerd en op die naam staat het ook geregistreerd. De afgelopen jaren zijn er veel problemen geweest met emailservers die niet bereikbaar waren etc. Omdat het lijkt alsof Ziggo dit niet echt belangrijk vindt (wordt ook niet meer als dienst aangeboden) en je eigenlijk dus overgeleverd bent aan de welwillendheid van technici van Ziggo (die als je belt zeggen dat je het beste een paar dagen kunt wachten en het dan nog eens kan proberen) willen we het domein verplaatsen naar een andere provider. Hiervoor heb je een transfer code nodig. Het verkrijgen daarvan is dus tot nu toe, en daar zitten al heel wat telefoontjes in, niet gelukt. Niemand weet precies hoe het zit en/of kan geen beslissingen nemen. Heel vervelend aangezien het veranderen van emailadres eigenlijk geen optie meer is tegenwoordig....
Iemand ervaring hiermee? Hoe kunnen we dit het beste aanpakken????
Iemand ervaring hiermee? Hoe kunnen we dit het beste aanpakken????