Pagina 1 van 1

WANADOO KLANTBEHANDELING

Geplaatst: 16 dec 2003 12:26
door celo512
I.v.m. verhuizing wegens echtscheiding mijn adsl aansluiting opgezegd bij Wanadoo. Bevestiging van zowel Wanadoo als KPN ontvangen dat het adsl abonnement 12 maart 2003 is beëindigd.
Desondanks blijft Wanadoo het abonnementsgeld 9 maanden lang afschrijven van mijn ex-echtgenotes girorekening. Bij toeval kom ik daarachter. Op 10 november 2003 een brief aan Wanadoo geschreven dat ik met onmiddelijke ingang het ten onrechte abonnementsgeld wil hebben teruggestort. Alle benodigde bewijsstukken bijgevoegd. Een maand later een reactie van Wanadoo dat mijn abonnement per 10 december 2003 is beëindigd (sic!). Wanadoo is dus bij machte een abonnement dat al is beëindigd, nogmaals te beëindigen! Proficiat!
In dit laatste schrijven van Wanadoo wordt op geen enkele wijze ingegaan op mijn brief met bewijsstukken van 10 november 2003!
13 december 2003 weer een brief naar Wanadoo verzonden, met alweer ALLE bewijsstukken. Ben benieuwd of ze het eindelijk eens gaan begrijpen!!!
Tot nu toe heb ik slechte ervaringen met Wanadoo. Een bedrijf dat zich met communicatie bezig houdt, en totaal niet communiceert!

Re: WANADOO KLANTBEHANDELING

Geplaatst: 16 dec 2003 20:58
door Gast
Ik kan echt niet begrijpen dat een bedrijf als casema gewoon door kan gaan .Er worden grove fouten gemaakt en ze proberen hun kas te spekken door mensen urenlang expres aan de telefoon te laten wachten . Er wordt expres geen activatiecode meegeleverd zodat iedereen moet bellen naar een duur nummer Het is onmogelijk om op een andere wijze contact te krijgen. Je wordt heel slecht geinformeerd. Ik denk dat als er een oproep wordt gedaan je erg zal schrikken van alle negatieve berichten.Ze verdienen een bevroren douche

Re: WANADOO KLANTBEHANDELING

Geplaatst: 17 dec 2003 02:25
door Sarkaar
Hierbij twee (gouden) tips voor diegenen die voornemens zijn om hun abonnement bij Casema o.d. willen opzeggen.
Laat door uw bank- direct nadat het abonnement beeindigd wordt- een "SELECTIEVE BLOKKADE" aanbrengen op je bankrekening. Zo'n blokkade geldt alleen voor een specifiek incassant/bedrijf. Een bank is verplicht dat te doen! Als je dat niet laat doen, dan haalt de provider per definite het borgbedrag voor het modem, ca € 225,--, onder het mom van het zgn. "niet tijdig retourneren van het modem" van je rekening af!. Ook al zou het modem wel en op tijd geretourneerd zijn. Dat incasso kun je niet laten storneren(terugboeken) omdat dat een eenmalige incasso is(zie alg. voorw.) Heeft de provider eenmaal onterecht geincasseerd, dan kun je maanden er achteraan bellen en die houdt je zo lang mogelijk aan het 0900-lijntje. Dit doet, een provider (niet allemaal natuurlijk) bij heel veel mensen tegelijk en doorlopend en zo genereert men een kern van een vaste kapitaal op hun rekening.....
Mocht het toch zo zijn dat ze onterecht geincasseerd hebben, dan volgt hier een beproefde methode om zo snel mogelijk je geld terug te krijgen. Bovenstaande ervaring heb ik gehad met Casema. De discussie ging niet over of het modem wel of niet op tijd .....nee, Casema gaf direct toe dat het onterecht was en ik zou mijn geld binnen 1 a 2 weken terugkrijgen, met gelijke valutadatum/rentedatum. je raadt het al.. wachten..geen geld ..bellen..faxen ..mailen(via de site) geen reactie.
Op een van mijn vele mailtjes en faxen hebben ze slechts eenmaal gereageerd per email, waardoor ik in het (trotse) bezit kwam van haar directe emailadres.
Ik ben vervolgens op een vrijdag ervoor gaan zitten-na 5 weken mijn geld nog steeds niet ontvangen te hebben- en heb Casema platgemaild met honderden(!) mailtjes in een korte tijd achterelkaar. Eerlijkheid gebiedt mij te vertellen dat ik in die mailtjes schuttingtaal en de meest verschrikkelijk verwensingen richting Casema/het management niet geschuwd heb, maar dit is GEEN advies! Binnen een uur hing men aan de telefoon met vele excuses en men beloofde het geld zsm terug te storten en... ja hoor; maandagochtend stond het bedrag weer op mijn rekening.

Het kan dus wel snel en dit kun ja navragen bij :
[email protected]

"als je van mij steelt, zul je het ook weten"

Veel succes,
Sarkaar

Re: WANADOO KLANTBEHANDELING

Geplaatst: 17 dec 2003 02:27
door Sarkaar
Beste CELO512, zie mijn advies!
Mail ze plat en ze komen je tegemoet!

Re: WANADOO KLANTBEHANDELING

Geplaatst: 17 dec 2003 18:54
door Gast
Tot mijn grote schrik heb ik CASEMA genoemd in mijn opsomming van problemen. Echter, niet Casema is de boosdoener maar WANADOO ! Hiervoor mijn excuses. :?

Re: WANADOO KLANTBEHANDELING

Geplaatst: 14 jan 2004 16:40
door Ellen Joyce
Ook ik ben uitermate ontevreden over Casema. Meer dan een half jaar bne ik bezig geweest met de aanvraag van Internet via de Kabel. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. En de klant maar bellen naar de Klantenservice (service? welke service?). Iedere keer was er weer iets aan de hand. Vele malen heb ik de opgegeven acties uitgevoerd, en wéér niets! En weer bellen. Na ruim 5 maanden eindelijk dan het juiste aanvraagformulier in de bus. Na een poos, in de 2e week van november, staat er ineens een koerier aan de deur met een grote blauw-oranje Casema doos. Gelukkig was ik die ochtend thuis. Met veel plezier het pakket aangenomen en een kennis gebelt om te vragen of hij het wil komen aansluiten. Bij het installeren blijkt dat er inloggegevens en een toegangscode missen. Deze zijn niet bij het pakket bijgeleverd. Bellen met de storingsdienst. Na een half uur eindelijk contact en deze jongeman vertelt ons dat hij alle gegevens voor zich heeft op zijn computer maar dat hij deze niet mag geven. Hij zal een e-mail sturen naar zijn collega en ik kan de brief alsnog binnen de korste keren verwachten. Na zo'n 2 weken toch maar weer eens bellen, want de brief is nog niet binnen.
Gelukkig, 10 december ligt hij op de mat. Eindelijk! Het is gelukt! Na meer dan een half jaar ben ik dan op het net!

En wat denk je??? Krijg je een factuur: of je de zo'n beetje de hele maand November wilt betalen, plus nog de hele maand december!!! Het moet wel een enorm zooitj zijn bij Casema. Want zij hebben mij mijn inloggegevens toch 10 december pas gestuurd?

Ik kan niet anders zeggen, dan dat het een stelletje prutsers zijn.