Waardeloze service Pro Assist
Geplaatst: 18 okt 2012 18:30
Bij het aanschaffen van mijn abonnement bij T-Mobile met een iPhone 3GS heb ik een verzekering bij Pro Assist afgesloten. Hier betaal ik €11 per maand voor. De eerste keer had ik een barst in mijn achterkant, het toestel werd opgehaald, weken later kreeg ik een vervangend toestel.
Nu is het toestel enkele weken terug gevallen en was het hele scherm kapot. Na lang wachten heb ik gisteren mijn telefoon teruggekregen. Pro Assist heeft het scherm gerepareerd, ik moest €40 eigen risico betalen en de chauffeur was weer weg. Nu kan ik niet meer bellen, sms'en, internetten en ook geen telefoontjes, berichten ontvangen. Morgen wordt het toestel wéér opgestuurd, maar ondertussen betaal ik wel een duur abonnement waar ik geen gebruik van kan maken, want de leentoestellen die geleverd worden betreffen niet de functies die ik in mijn iPhone wel heb. Daarnaast betaal ik ook nog mijn verzekeringspremie van €11 per maand. Ondertussen betaal ik dus veel geld en ben ik aan het wachten op mijn toestel.
Ik dacht dat ik door een verzekering af te sluiten geen problemen zou hebben met mijn toestel en altijd voorzien zou zijn van mijn iPhone, maar helaas, niets is minder waar. Ik heb telefonisch een klacht ingediend bij Pro Assist, maar helaas "konden zij niets voor mij betekenen". Naar mijn mening is dit niet de werking van een verzekering, waar je eigenlijk alleen maar gemak van zou moeten hebben? Is er iemand die mij kan vertellen wat voor rechten ik heb om eventuele kosten van abonnement en eigen risico te verhalen?
Nu is het toestel enkele weken terug gevallen en was het hele scherm kapot. Na lang wachten heb ik gisteren mijn telefoon teruggekregen. Pro Assist heeft het scherm gerepareerd, ik moest €40 eigen risico betalen en de chauffeur was weer weg. Nu kan ik niet meer bellen, sms'en, internetten en ook geen telefoontjes, berichten ontvangen. Morgen wordt het toestel wéér opgestuurd, maar ondertussen betaal ik wel een duur abonnement waar ik geen gebruik van kan maken, want de leentoestellen die geleverd worden betreffen niet de functies die ik in mijn iPhone wel heb. Daarnaast betaal ik ook nog mijn verzekeringspremie van €11 per maand. Ondertussen betaal ik dus veel geld en ben ik aan het wachten op mijn toestel.
Ik dacht dat ik door een verzekering af te sluiten geen problemen zou hebben met mijn toestel en altijd voorzien zou zijn van mijn iPhone, maar helaas, niets is minder waar. Ik heb telefonisch een klacht ingediend bij Pro Assist, maar helaas "konden zij niets voor mij betekenen". Naar mijn mening is dit niet de werking van een verzekering, waar je eigenlijk alleen maar gemak van zou moeten hebben? Is er iemand die mij kan vertellen wat voor rechten ik heb om eventuele kosten van abonnement en eigen risico te verhalen?