Pagina 1 van 1
bel company
Geplaatst: 18 okt 2012 21:39
door helga666
een vraag, mijn zoon zijn gsm een samsung is tot 4 x terug gestuurd via de bel company naar een reparatie centrum en nog steeds deed die gsm het niet, nou kan hij in de winkel een nieuwe gsm uit zoeken dat heeft hij vandaag gedaan, het mog een merk gsm zijn die hij wilde en mog kiezen voor 650 euro, hij koos de iphone alles afgehandelt.
VANMIDDAG KREEG HIJ EEN TELEFOONTJE VAN DE BEL COMPANY OF HIJ DIE IPHONE WIL TERUGBRENGEN OMDAT ZE ZICH VERGIST HEBBEN EN HET MOET TOCH EEN SAMSUNG ZIJN DIE HIJ KIEST GEEN ANDER MERK DUS, mijn zoonheeft deze gsm dus al heel de dag gebruikt, ik weet niet of hij de iphone moet terugbrengen ze zeggen dat ze een procedure gaan starten? heeft iemand een tip
gr helga
Re: bel company
Geplaatst: 19 okt 2012 09:39
door BelCompany Webcare
Beste Helga,
Dit verhaal berust helaas op een misverstand, je kunt de iPhone gewoon houden. Je zult hiervan vandaag ook telefonisch een bevestiging van krijgen, van de bewuste winkel.
Excuses voor dit misverstand en het bijbehorend ongemak. Alsnog veel plezier met de iPhone!
Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare
Re: bel company
Geplaatst: 19 okt 2012 10:12
door mich24
zou ik ook Zeggen webcare. De winkel heeft het geprobeerd,alleen is deze mevrouw zo slim om dit op dit forum te zetten. In ene kan het wel..
Re: bel company
Geplaatst: 19 okt 2012 10:21
door Muskusrat
mich24 schreef:zou ik ook Zeggen webcare. De winkel heeft het geprobeerd,alleen is deze mevrouw zo slim om dit op dit forum te zetten. In ene kan het wel..
Je kan ook zeggen dat mevrouw zo "dom" is geweest om dit op het forum te zetten, zonder daarvoor eerst met de winkel te praten. Misschien dat dit topic dan niet nodig was.
Disclaimer: Beide statements gaan uit van aannames. Ik weet de feiten niet, dus kan ik alleen een eigen mening geven hierover.
Re: bel company
Geplaatst: 19 okt 2012 10:22
door mich24
Klopt
een Aanname.. ik schop soms graag.
Re: bel company
Geplaatst: 19 okt 2012 10:54
door BelCompany Webcare
mich24 schreef:zou ik ook Zeggen webcare. De winkel heeft het geprobeerd,alleen is deze mevrouw zo slim om dit op dit forum te zetten. In ene kan het wel..
Er was sprake van een door de winkel verkeerd begrepen communicatie. Uiteraard is het ook door ons absoluut niet gewenst zomaar producten terug te roepen.
Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare
Re: bel company
Geplaatst: 19 okt 2012 14:14
door mich24
Zit maar beetje te pesten
Snap ik heus wel hoor wat jullie bedoelen