LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VUELING WEBSITE
VUELING WEBSITE
Ik ben al een paar maanden bezig met Vueling over het inloggen van My Vueling en My punto.
Dit is niet mogelijk aangezien de site steeds doorgeeft dat gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen. Dit is niet mogelijk omdat ik zeker weet dat het wel klopt en dat het op de oude site van Vueling nooit een probleem was.
Ik probeer zelfs online in te checken, maar ook dit kan niet. Zelfs om een wijziging te doen betreffende een stoelkeuze lukt niet.
Wel lukt het om gewoon een ticket te boeken, maar niet met je emailadres etc.
Dit heb ik Vueling al een aantal malen gevraagd wat er aan de hand was met de website en zij zeiden 2 maanden terug dat het een technisch probleem is. Tot op heden is het zeker nog een technisch probleem.
Zijn er meerdere mensen die hier problemen mee hebben.
Ik heb het zelfs op een andere computer geprobeerd, maar ook hier lukt het niet.
Kwa maatschappij is hij heel goed daar heb ik geen probleem mee, alleen sinds zij de nieuwe website hebben.
Dit is niet mogelijk aangezien de site steeds doorgeeft dat gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen. Dit is niet mogelijk omdat ik zeker weet dat het wel klopt en dat het op de oude site van Vueling nooit een probleem was.
Ik probeer zelfs online in te checken, maar ook dit kan niet. Zelfs om een wijziging te doen betreffende een stoelkeuze lukt niet.
Wel lukt het om gewoon een ticket te boeken, maar niet met je emailadres etc.
Dit heb ik Vueling al een aantal malen gevraagd wat er aan de hand was met de website en zij zeiden 2 maanden terug dat het een technisch probleem is. Tot op heden is het zeker nog een technisch probleem.
Zijn er meerdere mensen die hier problemen mee hebben.
Ik heb het zelfs op een andere computer geprobeerd, maar ook hier lukt het niet.
Kwa maatschappij is hij heel goed daar heb ik geen probleem mee, alleen sinds zij de nieuwe website hebben.
Laatst gewijzigd door Marian16 op 18 okt 2012 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: VUELING WEBSITE
Het ligt aan jou, of denk je dat je de enige passagier bent van deze maatschappij ?
Wachtwoord opvragen al geprobeerd ?
Wachtwoord opvragen al geprobeerd ?
Re: VUELING WEBSITE
Waar slaat dit op of ik denk dat IK de enige passagier ben van deze maatschappij. Ik stel alleen de vraag of er meerdere mensen zijn die er last van hebben betreffende het inloggen van de nieuwe website.crazyme schreef:Het ligt aan jou, of denk je dat je de enige passagier bent van deze maatschappij ?
Wachtwoord opvragen al geprobeerd ?
Symphatieke reactie crazyme.
En ja, wachtwoord al verschillende keren opgevraagd en veranderd.
Re: VUELING WEBSITE
Waarom maak je geen nieuwe account met een nieuw wachtwoord aan, of is dit niet mogelijk?
Re: VUELING WEBSITE
Inlogproblemen op een site met duizenden bezoekers en gebruikers....
Kom op zeg, wanneer dat structureel is zijn ze met een week naar de knoppen.
Kom op zeg, wanneer dat structureel is zijn ze met een week naar de knoppen.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 31 okt 2012 13:37
Re: VUELING WEBSITE
Hallo,
Welke browser gebruik je?
Vaak worden exotische browsers `verkeerd` begrepen door de website op de server.
Welke browser gebruik je?
Vaak worden exotische browsers `verkeerd` begrepen door de website op de server.
Re: VUELING WEBSITE
Om je wachtwoord te veranderen moet je toch eerst ingelogd zijn? Ik zie het probleem niet zo... De cookies weggooien en de browsercache leegmaken doen soms ook wonderen.Marian16 schreef:En ja, wachtwoord al verschillende keren opgevraagd en veranderd.
Re: VUELING WEBSITE
mvanzuijden schreef:Hallo,
Welke browser gebruik je?
Vaak worden exotische browsers `verkeerd` begrepen door de website op de server.
IE9 gebruik ik.
Ik heb de klantenservice gebeld in Spanje om te vragen betreffende de problemen met het online inchecken en ook zij konden niet online inchecken met mijn reserveringsnummer. Ook de klantenservice kreeg het niet voorelkaar.
Bij aankomst op het vliegveld ben ik naar de Vueling balie gegaan en zij gaven toe dat de website nog steeds niet goed is en dat er problemen zijn met de website al maanden.
Bij het checken vandaag op de site, daar staat zelfs mijn reservering niet op voor november vliegen in My vueling. Dus het ligt echt aan de website.
Voorheen nooit problemen gehad met de oude website.
Re: VUELING WEBSITE
Ik kom sinds verleden week weer op de site. Zelfs een nieuw wachtwoord aanvragen ging niet. Uiteindelijk na bellen is het gelukt. Nu alleen nog een aantal kleine problemen oplossen aan de kant van Vueling. Ze gaven toe dat er soms fouten zijn op de website en dat ze er druk mee bezig zijn.grun schreef:Om je wachtwoord te veranderen moet je toch eerst ingelogd zijn? Ik zie het probleem niet zo... De cookies weggooien en de browsercache leegmaken doen soms ook wonderen.Marian16 schreef:En ja, wachtwoord al verschillende keren opgevraagd en veranderd.