probleem met assaurantie tussenpersoon
Geplaatst: 19 okt 2012 18:22
Hallo
Ik heb al jaren de dezelfde assaurantie tussenpersoon die mijn verzekeringen voor mij regelt.
Nu heb ik 2 auto's in juni 2012 verkocht en 2 andere gelijktijdig in juni gekocht.
Omdat mijn tussenpersoon mij adviseerde om een andere verzekering af te sluiten heb ik dit gedaan, hij heeft dit geregeld en informeerde mij telefonisch om te zeggen dat de polissen samen €150 gaan kosten en dat alles verder geregeld is.
Ik betaal al mijn verzekeringen per 3mnd. +/- € 345 bij mijn tussenpersoon.
Ik kreeg een week later de polissen en groene kaarten samen 15 pagina's in mijn brievenbus, ik heb toen de groene kaarten ertussen uit gehaald en de polissen weggelegd.
In september wilde ik de polissen opbergen in een map en toen zag ik dat er een berekening bij zat waar ik nog € 23.71 moest na betalen,dit heb ik toen ook direct gedaan, ik vond het wel vreemd dat ik niets gehoord had van mijn tussenpersoon.
Nu krijg ik van de RDW een schrijven dat ik moet aantonen dat ik op 12 september 2012 verzekerd was anders volgt er een boete van € 390.
Ik heb mij toen bij mijn tussenpersoon ge informeert en deze zegt dat hij mij 2 herinneringen had gestuurd voor die € 23.71 en niets heeft vernomen (deze heb ik nooit ontvangen), toen heeft hij mijn 2 verzekeringen stop gezet, totdat hij het geld ontvangen had. totaal 8dgn lang, hij vond het verder ook niet nodig om mij even te bellen of te emailen.
Een geluk dat ik geen aanrijding heb gehad, en Verder wil hij mij niet helpen.
Ik heb toen de verzekering zelf opgebeld, maar omdat mijn tussenpersoon door de verzekering een volmacht heeft willen en kunnen zij mij niet verder helpen.
Ik heb mijn rechtsbijstand ingeschakeld maar die kunnen mij niet helpen omdat ik zelf verantwoordelijk ben voor alle betalingen.
Tevens heb ik verhaal gehaald bij het verbond van verzekeraars maar die geven geen reactie.
En de RDW kan niets anders doen dan alles door te geven aan de CJIB.
Nu weet ik dat ik zelf verantwoordelijk ben voor de betalingen maar als je klant toch iedere 3mnd gewoon € 345 neerlegt maar een rekening van € 23.71 niet betaald, zou het dan niet misstaan om eens even te bellen of een email te sturen om te vragen wat er bij je klant aan de hand is?????
Ik vind het ronduit schandalig hoe men met klanten omgaat en dankzij mijn tussenpersoon, die mijn belangen moet behartigen, krijg ik rond de kerst een mooie boete van € 390. BEDANKT
En niemand die mij verder kan helpen.
Jos Hanssen
Ik heb al jaren de dezelfde assaurantie tussenpersoon die mijn verzekeringen voor mij regelt.
Nu heb ik 2 auto's in juni 2012 verkocht en 2 andere gelijktijdig in juni gekocht.
Omdat mijn tussenpersoon mij adviseerde om een andere verzekering af te sluiten heb ik dit gedaan, hij heeft dit geregeld en informeerde mij telefonisch om te zeggen dat de polissen samen €150 gaan kosten en dat alles verder geregeld is.
Ik betaal al mijn verzekeringen per 3mnd. +/- € 345 bij mijn tussenpersoon.
Ik kreeg een week later de polissen en groene kaarten samen 15 pagina's in mijn brievenbus, ik heb toen de groene kaarten ertussen uit gehaald en de polissen weggelegd.
In september wilde ik de polissen opbergen in een map en toen zag ik dat er een berekening bij zat waar ik nog € 23.71 moest na betalen,dit heb ik toen ook direct gedaan, ik vond het wel vreemd dat ik niets gehoord had van mijn tussenpersoon.
Nu krijg ik van de RDW een schrijven dat ik moet aantonen dat ik op 12 september 2012 verzekerd was anders volgt er een boete van € 390.
Ik heb mij toen bij mijn tussenpersoon ge informeert en deze zegt dat hij mij 2 herinneringen had gestuurd voor die € 23.71 en niets heeft vernomen (deze heb ik nooit ontvangen), toen heeft hij mijn 2 verzekeringen stop gezet, totdat hij het geld ontvangen had. totaal 8dgn lang, hij vond het verder ook niet nodig om mij even te bellen of te emailen.
Een geluk dat ik geen aanrijding heb gehad, en Verder wil hij mij niet helpen.
Ik heb toen de verzekering zelf opgebeld, maar omdat mijn tussenpersoon door de verzekering een volmacht heeft willen en kunnen zij mij niet verder helpen.
Ik heb mijn rechtsbijstand ingeschakeld maar die kunnen mij niet helpen omdat ik zelf verantwoordelijk ben voor alle betalingen.
Tevens heb ik verhaal gehaald bij het verbond van verzekeraars maar die geven geen reactie.
En de RDW kan niets anders doen dan alles door te geven aan de CJIB.
Nu weet ik dat ik zelf verantwoordelijk ben voor de betalingen maar als je klant toch iedere 3mnd gewoon € 345 neerlegt maar een rekening van € 23.71 niet betaald, zou het dan niet misstaan om eens even te bellen of een email te sturen om te vragen wat er bij je klant aan de hand is?????
Ik vind het ronduit schandalig hoe men met klanten omgaat en dankzij mijn tussenpersoon, die mijn belangen moet behartigen, krijg ik rond de kerst een mooie boete van € 390. BEDANKT
En niemand die mij verder kan helpen.
Jos Hanssen