UPC Mediabox + pakketten
Geplaatst: 21 okt 2012 12:54
Heb sinds 12 oktober 2012 weer eens een andere mediabox, de zilvere [ de hoeveelste al ?? , ben de tel kwijt ]
Tijdens het gesprek met de klantenservice vorige keer opgemerkt dat ik op de UPC website een nieuw pakket zag met 60 Mb internet en 10 HD zenders tegen een goedkopere prijs dan ik nu betaal, heb nu 50 Mb en geen HD.
Op mijn vraag of ik over kon stappen naar dit pakket om op die manier een ander type mediabox te krijgen, zo'n zwarte, kreeg ik als antwoord dat dit geen probleem zou zijn.
Ik gaf wel aan als extra optie wel met DVR moeten hebben, echter... navraag door de klantenservice medewerker leerde mij dat dit niet meer mogelijk was.
Ik zou dan het duurdere nieuwe Horizon pakket moeten nemen.
Op mijn vraag of ik geen zwarte mediabox incl DVR kon krijgen i.p.v. deze oude met mijn huidige pakket [mijn dochter heeft die ook] was het antwoord dat dit niet mogelijk is.
Ben nog niet van plan over te stappen naar Horizon want lees op internet ook nu weer veel te veel klachten hierover en ook omdat ik geen tablet heb en mijn gsm is een Nokia 6200, zodoende dus, die extra's heb ik niks aan.
Maar dit is dus de UPC manier om je eigenlijk te verplichten weer een duurder abbo te nemen.
Wordt tijd dat UPC eens inziet dat ze iets nieuws pas uit moeten brengen als het oude goed werkt, en dat krijgen ze niet eens voor elkaar.
Tijdens het gesprek met de klantenservice vorige keer opgemerkt dat ik op de UPC website een nieuw pakket zag met 60 Mb internet en 10 HD zenders tegen een goedkopere prijs dan ik nu betaal, heb nu 50 Mb en geen HD.
Op mijn vraag of ik over kon stappen naar dit pakket om op die manier een ander type mediabox te krijgen, zo'n zwarte, kreeg ik als antwoord dat dit geen probleem zou zijn.
Ik gaf wel aan als extra optie wel met DVR moeten hebben, echter... navraag door de klantenservice medewerker leerde mij dat dit niet meer mogelijk was.
Ik zou dan het duurdere nieuwe Horizon pakket moeten nemen.
Op mijn vraag of ik geen zwarte mediabox incl DVR kon krijgen i.p.v. deze oude met mijn huidige pakket [mijn dochter heeft die ook] was het antwoord dat dit niet mogelijk is.
Ben nog niet van plan over te stappen naar Horizon want lees op internet ook nu weer veel te veel klachten hierover en ook omdat ik geen tablet heb en mijn gsm is een Nokia 6200, zodoende dus, die extra's heb ik niks aan.
Maar dit is dus de UPC manier om je eigenlijk te verplichten weer een duurder abbo te nemen.
Wordt tijd dat UPC eens inziet dat ze iets nieuws pas uit moeten brengen als het oude goed werkt, en dat krijgen ze niet eens voor elkaar.