Praxis waardeloze service
Geplaatst: 21 okt 2012 14:09
Voor service ga je niet naar de praxis.
tegels en tegellijm gekocht. voor de lijm laten adviseren door een medewerker. Ja hoor dit moet je hebben voor een houtenombouw
Na 2 maand begin ik aan de klus. en de tegels vallen zo van de ombouw.
bij vakman na gevraagd. ja hoor verkeerde lijm en had moeten voorbehandelen met impregneer. Met deze kennis en de open verpakking naar de praxis in Zaandam.
Waar je gewoon weer weggestuurd word als je geen bon kan overleggen. bewijs van pin betaling accepteren ze niet en ja de bon is zoek na 2 maanden.
Sta je dan met je goede gedrag. maar op 100mtr zit de Hornbach. e.e.a. uitgelegd aan medewerker. krijg ik goed advies, de goede spullen en ongevraagd 20 korting. kijk praxis zo moet dat. een klant zijn jullie nu wel kwijt
tegels en tegellijm gekocht. voor de lijm laten adviseren door een medewerker. Ja hoor dit moet je hebben voor een houtenombouw
Na 2 maand begin ik aan de klus. en de tegels vallen zo van de ombouw.
bij vakman na gevraagd. ja hoor verkeerde lijm en had moeten voorbehandelen met impregneer. Met deze kennis en de open verpakking naar de praxis in Zaandam.
Waar je gewoon weer weggestuurd word als je geen bon kan overleggen. bewijs van pin betaling accepteren ze niet en ja de bon is zoek na 2 maanden.
Sta je dan met je goede gedrag. maar op 100mtr zit de Hornbach. e.e.a. uitgelegd aan medewerker. krijg ik goed advies, de goede spullen en ongevraagd 20 korting. kijk praxis zo moet dat. een klant zijn jullie nu wel kwijt