Pagina 1 van 1

Praxis waardeloze service

Geplaatst: 21 okt 2012 14:09
door bmwk100lt
Voor service ga je niet naar de praxis.

tegels en tegellijm gekocht. voor de lijm laten adviseren door een medewerker. Ja hoor dit moet je hebben voor een houtenombouw


Na 2 maand begin ik aan de klus. en de tegels vallen zo van de ombouw.

bij vakman na gevraagd. ja hoor verkeerde lijm en had moeten voorbehandelen met impregneer. Met deze kennis en de open verpakking naar de praxis in Zaandam.

Waar je gewoon weer weggestuurd word als je geen bon kan overleggen. bewijs van pin betaling accepteren ze niet en ja de bon is zoek na 2 maanden.

Sta je dan met je goede gedrag. maar op 100mtr zit de Hornbach. e.e.a. uitgelegd aan medewerker. krijg ik goed advies, de goede spullen en ongevraagd 20 korting. kijk praxis zo moet dat. een klant zijn jullie nu wel kwijt

Re: Praxis waardeloze service

Geplaatst: 21 okt 2012 14:25
door tenormin
Zet je klacht op de Praxis site, kunnen er meer mensen van leren.

Re: Praxis waardeloze service

Geplaatst: 21 okt 2012 16:10
door bprosman
Nu is tegels op hout zowiezo niet je-van-het maar ivm krimp, op de meeste verpakkingen staat het er ook op. Zuigende ondergronden moet je ALTIJD voorbehandelen. Een gipsplaatje over het hout doet wonderen hierin.
Qua advies is Hornbach inderdaad wel beter, nadeel is dat je er nooit iemand kunt vinden (Tilburg).
Dat van die bon... tja... dat had je bij Hornbach ook niet gelukt.

Re: Praxis waardeloze service

Geplaatst: 22 okt 2012 10:34
door Nicky_The
Zonder bonnetje kan iedereen alles terug brengen (hoe oud het ook is en waar het ook vandaan komt), dus het is idd normaal dat u met een bonnetje aan komt.

Re: Praxis waardeloze service

Geplaatst: 02 nov 2012 16:29
door Quintyn
Wat is de klacht nou eigenlijk? De goede service bij de Hornbach, of?

Re: Praxis waardeloze service

Geplaatst: 02 nov 2012 18:46
door manondoris
bonnetje weg en een aangebroken zak ! jipieaijajiepiejipiejee. :lol: