Pagina 1 van 1

Cabster van Connexxion -Onbetrouwbaar -

Geplaatst: 23 okt 2012 07:50
door opmnv
Cabster van Connexion is een app waar je taxiritten kan boeken en direct vooraf gaat betalen. Ik dacht dat dit een betrouwbare service was maar, dat is niet zo. Je moet echt oppassen bij deze aanbieder.

Van de 3 keer dat ik van deze service gebruik gemaakt heb is de taxi 2 keer niet gekomen. Als je met de klantenservice belt krijg je het volgende antwoord: De taxi is er gewest maar u niet. U kunt nog een keer een taxi rit boeken en betalen. Vervolgens kunt u een klacht indienen, zodat de niet gereden rit vergoedt kan worden.

Met andere worden geen garantie op terugbetalen maar wel eerst twee keer betalen.

Het mach van zelfsprekend zijn als je een product in de markt zet, en dat als je als vertreklocatie een Station aangeeft, 5 minuten voor de afgesproken tijd er bent, dat de taxi er dan zal moeten zijn, of er aan komt. Maar niets is meer waar. Als je met de klantenservice belt krijg je ondoorzichtige antwoorden en een zeer onvriendelijke medewerker plus het bovenstaande antwoord. (oordeel zelfs)

De ene keer dat de taxi er wel was, is de chauffeur bijzonder onvriendelijk gewest, wist mijn naam niet, en wilde hij mij over halen om vervolgens niet meer een taxi met Connexxion te bestellen. Nu begrijp ik waarom.

Gelukkig heb ik een credit card uit de VS. Hier is men wel klantvriendelijk en heeft mij de bedragen direct aan mij terug gestort. Want geen geleverde dient betekend geen geld. Anders moeten zij een handtekening van mij overhandigen. Maar dit kunnen zij niet.

Samenvatten: Slechte service, onbetrouwbaar, onvriendelijk personeel van de kantenservice, slechte chauffeurs. Kortom: Niet doen.

Re: Cabster van Connexxion -Onbetrouwbaar -

Geplaatst: 23 okt 2012 08:27
door sjohie
opmnv schreef:Cabster van Connexion is een app waar je taxiritten kan boeken en direct vooraf gaat betalen. Ik dacht dat dit een betrouwbare service was maar, dat is niet zo. Je moet echt oppassen bij deze aanbieder.

Van de 3 keer dat ik van deze service gebruik gemaakt heb is de taxi 2 keer niet gekomen. Als je met de klantenservice belt krijg je het volgende antwoord: De taxi is er gewest maar u niet. U kunt nog een keer een taxi rit boeken en betalen. Vervolgens kunt u een klacht indienen, zodat de niet gereden rit vergoedt kan worden.

Met andere worden geen garantie op terugbetalen maar wel eerst twee keer betalen.

Het mach van zelfsprekend zijn als je een product in de markt zet, en dat als je als vertreklocatie een Station aangeeft, 5 minuten voor de afgesproken tijd er bent, dat de taxi er dan zal moeten zijn, of er aan komt. Maar niets is meer waar. Als je met de klantenservice belt krijg je ondoorzichtige antwoorden en een zeer onvriendelijke medewerker plus het bovenstaande antwoord. (oordeel zelfs)

De ene keer dat de taxi er wel was, is de chauffeur bijzonder onvriendelijk gewest, wist mijn naam niet, en wilde hij mij over halen om vervolgens niet meer een taxi met Connexxion te bestellen. Nu begrijp ik waarom.

Gelukkig heb ik een credit card uit de VS. Hier is men wel klantvriendelijk en heeft mij de bedragen direct aan mij terug gestort. Want geen geleverde dient betekend geen geld. Anders moeten zij een handtekening van mij overhandigen. Maar dit kunnen zij niet.

Samenvatten: Slechte service, onbetrouwbaar, onvriendelijk personeel van de kantenservice, slechte chauffeurs. Kortom: Niet doen.
Wat heeft een CC uit Amerika hier mee van doen? Met een Nederlandse is het even gemakkelijk een betwiste transactie indienen hoor. En het is zeer wel mogelijk om aan 1 kant van het station te gaan staan wachten, terwijl de cabster in kwestie aan de andere kant staat, en je elkaar dus grandioos misloopt.. :wink:

Had u trouwens ook 1 uur van te voren via de app of mail een bevestiging gekregen dat de taxi/cabster onderweg was?

Re: Cabster van Connexxion -Onbetrouwbaar -

Geplaatst: 12 feb 2013 09:35
door bazzie
sjohie schreef:
opmnv schreef:Cabster van Connexion is een app waar je taxiritten kan boeken en direct vooraf gaat betalen. Ik dacht dat dit een betrouwbare service was maar, dat is niet zo. Je moet echt oppassen bij deze aanbieder.

Van de 3 keer dat ik van deze service gebruik gemaakt heb is de taxi 2 keer niet gekomen. Als je met de klantenservice belt krijg je het volgende antwoord: De taxi is er gewest maar u niet. U kunt nog een keer een taxi rit boeken en betalen. Vervolgens kunt u een klacht indienen, zodat de niet gereden rit vergoedt kan worden.

Met andere worden geen garantie op terugbetalen maar wel eerst twee keer betalen.

Het mach van zelfsprekend zijn als je een product in de markt zet, en dat als je als vertreklocatie een Station aangeeft, 5 minuten voor de afgesproken tijd er bent, dat de taxi er dan zal moeten zijn, of er aan komt. Maar niets is meer waar. Als je met de klantenservice belt krijg je ondoorzichtige antwoorden en een zeer onvriendelijke medewerker plus het bovenstaande antwoord. (oordeel zelfs)

De ene keer dat de taxi er wel was, is de chauffeur bijzonder onvriendelijk gewest, wist mijn naam niet, en wilde hij mij over halen om vervolgens niet meer een taxi met Connexxion te bestellen. Nu begrijp ik waarom.

Gelukkig heb ik een credit card uit de VS. Hier is men wel klantvriendelijk en heeft mij de bedragen direct aan mij terug gestort. Want geen geleverde dient betekend geen geld. Anders moeten zij een handtekening van mij overhandigen. Maar dit kunnen zij niet.

Samenvatten: Slechte service, onbetrouwbaar, onvriendelijk personeel van de kantenservice, slechte chauffeurs. Kortom: Niet doen.
Wat heeft een CC uit Amerika hier mee van doen? Met een Nederlandse is het even gemakkelijk een betwiste transactie indienen hoor. En het is zeer wel mogelijk om aan 1 kant van het station te gaan staan wachten, terwijl de cabster in kwestie aan de andere kant staat, en je elkaar dus grandioos misloopt.. :wink:

Had u trouwens ook 1 uur van te voren via de app of mail een bevestiging gekregen dat de taxi/cabster onderweg was?

Een cc uit Amerika heeft er natuurlijk niks mee te maken. Maar als je een beetje slim bent moet je kunnen begrijpen dat mevrouw haar situatie wilde uitleggen en het even kwijt wilde. Het moraal van haar verhaal is natuurlijk dat zij een slechte ervaring met cabster heeft gehad. Dus ik snap überhaupt niet waarom je over de cc begint.

Daarnaast kan het inderdaad zo zijn dat je elkaar misloopt. Echter, geeft dat je als taxichauffeur niet het recht de klant te laten stikken en weg te rijden. Je kan op z'n minst trachten om telefonisch contact met je klant op te nemen en ergens af te spreken. Dit is op z'n minst een beetje menselijk lijkt mij.

Gewoon je lokale taxibedrijf bellen, ben je van alle gezeik af.