LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TICKETS4U

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
WLD1987

TICKETS4U

Ongelezen bericht door WLD1987 »

Ik heb zaterdag om half 8 gebeld met de vraag of mijn tickets met nummers 2012074352 ---- 2012074337 geannuleerd konden worden.
Er werd mij toen verteld door een meneer dat mijn tickets geannuleerd zouden worden omdat meneer mij niet kon vertellen
of mijn tickets nog zouden aankomen die zaterdag. Ik heb toen besloten elders tickets te kopen.

Tickets4u geeft aan in hun emails dat "Zodra het volledige bedrag d.m.v. iDEAL voldaan is, zorgen wij ervoor dat u zo spoedig mogelijk de tickets voor het concert/evenement ontvangen heeft.
Uiteraard houden wij daarbij rekening met de aanvang van dit evenement."
Later op de avond om 22.00 om precies te zijn (toen het feest al begonnen was) kreeg ik mijn kaarten alsnog binnen.
Terwijl ik deze dus duidelijk had geannuleerd. Ik heb voor de zekerheid de bijlage geopend van een van de mailtjes en zag inderdaad
dat het de kaartjes waren voor sj-rm.

Ik heb na het weekend gelijk gemaild en gebeld met TICKETS4U met de vraag of mijn tickets daadwerkelijk geannulleerd waren en of ik om de 2 bovenstaande redenen mijn geld terug zou ontvangen. Als een van de twee partijen zich niet houdt aan de voorwaarde van een overeenkomst is de koop niet meer rechtsgeldig.

het onderstaande beschofte kortaf mailtje kreeg ik terug.

De kaarten zijn zaterdag naar u verzonden (om 22.00) en ik kan ook zien dat u die nog geen 30 minuten later heeft geopend en gedownload`heeft.
Er zal in uw geval dus geen retour betaling plaats vinden.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Groetjes Saskia

TICKETS4U hebben zich duidelijk niet aan de afspraak gehouden van het versturen van de kaarten voor aanvang van het evenement. Verder is er geen registratie geweest van mijn telefoontjes op de zaterdag 20 oktober(wat naar mijn zeggen verplicht is voor een bedrijf dat telefonisch zaken afwikkeld) In de bijlage heb ik tevens een pryntscreen van mijn laatst gebelde nummers en ziet u dat ik wel meerdere malen heb gebeld op de zaterdag de 20ste.

Als hier niet naar behoren wordt beantwoord zal ik dit ook doorzetten naar andere kanalen zoals KLACHT.NL, KASSA Social Media enz.

Mvgr,

GJvdZ

Re: TICKETS4U

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Waarom wilde je tickets bij Tickets4U kopen en niet bij de officiele ticketverkoper?

VioletPrue

Re: TICKETS4U

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Door de kaartjes te downloaden en de kaartjes niet schriftelijk te annuleren, heeft u denk ik geen poot om op te staan.
Door ze te downloaden, kan het bedrijf suggereren dat u gewoon naar het feest bent geweest.
U had de kaartjes immers!
Ik denk dat u bakzeil haalt.

Gesloten