LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Post niet voor mij bestemd, EOS reageert niet

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
naaml00s

Post niet voor mij bestemd, EOS reageert niet

Ongelezen bericht door naaml00s »

Hallo allemaal,
Heb nu al een poosje last van een vervelende situatie

Enige tijd gelden zijn mijn ex en ik uit elkaar gegaan
Vrij snel daarna bleek dat zij her en der heel wat rekeningen had openstaan, op haar naam

Ik kreeg post van verschillende incassobureaus met haar naam en mijn adres erop. Heb ze allemaal gebeld, situatie uitgelegd, en gezegd dat ze hier niet meer woont. Was bij allemaal geen probleem, en kreeg dan ook geen post meer voor haar bestemd

Behalve van het bedrijf EOS
En nu schertst mijn verbazing, e-mails worden niet beantwoord (wel gelezen), telefoontjes afgewimpeld en al die tijd blijven de brieven maar binnenkomen. Minimaal 1x per week, en soms wel 3x per week

Wel op haar naam uiteindelijk, dus ik weet het ook, mij kunnen ze niks maken, ook omdat ze hier niet meer ingeschreven staat. Maar het begint nu wel erg irritant te worden, plus dat ik me er kapot aan erger dat ze gewoon helemaal nergens op reageren

Heb al een klacht ingediend bij het NVI, maar daar verwacht ik 0,0 resultaat van
Is er nog een andere manier dat dit opgehouden kan laten worden?

Mvg,
Robbert

Dofolo

Re: Post niet voor mij bestemd, EOS reageert niet

Ongelezen bericht door Dofolo »

Naam +adres doorkrassen, "verhuisd" op de envelop schrijven, evt. met nieuw adres en terug de brievenbus in kieperen.
Mochten ze door gaan 1x 1 brief schrijven waarin je zegt dat persoon X niet bij jou woont, je nu wel genoeg tijd hebt verspilt. Dan nog een week of 2 krassen en verhuisd schrijven. Daarna gewoon alles in het ronde archief.

Nb. ik zou niet bellen of mailen, niet de post openmaken en niet reageren verder. Straks koppelen ze jou telefoon #, mail adres of erger nog naam aan dit dossier en krijg je daar ook incasso spam op met alle ellende vandien.

Edit: woonden jullie samen, waren jullie getrouwd of was er een andere vorm van samenlevingscontract? Zoja dan kan jij ook wel eens aansprakelijk zijn.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je kan je bericht beter hier http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... &start=100 plaatsen, dan houden we dat draadje hoog in Google:

http://www.google.com/search?q=eos+nede ... lr=lang_nl

naaml00s

Ongelezen bericht door naaml00s »

Donfulo,
We woonden samen maar voor de rest niks op papier gesteld dus. Dus daar kunnen ze niks mee

Verhuisd erop zetten en terug sturen al ontelbaar vaak gedaan, ook geen resultaat

Bob Schurkjens,
Zal ik doen, bedankt!

bigben1960

Ongelezen bericht door bigben1960 »

Hallo .
Ik kreeg een telefoontje van EOS incassobureau, of ik een rekening van mijn zoon (4jaar geleden)zou willen betalen , Bedrag 225 euro.
Bij nader controle was dit betaald en vertrouwde het niet, dus even googlen en ja hoor vele klachten bij tros radar.
Ik heb telefonisch contact gehad met eos ,en verteld hoe ik erover dacht.
Tevens gemeld bij de politie. Dus mensen wees op je hoede.

Gesloten