ik had al een volledig pakket bij upc (bellen-internet-tv) maar had nog geen draadloze verbinding.
Afgelopen weekend naar de upc winkel gegaan om te vragen wat ik kan doen om dat te verkrijgen. Als ik geen router wilde kopen dan moest ik overstappen naar upc horizon. Zo gezegd zo gedaan wij besteld en nieuwe mediabox en modem meegenomen. Smiddags viel inderdaad onze oude mediabox uit en werkte de horizon mediabox binnen 20 minuten. Wij waren blij dat dit zo makkelijk ging.
1 uurtje later... Geen telefoon meer en internet. Nieuwe modem geinstalleerd en alles hierop aangesloten, niks werkte. Na een paar uur lazen we dat er ook een nieuwe verbindingsvariant was, alles namelijk aansluiten op de mediabox. Dit hadden ze niet verteld in de ypc winkel, alle kabels opnieuw door het huis trekken.
Ik snap ten 1e niet wat ik met een modem moet als alles is aangesloten via de mediabox, vreet alleen stroom???
Nou blijkt dat ze de extra mediabox ook hebben afgesloten dus boven geen tv. hiervoor gebeld word binnen 7 werkdagen geregeld
probeer ze te bellen, maar 1 uur wachtten aan de lijn in verband met dit nieuwe pakket!! Ik geloof dat ze horizon beter langer hadden kunnen testen, nu zit iedereen boos thuis met die rotzooi. oude mediabox was fijner.