Pagina 1 van 2
Babydump en hun service
Geplaatst: 26 okt 2012 19:55
door erikaberkhof
Enige maanden geleden als grootouders in wording samen met zoon en schoondochter een complete (vrij dure) babykamer uitgezocht met alles erop en eraan. Ook de duurste kinderwagen besteld, maxi-cosi etc etc. Kortom alles van te voren op tijd betaald en uitkijken naar de afleverdatum.
En ja hoor, werkelijk alles op de afleverdatum was defect: bedje beschadigd, kast beschadigd met verkeerde schroefgaten, laden werkten niet etc etc.
Na een korte mailwisseling zou alles snel hersteld worden..Bij navraag enkele weken later werd gevraagd van onz kant om enige spoed. Er werd toen verteld door een medewerker: Ach, uw vrouw bevalt toch niet morgen....De brutaliteit! Enige weken later wederom vrij genomen en daar kwam de timmerman. Kon het grootste deel herstellen maar had het verkeerde ledikant bij zich.
Ondertussen was onze schoondochter dus wel bevallen en nu hebben we geen ledikant.
Bij navraag zouden we wel van de planning horen, kon vandaag, morgen, of misschien wel volgende week...Zij konden deze afdeling niet bereiken...
Tja, alles is betaald en BabyDump blijft dus gewoon in gebreke. De service is echt treurig te noemen en enig begrip voor de situatie bestaat niet bij de medewerkers.
Kortom, bezint eer u begint! Er zijn meerdere babaywarenhuizen met een veel betere service en zonder brutale medewerkers.
Wij zijn erg teleurgesteld in Babydump.
Re: Babydump en hun service
Geplaatst: 26 okt 2012 20:34
door crazyme
Juist in deze branche zouden ze toch moeten weten dat met zwangere vrouwen niet valt te sollen. Hormonen en nesteldrang, je moet als bedrijf dan zorgen dat alles op tijd en perfect wordt aangeleverd.
Waarschijnlijk heeft u retour gestuurde artikelen gehad. Een webshop krijgt vaak goederen retour waarbij de vorige klant(en) het product hebben bekeken en het ook meerdere keren is verzonden.
Daar wordt een product niet beter van....
Re: Babydump en hun service
Geplaatst: 27 okt 2012 16:11
door sjoegel
Enige maanden geleden als grootouders in wording samen met zoon en schoondochter een complete (vrij dure) babykamer uitgezocht met alles erop en eraan. Ook de duurste kinderwagen besteld, maxi-cosi etc etc. Kortom alles van te voren op tijd betaald en uitkijken naar de afleverdatum.
En ja hoor, werkelijk alles op de afleverdatum was defect: bedje beschadigd, kast beschadigd met verkeerde schroefgaten, laden werkten niet etc etc.
Na een korte mailwisseling zou alles snel hersteld worden..Bij navraag enkele weken later werd gevraagd van onz kant om enige spoed. Er werd toen verteld door een medewerker: Ach, uw vrouw bevalt toch niet morgen....De brutaliteit! Enige weken later wederom vrij genomen en daar kwam de timmerman. Kon het grootste deel herstellen maar had het verkeerde ledikant bij zich.
Ondertussen was onze schoondochter dus wel bevallen en nu hebben we geen ledikant.
Bij navraag zouden we wel van de planning horen, kon vandaag, morgen, of misschien wel volgende week...Zij konden deze afdeling niet bereiken...
Tja, alles is betaald en BabyDump blijft dus gewoon in gebreke. De service is echt treurig te noemen en enig begrip voor de situatie bestaat niet bij de medewerkers.
Kortom, bezint eer u begint! Er zijn meerdere babaywarenhuizen met een veel betere service en zonder brutale medewerkers.
Wij zijn erg teleurgesteld in Babydump.
Beste familie berkhof,
Wat ik echt niet snap is waarom U bij een dumpzaak koopt wannneer U zulke hoge verwachtingen heeft van de kinderkamer. Ik zou bij een goede firma de spullen kopen.
Vaak echter hebben mensen een roze bril op bij de komst van een baby. Wat Crazyme zegt klopt waarschijnelijk. U heeft de spullen die al menig kinderkamer gezien hebben. Mogelijk zijn ze gebruikt (2e hands) wanneer je in een dumpzaak koopt. Of partijgoederen die weer in circulatie gebracht worden wanneer andere bedrijven ze niet meer hoeven omdat ze defect zijn. Materiaalfouten. Je weet het gewoon niet.
De babydump. Merkwaardig wanneer je je winkel of magazijn zo noemt. Dat straalt geen kwaliteit uit. Uw verwachtigen kloppen dus niet met de uiteindelijke levering.
Hoop dat uw baby het desondanks goed maakt.
Re: Babydump en hun service
Geplaatst: 27 okt 2012 17:58
door tenormin
sjoegel, hoe kom je erbij dat dit een of andere dump zaak is? Om de naam? Ze zitten anders behoorlijk aan de prijs. Kan me dan ook goed voorstellen dat de TS behoorlijk boos op deze "service".
Re: Babydump en hun service
Geplaatst: 27 okt 2012 19:19
door sjoegel
Babydump en dan aan mij vragen hoe ik erbij kom dat het een dumpzaak is ?? Ze zeggen het zelf al ! Hoe duidelijk wil je het hebben als klant... Triest, maar de familie had het kunnen weten. De wnkel heeft er door hun naam de klant al voor gewaarschuwd.
Ik heb even gegoogeld maar er zijn veel meer klachten over deze dumpzaak.
Re: Babydump en hun service
Geplaatst: 27 okt 2012 19:51
door tenormin
De TS schrijft toch "vrij dure baby kamer en de duurste kinderwagen". Heb de site gezien en die is niet goedkoop. Zijn er nog meer dump zaken met dezelfde naam dan, sjoegel?
Re: Babydump en hun service
Geplaatst: 27 okt 2012 20:07
door crazyme
Babydump is geen dumpzaak, alle bekende merkartikelen worden verkocht voor gangbare prijzen.
Op de een of andere manier willen aanstaande ouders de beste producten voor zo min mogelijk centen. En wanneer je de prijs niet kunt verlagen dan maak je de prijskaarten groter
Maar het woordje dump is niet echt hoopvol wanneer je veel service verwacht.
Re: Babydump en hun service
Geplaatst: 27 okt 2012 20:39
door sephora30
De vraag is hoelang was mevrouw al zwanger? Het is natuurlijk zaak om op tijd alles te bestellen ivm eventuele tegenvallers zoals hier het geval is. Eigelijk zodra de eerste 3 maanden om zijn moet je beginnen met het bestellen van de meubeltjes.
Re: Babydump en hun service
Geplaatst: 27 okt 2012 21:21
door tenormin
sephora30 schreef:De vraag is hoelang was mevrouw al zwanger? Het is natuurlijk zaak om op tijd alles te bestellen ivm eventuele tegenvallers zoals hier het geval is. Eigelijk zodra de eerste 3 maanden om zijn moet je beginnen met het bestellen van de meubeltjes.
Alles is, wat ik lees, op tijd besteld
en geleverd, echter, de spullen waren niet in orde. Dus daar heeft het niet aan gelegen. Wel aan kapot zijn van...Als dan reparatie lang gaat duren: baby heeft geen "hold on button".....
Re: Babydump en hun service
Geplaatst: 27 okt 2012 23:09
door sephora30
Waar lees jij dan op welke termijn de spullen besteld zijn?
Re: Babydump en hun service
Geplaatst: 27 okt 2012 23:28
door tenormin
sephora30 schreef:Waar lees jij dan op welke termijn de spullen besteld zijn?
Gewoon, op de afgesproken datum kwam alles aan, dus voor de geboorte. Alleen niet heel. Maar qua timing was het toch prima. Je gaat er toch niet van uit dat zoiets kapot aankomt. Dan mag je wel voor je in verwachting bent spulletjes (voorbarig) gaan uitzoeken en dat doet natuurlijk geen enkel zinnig mens.
Re: Babydump en hun service
Geplaatst: 27 okt 2012 23:32
door sephora30
Je hoeft geen spullen aan te schaffen voordat je zwanger bent, maar er kan altijd iets misgaan, zoals in dit geval, daarom is het belangrijk dat je ruim op tijd je spullen besteld.
Niet bv 2 maanden van tevoren.
Als het dan misgaat heeft de winkel nog genoeg tijd om het op te lossen.
Re: Babydump en hun service
Geplaatst: 27 okt 2012 23:42
door tenormin
Mevrouw Erika Berkhof, wilt u zo vriendelijk zijn om te schrijven hoe lang van te voren u uw inkopen voor de babykamer heeft gedaan? Anders gaan we hakketakken over het te laat besteld etc. Althans, dat gaat er zo wel op lijken. Alvast bedankt voor uw toelichting.
Re: Babydump en hun service
Geplaatst: 28 okt 2012 12:37
door berndv
Mijn vrouw en ik hebben onlangs ook de babykamer besteld bij babydump. Gaat 12 november geleverd worden, dus ga wel zien wat er bezorgd gaat worden, en als het niet in orde is gaat het zo in de auto terug naar de winkel. Gelukkig verwachten we onze kleine pas begin februari, dus eventuele fouten zullen nog wel te herstellen zijn, maar hoop daar niet op. Vrienden van ons hebben afgelopen september een kleine gekregen, en een babykamer van babydump, was niks mee aan het handje, werd keurig door hen in elkaar gezet en ziet er prima uit.
En over dat "dump" gedeelte in de naam, heeft niets met een dumpshop te maken, ze verkopen er de gewone merken van alle babyartikelen en verschillen niet veel van prijs met andere babyzaken.
Re: Babydump en hun service
Geplaatst: 28 okt 2012 13:19
door VioletPrue
berndv schreef:Mijn vrouw en ik hebben onlangs ook de babykamer besteld bij babydump. Gaat 12 november geleverd worden, dus ga wel zien wat er bezorgd gaat worden, en als het niet in orde is gaat het zo in de auto terug naar de winkel. Gelukkig verwachten we onze kleine pas begin februari, dus eventuele fouten zullen nog wel te herstellen zijn, maar hoop daar niet op. Vrienden van ons hebben afgelopen september een kleine gekregen, en een babykamer van babydump, was niks mee aan het handje, werd keurig door hen in elkaar gezet en ziet er prima uit.
En over dat "dump" gedeelte in de naam, heeft niets met een dumpshop te maken, ze verkopen er de gewone merken van alle babyartikelen en verschillen niet veel van prijs met andere babyzaken.
Hé leuk zeg, gefeliciteerd met het op handen zijnde kleintje!
Ik hoop dat de zwangerschap en bevalling goed verlopen en dat de kleine en je vrouw helemaal gezond zijn!
Re: Babydump en hun service
Geplaatst: 07 nov 2012 09:28
door flower87
oei, ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad met babydump, alles op tijd geleverd en de artikelen in goede staat en soms hebben ze best wel grote kortingen. En ja ik ben Belg en ik bestel normaal veel bij dreambaby (Belgische winkel) en daar zijn ze dus een pak duurder dan bij babydump
Re: Babydump en hun service
Geplaatst: 07 nov 2012 09:43
door Leojes30
Ik heb (alweer 13 jaar geleden ...zucht) ook een babykamer bij een van de eerste babydumps (eindhoven) gekocht, dat meubulair wordt nu nog gebruikt dus de kwaliteit dat zat wel goed, de service toen ook...maar goed dat wil niet zeggen dat dat nu nog zo is natuurlijk....
@berndv >>gefeliciteerd
Re: Babydump en hun service
Geplaatst: 15 feb 2013 15:10
door tenormin
Ben ik nu geschuffeld of....?? Ik krijg "een nieuw antwoord" binnen over Babydump en hun service en zie dat het laatste bericht is verzonden op 7 november 2012.
Doorgelezen: zie dat echtgenote en berndv "op half februari zitten". Was er een bericht dat weer verwijderd is?
Re: Babydump en hun service
Geplaatst: 15 feb 2013 16:22
door crazyme
tenormin schreef:Ben ik nu geschuffeld of....?? Ik krijg "een nieuw antwoord" binnen over Babydump en hun service en zie dat het laatste bericht is verzonden op 7 november 2012.
Doorgelezen: zie dat echtgenote en berndv "op half februari zitten". Was er een bericht dat weer verwijderd is?
Dan zal echtgenote wel een trol zijn geweest.
Op je eerste vraag zal ik maar geen antwoord geven..
Re: Babydump en hun service
Geplaatst: 15 feb 2013 16:27
door tenormin
Off Topic: @crazyme, mag best hoor, kan wel tegen een stoot...Maar is toch vreemd, een hele boodschap kan je toch er niet zelf afhalen?