LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] windows 8

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
CantaClub

windows 8

Ongelezen bericht door CantaClub »

Krijg ik een heel leuke aanbieding om windows 8 te kopen , omdat ik 1 1/2 maand terug een laptop had gekocht.
Ik gelijk naar hin website om deze dus aan te schaffen, maar wat blijkt ik kan hem niet aanschaffen omdat ik alleen met Paypal of Creditcard kan betalen, dat is toch raar.
Als zij dan beginnen om dit aan de mensen uit te geven , dan moeten zij er ook voor zorg voor dragen dat iedereen online kan kopen.
Zij zijn dus duidelijk niet klaar om windows 8 op deze manier op de markt neer te zetten.
Ik heb gebeld met Microsoft, en dan krijg je een soor calcenter en die zeggen , jammer voor u maar het is niet anders.
Een alternatief word mij dus niet mogelijk gemaakt.
Wie heeft hier ook problemen mee.

angel1978

Re: windows 8

Ongelezen bericht door angel1978 »

Wat verwacht je precies dan ?
Er worden je 2 wijzen geboden waarop je kunt betalen. Blijkbaar wil je beide methoden niet.
Dan houdt het helaas op.

Ze zijn niet verplicht op alle mogelijke manieren waarop mensen willen betalen ook daadwerkelijk aan te bieden. Ze bieden 2 methoden aan ( en ze mogen zelf kiezen welke ze willen ). Wil je daar niet in mee, dan helaas.

Dat wij hier in Nederland het soms nog steeds eng of ongewenst vinden om met CC of paypal te betalen, is ons probleem. Het zijn 2 volledig geaccepteerde manieren van betalen.

CantaClub

Er zou altijd een mogelijkheid moeten bestaan om via de winkel windows 8 met korting te kunnen kopen.
Dan spreken we over klant vriendelijkheid, TOCH.
Ook Ideal is een aanvaarde en veilige betaalvorm.

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

ik denk niet dat klantvriendelijkheid wettelijk verplicht is in nederland

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

En eigenlijk alleen in NL. Creditcards worden al tientallen jaren wereldwijd gebruikt en zijn voor een multinational eigenlijk het enige betaalmiddel wat in IEDER land werkt.
Zoals Angel al zegt, dat wij Nederlanders de CC eng vinden is ons probleem, de gemiddelde Amerikaan doet er ALLES mee... kopje koffie afrekenen, bedrijfskantine, wat voor ons pinnen is, is voor de Amerikaan de CC. Bovendien wordt het vaak als een soort identificatie gebruikt (leeftijd).

CantaClub

mensen het gaat er niet om of een CC eng is of niet.
CC kosten gewoon veel geld in gebruik, en klantvriendelijkheid is ver.
Ik begrijp uit jullie reacties dat SERVICE dus gewoon een Product is wat je moet betalen.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik begrijp uit jullie reacties dat SERVICE dus gewoon een Product is wat je moet betalen.
Is dat niet altijd zo geweest ? Sinterklaas bestaat niet. Microsoft gaat gewoon niet voor elk land iets aparts invoeren, en zoals ik al zei , een CC werkt in alle landen en bied je goede bescherming.
CC kosten gewoon veel geld in gebruik
Dat valt nou ook nog wel mee, een MC-Classic kost iets van 17,50 Euro / jaar, nog geen 1,50 per maand.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Is dat niet altijd zo geweest ? Sinterklaas bestaat niet. Microsoft gaat gewoon niet voor elk land iets aparts invoeren, en zoals ik al zei , een CC werkt in alle landen en bied je goede bescherming
Als TS dat niet wil , is dat zijn/haar goed recht.

Heeft alleen weinig met klantvriendelijkheid te maken.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Dan maak je toch ff een Paypal account aan, wat is het probleem :idea:

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

sephora30 schreef:Dan maak je toch ff een Paypal account aan, wat is het probleem :idea:

Hallo, als TS dat niet wil ( wat ik mij best kan voorstellen) dan hoeft hij/zij niks.

Alleen staat dat los van de klantvriendelijkheid.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

CantaClub, internetbankier je dan helemaal niet? Paypal is toch ideaal. Maar goed, als jij dat niet wilt, geen Windows 8. Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat, als je een pinpas hebt je niet met Paypal wilt betalen.
Laatst gewijzigd door tenormin op 29 okt 2012 20:32, 2 keer totaal gewijzigd.

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

@tenormin,

er wordt helemaal niet over Ideal gesproken.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

ciske schreef:
Is dat niet altijd zo geweest ? Sinterklaas bestaat niet. Microsoft gaat gewoon niet voor elk land iets aparts invoeren, en zoals ik al zei , een CC werkt in alle landen en bied je goede bescherming
Als TS dat niet wil , is dat zijn/haar goed recht.

Heeft alleen weinig met klantvriendelijkheid te maken.
Als TS dat niet wil, dan is het toch klaar..
TS wil niet aan de voorwaarden voldoen die de aanbieder van een aanbieding stelt..
Dus kan niet gebruik maken van de aanbieding..

Jammer maar helaas.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ja vind ik ook. Dit zijn de betaalmogelijkheden, wil ts dat niet dan heeft ie pech gehad.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

CantaClub schreef: Als zij dan beginnen om dit aan de mensen uit te geven , dan moeten zij er ook voor zorg voor dragen dat iedereen online kan kopen.
En waarom moet dat dan ?

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

crazyme schreef:
CantaClub schreef: Als zij dan beginnen om dit aan de mensen uit te geven , dan moeten zij er ook voor zorg voor dragen dat iedereen online kan kopen.
En waarom moet dat dan ?
Ik snap die verplichting ook niet echt. Ze bieden al paypal, wat gewoon werkt met een Nederlandse betaalrekening. Ja ik ken de topics over paypal hier op dit forum.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

riddert schreef:@tenormin,

er wordt helemaal niet over Ideal gesproken.
Oh oh, Paypal, excuses.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

CantaClub schreef:Er zou altijd een mogelijkheid moeten bestaan om via de winkel windows 8 met korting te kunnen kopen.
Ideal in Nederland wel ja, in de ons omliggende landen, en al helemaal in het thuisland van Microsoft, niet. Daar gebruikt men primair de creditcard. Overigens vind ik het dan weer klantvriendelijk als een Nederlandse webshop de mogelijkheid tot betalen met creditcard biedt, in plaats van dat omslachtige ideal met die randomreader die je maar net bij je moet hebben. En die in mijn geval, bij spontane internet aankopen, nog wel eens thuis ligt, als ik op de zaak ben..

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Hoe is de laptop destijds betaald?

Brainless

Ongelezen bericht door Brainless »

sjohie schreef:
CantaClub schreef:Er zou altijd een mogelijkheid moeten bestaan om via de winkel windows 8 met korting te kunnen kopen.
Ideal in Nederland wel ja, in de ons omliggende landen, en al helemaal in het thuisland van Microsoft, niet. Daar gebruikt men primair de creditcard. Overigens vind ik het dan weer klantvriendelijk als een Nederlandse webshop de mogelijkheid tot betalen met creditcard biedt, in plaats van dat omslachtige ideal met die randomreader die je maar net bij je moet hebben. En die in mijn geval, bij spontane internet aankopen, nog wel eens thuis ligt, als ik op de zaak ben..
Bij "mij" (ING) gaat dat via een smsje met de TANcode. En die heb ik eigenlijk altijd bij mij.

Gesloten