LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Deze loodgieter vergoedtzijn veroorzaakte schade niet.
-
Deze loodgieter vergoedtzijn veroorzaakte schade niet.
Op 1 april 2011,het is geen grap, heb ik dhr. Raymond Mazurel in huis gehaald om op mijn radiatoren thermostaatkranen te plaatsen. Vanaf dag 1 hebben deze niet naar behoren gewerkt: ik kon de ruimtes niet warm krijgen. Na een aantal niet afdoende reparaties, deed Raymond op 8 juni 2012 nog een laatste poging en zei dat hij nieuwe kranen zou plaatsen. Ik kan dit niet bevestigen,maar wel was een kraan zo slecht aangesloten,dat bij de benedenburen het water langs de muur en de meterkast liep. Omdat ik ,na herhaaldelijk bellen, Raymond niet te pakken kreeg ( hij nam 's avonds laat een voor hem onbekend nummer van mijn vriendin wel op!!),moest ik een noodreparatie laten uitvoeren. Deze kosten en die van een latere controle langs de andere kranen,waarbij nog een lekkage aan het licht kwam, kwamen voor mijn rekening. Ondanks de toezegging dat in ieder geval het eigen risico door Raymond zou worden vergoed, krijg ik keer op keer nul op request en de laatste poging resulteerde er in dat Raymond helemaal niets meer van zich laat horen. Wat kan ik doen om de gemaakte kosten vergoed te krijgen? Frans.
Re: Deze loodgieter vergoedtzijn veroorzaakte schade niet.
Stuur hem een aangetekend schrijven waarin je een en ander eist wat opgelost dioent te worden. Geef hem daarvoor een redelijke termijn. Verloopt die termijn en doet hij niets dan stel je hem in gebreke etc. Google maar even.