| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gucci schoenen.
gucci schoenen.
Koop nooit sneakers bij shoe balloo rottetdam
een schandalige winkel, die geen garantie geeft op schoenen.
schoenen van bijna 300.00 euro.
1x mee in de regen gelopen en verkleurd.
winkel wil absoluut niks doen.
van alles geprobeerd bezwaarschriften, contacten met managers noem maar op.
Shoe balloo in rotterdam een verschrikkelijke winkel
help wat kan ik doen???
hun geven aan dat het mijn fout is dat ik niet met mijn schoenen in de regen had mogen lopen..
help??
een schandalige winkel, die geen garantie geeft op schoenen.
schoenen van bijna 300.00 euro.
1x mee in de regen gelopen en verkleurd.
winkel wil absoluut niks doen.
van alles geprobeerd bezwaarschriften, contacten met managers noem maar op.
Shoe balloo in rotterdam een verschrikkelijke winkel
help wat kan ik doen???
hun geven aan dat het mijn fout is dat ik niet met mijn schoenen in de regen had mogen lopen..
help??
-
VioletPrue
Re: gucci schoenen.
Van welk materiaal zijn de schoenen?
Want zo'n beetje iedereen weet dat je met bijvoorbeeld suede schoenen niet in de regen moet gaan lopen.
Want zo'n beetje iedereen weet dat je met bijvoorbeeld suede schoenen niet in de regen moet gaan lopen.
het is geen suede dus:*
Niet met schoenen in de regen lopen in Nederland?????????
Wat moet je er dan mee doen, naar bed gaan?????
Volgens mij zijn schoenen bedoelt om mee buiten te lopen of ben ik gek

Volgens mij zijn schoenen bedoelt om mee buiten te lopen of ben ik gek
Katoenen schoenen in de regen dan ??Wat moet je er dan mee doen, naar bed gaan?????
Als het nou leren schoenen waren geweest.
Nee, als het katoen is kan het geen suède zijn.boksertje schreef:het zijn uiteraard katoenen schoenen, en de zolen gewoon van rubber...
het is geen suede dus:*
Je hebt voor bijna €300 katoenen schoenen gekocht, maar er is je verteld dat het suède was? !
Geen advies gekregen hierover hoe ze te behandelen? Allweatherspray of iets dergelijks?
Voor een bult geld zo'n delicate schoen gekocht en niet even de moeite nemen te onderzoeken hoe je ze moet onderhouden?
Wat is trouwens 'verkleurd?'
Dat laatstesephora30 schreef:Niet met schoenen in de regen lopen in Nederland?????????
Volgens mij zijn schoenen bedoelt om mee buiten te lopen of ben ik gek![]()
Niet elk soort leer kan goed tegen regen.
Nou ik heb wel degelijk verstand van schoenen, sterker nog ik heb ze ingespoten ook nog is voor de zekerheid... dus ze zijn gewoon uitgelopen in de regen....
-
rozemarijntje
misschien moet je dan contact opnemen met cucci nederland?
dan leg je uit dat de winkel niets doet...
eigenlijk beschuldig je nu al een merk dat "waardeloos' is..maar cucci zelf kan nog niet reageren...
het ligt nu aan de winkel die deze schoenen verkocht heeft,....
dan leg je uit dat de winkel niets doet...
eigenlijk beschuldig je nu al een merk dat "waardeloos' is..maar cucci zelf kan nog niet reageren...
het ligt nu aan de winkel die deze schoenen verkocht heeft,....
Maar weet je zeker dat het katoenen schoenen zijn voor 300 pegels? Lijkt mij een beetje boel geld.boksertje schreef:Nou ik heb wel degelijk verstand van schoenen, sterker nog ik heb ze ingespoten ook nog is voor de zekerheid... dus ze zijn gewoon uitgelopen in de regen....
All-Stars en Vans zijn ook van katoen en daarnaast redelijk prijzig.tenormin schreef:Maar weet je zeker dat het katoenen schoenen zijn voor 300 pegels? Lijkt mij een beetje boel geld.boksertje schreef:Nou ik heb wel degelijk verstand van schoenen, sterker nog ik heb ze ingespoten ook nog is voor de zekerheid... dus ze zijn gewoon uitgelopen in de regen....
Hier lopen de kids al jaren op Vans en All Stars, ook van katoen en een stuk goedkoper. Nou die banjeren er gewoon mee door de regen hoor, niks aan t handje 
Trouwens, als je met deze schoenen niet in de regen mag lopen hadden ze dat bij aankoop moeten vertellen. Ws had je dan andere gekozen omdat het hier in Nederland meer regent dan droog is.
Hoelang na aankoop ben je ermee terug gegaan?
Hoelang na aankoop ben je ermee terug gegaan?
Ja vertel mij wat, ikheb zelfs met gucci zelf gebeld en gemaild en die geven geen gehoor' gucci.zit zelf ook in italie gevestigd, en shoe baloo waar ik ze heb gekocht wilt ze ook niet opturen naar gucci ikben terugegaan na 4 maanden toen had ik ze dus aan toen het hard geregend had, ik heb inderdaad nergens voor getekend en ze hebben dit ook nooit gezegd of wat dan ook, gucci schoenen zijn helaas heel duur maar dat je met katoenen schoenen niet inde regen mag ....ik liep vroeger ook met me all stars in de regen
-
rozemarijntje
nou ja als je dat dan even in je verhaal had gezet,had ik mijn bijdrage goedbedoeld niet hoeven leveren.Ja vertel mij wat
succes
Zal wel aan de naam Gucci liggen, inderdaad kan men er dik 4 paar voor kopen van All Stars. Maar ja, weet ik veel, ik vind het gewoon duur klinken voor "katoenen" stappers. (Ligt aan mijn leeftijd, hoor).sephora30 schreef:Hier lopen de kids al jaren op Vans en All Stars, ook van katoen en een stuk goedkoper. Nou die banjeren er gewoon mee door de regen hoor, niks aan t handje
Het is de naam he Tenormin
Ik denk dat ts een goede zaak maakt bij de rijdende rechter of belbus.
Schoenen die niet in de regen kunnen vind ik echt belachelijk, vooral als ze in een land worden verkocht waar het 9 vd 10 keer regent.
En als het al zo is, waarschuw de klant dan van tevoren.
Ik denk dat ts een goede zaak maakt bij de rijdende rechter of belbus.
Schoenen die niet in de regen kunnen vind ik echt belachelijk, vooral als ze in een land worden verkocht waar het 9 vd 10 keer regent.
En als het al zo is, waarschuw de klant dan van tevoren.
Ze zijn ook heel erv duur. Absoluut maar het merk betaal ik voor. Maar eerlijk is eerlijk.ze zijn echt mooi en ook limited soort van er zijn er maar paar schoenen van in nederland... ik vind alle reacties top want ik probeert nog steeds naar een oplossing te zoeken k heb ook al een oproep gedaan bij rijdende rechten daar heb ik helaas nog niks van gehoord:(
1x regen in de 4 maanden dan heb je ze OF heel weinig aangehad of je woont in een ander Nederland dan ik.1x mee in de regen gelopen en verkleurd.
Volgens mij zijn ze ook meer bedoeld om 's-zomers met poezelige voetjes in de Milanese Vittorio Emanuelle te paraderen dan door de Hollandse klei te dabberen.Ze zijn ook heel erv duur. Absoluut maar het merk betaal ik voor. Maar eerlijk is eerlijk.ze zijn echt mooi en ook limited soort van er zijn er maar paar schoenen van in nederland
Laatst gewijzigd door bprosman op 05 nov 2012 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
kun je een foto plaatsen en ook een foto van hoe ze hadden moeten zijn? Ik denk dat je kans van slagen eenbeetje afhangt van hoe erg de verkleuring is.
Isabel
Isabel