Slechte service Intreza
Geplaatst: 05 nov 2012 20:15
Op 6 oktober heb ik een paar schoenen besteld bij Intreza. Vanwege de BTW verhoging gold er op die datum een aktie die 21% korting gaf. Daarbij had ik een kortingsbon van € 20,-. Al met al een aantrekkelijke aanbieding en dus besloten om een paar Van Lier schoenen te bestellen. Tot nu toe spijt van de bestelling. De service is ronduit slecht!
6 oktober => bestelling geplaatst voor een paar Van Lier schoenen
9 oktober => is de bestelling geleverd
11 oktober => terug gestuurd met verzoek tot ruiling voor andere maat
13 oktober => afgeleverd bij Intreza
19 oktober => door Intreza retour geboekt
bijna 2 weken niets vernomen
31 oktober => maar eens gebeld naar Intreza. Klantenservice medewerker legt uit dat er geen ruilingen meer gedaan worden en dat ik mijn geld terug krijg. Dit zou 23 oktober overgemaakt zijn.
5 november => nog steeds geen geld terug ontvangen
Naast bovenstaande data heb ik nog diverse keren naar Intreza gebeld met een status update. Steeds werd verteld dat vanwege grote drukte er vertragingen waren. Naar later blijkt is Intreza overgenomen en blijkbaar heeft dit zijn effect op de service. Verder heeft Intreza ook zijn telefoonnummer gewijzigd... waar je voorheen een nummer tegen lokale kosten kon bellen is dat nu een 0900 nummer geworden á € 0,20 p/m.
Van de klantenservice medewerker heb ik wel een nieuwe code voor de kortingsbon gekregen. Maar naar de aktie van 21% korting die destijds gold kan ik nu wel fluiten. Het gekozen paar schoenen is inmiddels niet meer verkrijgbaar in de door mij gevraagde maat en last but not least.... Intreza zit nu al 1 maand van mijn geld rente te trekken.
Al met al.... geen aanrader!!
6 oktober => bestelling geplaatst voor een paar Van Lier schoenen
9 oktober => is de bestelling geleverd
11 oktober => terug gestuurd met verzoek tot ruiling voor andere maat
13 oktober => afgeleverd bij Intreza
19 oktober => door Intreza retour geboekt
bijna 2 weken niets vernomen
31 oktober => maar eens gebeld naar Intreza. Klantenservice medewerker legt uit dat er geen ruilingen meer gedaan worden en dat ik mijn geld terug krijg. Dit zou 23 oktober overgemaakt zijn.
5 november => nog steeds geen geld terug ontvangen
Naast bovenstaande data heb ik nog diverse keren naar Intreza gebeld met een status update. Steeds werd verteld dat vanwege grote drukte er vertragingen waren. Naar later blijkt is Intreza overgenomen en blijkbaar heeft dit zijn effect op de service. Verder heeft Intreza ook zijn telefoonnummer gewijzigd... waar je voorheen een nummer tegen lokale kosten kon bellen is dat nu een 0900 nummer geworden á € 0,20 p/m.
Van de klantenservice medewerker heb ik wel een nieuwe code voor de kortingsbon gekregen. Maar naar de aktie van 21% korting die destijds gold kan ik nu wel fluiten. Het gekozen paar schoenen is inmiddels niet meer verkrijgbaar in de door mij gevraagde maat en last but not least.... Intreza zit nu al 1 maand van mijn geld rente te trekken.
Al met al.... geen aanrader!!