Pagina 1 van 1
pixmania, slechte dienstverlening
Geplaatst: 05 nov 2012 20:22
door olliebob
Ik heb een digitale camera besteld bij pixmania maar dat voldeed. Ik heb het op 25-10-2012 geretourneerd en dat moest naar een adres in Frankrijk
. Dat koste me extra verzendkosten. Daarna niets meer vernomen. Ik heb erover gemaild maar kreeg een gestandaardiseerde mail terug in zeer krom Nederlands waar ik ook niet wijzer uit werd. De klantenservice is ook maar zeer beperkt open, op werkdagen tot 17.00. Als je iets besteld bij pixmania wat je in ene bevalt is het goed maar als je moet retourneren is het waardeloos. Ik moet nog zien op het pakketje is aangekomen en of ik überhaupt mijn geld terug krijg. En krijg je die extra verzendkosten ook vergoed, denk het niet. Heeft iemand anders hier ook ervaringen mee? Ik bestel niks weer via pixmania en raad andere mensen ook niet aan omdat te doen.
Re: pixmania, slechte dienstverlening
Geplaatst: 05 nov 2012 20:52
door trail46
Klopt, pixmania staat erg slecht bekend op bv tweakers.net. Waarschijnlijk zal pixmania in een poging de imagoschade proberen te beperken met allerlei l*l-verhalen reageren. Zelf heb ik er 1 maal besteld maar toen ik na 3 weken nog niets had gehoord heb ik de bestelling gecanceld,waarna het ineens toch nog werd geleverd. Teruggestuurd en 2maanden op het geld gewacht. (Klein bedrag)
http://tweakers.net/shopreview/3534/pix ... t-com.html
1 van de zaken waarom pixmania slecht bekend staat is het bij iedere bestelling verzekeringen en andere gekkigheid toevoegen aan de winkelwagen die heel moeilijk zijn te verwijderen maar de rekening verhogen.
Dit zie je vaak in shopreviews.
Ongevraagd wordt 'Zorgenvrije Aankoop Garantie' toegevoegd aan het winkelmandje (paar euro)
- Ongevraagd wordt 'VIPix-kaart' toegevoegd aan het winkelmandje (€10)
- Ik ontving de nieuwsbrief, terwijl ik dat niet had aangevinkt.
Re: pixmania, slechte dienstverlening
Geplaatst: 05 nov 2012 21:33
door olliebob
Dank voor de reaktie, ik hoop dat ik mijn geld terug krijg. Maar moest jij het product ook terugsturen naar Frankrijk? En kreeg je de verzendkosten ook vergoed?
Re: pixmania, slechte dienstverlening
Geplaatst: 05 nov 2012 22:52
door trail46
olliebob schreef:Dank voor de reaktie, ik hoop dat ik mijn geld terug krijg. Maar moest jij het product ook terugsturen naar Frankrijk? En kreeg je de verzendkosten ook vergoed?
Product moest terug naar Frankrijk en het uiteindelijk terugbetaalde bedrag was exclusief verzendkosten. Nooit meer pixmania!
Re: pixmania, slechte dienstverlening
Geplaatst: 06 nov 2012 00:14
door olliebob
je hebt in ieder geval je geld terug. via track en trace heb ik kunnen achterhalen dat het pakket daadwerkelijk afgeleverd is. Maar voor mij ook nooit meer pixmania. Hoe lang heeft het geduurd voordat je je geld terug kreeg?
Re: pixmania, slechte dienstverlening
Geplaatst: 07 nov 2012 13:30
door trail46
Zag dat je een account op tweakers.net hebt aangemaakt, prima. Kan je iets met pixmania's antwoord?
Re: pixmania, slechte dienstverlening
Geplaatst: 07 nov 2012 19:05
door olliebob
Nou ik heb overal op internet, op diverse forums mijn klachten geuit en dat heeft wel geholpen. De volgende dag kreeg ik gelijk een mail van pixmania dat mijn pakket goed was aangekomen. Dat het nu voor contole is en dat ik dan zo snel mogelijk bericht krijg dat ik mijn geld terug krijg. Wel zonder de verzendkosten, dat is dan maar 'leergeld', om zo maar te zeggen. Maar geen pixmania meer voor mij, ook vreemd dat alles vanuit Frankrijk geregeld word, heel krom. Dat ze geen filiaal hier in Nederland hebben maar goed, ik leid dat bedrijf niet. Ik hoop dat ik snel mijn geld terug krijg dan geen pixmania meer.
Re: pixmania, slechte dienstverlening
Geplaatst: 10 feb 2014 15:32
door Anca
Ik heb een product bij ze besteld, en die ging vrij snel stuk. Nou dn maar de garantie erbij pakken. Het moet te doen zijn dacht ik. Nou bijna 2 maanden zitten wachten. Tig emails gestuurd, er werd wel netjes geantwoord, maar ze konden niks doen zeiden ze. Ok dan maar wachten. Uiteindelijk word je lekker makkelijk aan de kant geschoven, van ja we kunnen niks voor u doen en het product is niet op voorraad, dus we storten het aankoop bedrag terug zonder de betaalde verzendkosten. Dus zit ik nu met de verzendkosten die ik voor lucht, niks, heb betaald. Echt slechte service. Ze willen er niks over horen, arrogant volk dat daar werkt. Je wordt niet eens uitgehoord.
Ik zou het aan niemand aanraden. Echt niemand. Heel slecht. Echt heel slecht. Service kennen ze niet en laat staan een beetje fatsoen om je aan de telefoon een beetje netjes te woord gestaan. Je wordt echt niet geholpen en ze durven heel gauw de verbinding te verbreken als het een beetje moeilijk wordt en ze er niet uitkomen.
Mijden als de pest deze onbetrouwbare webshop. Zie de andere reviews, als ik eerder had geweten dan was ik weggebleven. Zo slecht.