Pagina 1 van 1

Jongo - Calsedon Doe het niet!!

Geplaatst: 06 nov 2012 10:26
door johnny crash
Bij deze wil ik jullie waarschuwen voor Jongo - calsedon.
Aub mensen doe het niet. This is wurst case senario!!

Hieronder leest u de brief die ik 5 a 6 keer heb moeten versturen omdat ze hem niet "ontvagen" hadden. (ok kan)
weken later en toegezegd te hebben na ontvangst van de brief binnen 4 weken te reageren word ik van het kastje naar de muur gestuurd.. Het is inmiddels 8 weken geleden dat wij op vakantie zijn geweest en 0 feedback. ja dat we op de hoogt gehouden worden.... Aan het lijntje bedoel je.. Er wordt keihard gelogen en ze zijn totaal niet klantvriendelijk.

Geachte Calsedon,

Wij zijn Johnny en Annemarie zijn 13 09 2012 tot en met 20 09 2012 via jullie op vakantie geweest naar Monastir te Tunesie. Wat een vakantie had moeten zijn is uitgelopen nachtmerrie.Bij deze wil ik dan ook mijn beklag indienen en jullie op de hoogte stellen van onze bevindingen.


- Hotelkamer:
De hotelkamer was een gammele bende. Kasten die van ellende uit elkaar vallen een koelkast die het niet doet geen kluis op de kamer geen tv geen handdoeken geen zeep geen wc papier etc etc etc.
De douche was niet schoon. Overal kalk, roest en schimmel.
Het bed was zelfs stuk toen we de kamer betraden en heb 2 dagen op de grond moeten slapen omdat de lattenbodem stuk was die maar niet gemaakt werd.
- Restaurant:
Het restaurant was een smerige ruimte met vogelpoep op tafels stoelen en kleden. Tafelkleden die smerig waren werden omgedraaid en niet vervangen. Vieze lepels werden terplekke met mondcondens schoongemaakt en terug gelegd. Het eten was bedorven. Er zaten vliegen in het eten en er was zelf iemand die een kakkerlak in het croissantje had zitten.

Enorm veel mensen ziek waaronder wijzelf. Het braaksel en ontlasting liep er aan alle fronten uit. personeel was verre weg van aardig.

- Zwembad / Sportruimte?
Het zwembad was vies bruine randen boven het water doorgezakte stoelen overal sigarettenpeuken.

Verder waren er van de 7 tennisvelden die er lagen... Je moest goed kijken of ze er wel lagen op 1 na. En die was gesloten.
De fitnessruimte die er zou zijn zat in de andere helft van het gesloten hotel en dat was gesloten
Momenteel zijn wij nog steeds herstellende van maagkrampen diaree en braken.
Het lijkt mij een goed idee om zelf eens te gaan kijken daar of dit hotel uit jullie advertenties te halen. Dit kan echt niet.


Na veel geklaagd te hebben bij het hotel hebben ze ons gewoon genegeerd. Zelfs nog geen excuses gehad van al dit gedoe. Helemaal niets!!

Mijn vriendin en ik hebben niet gekregen waar wij voor betaalden. En bij deze wil ik jullie ook vragen dit op een professionele manier af te handelen.

Gezien de bovenstaande bevindingen van ons lijkt het ons redelijk dat de kosten die wij gemaakt hebben voor deze “vakantie” gecompenseerd worden om verdere stappen te ondernemen.

In afwachting van uw reactie verblijven wij,

Johnny en Annemarie
____________________________

Nu zijn wij met zeker 20 man bezig om iets te horen te krijgen van ze en de ene wordt nog harder voor een leugenaar uitgemaakt dan de ander.

Hebben jullie ook deze ervaring? deel hem hier want deze organisatie is het bestaan niet waard!!

Re: Jongo - Calsedon Doe het niet!!

Geplaatst: 06 nov 2012 10:45
door johnny crash
Ga hier dus niet naartoe!!
http://www.zoover.nl/tunesie/tunesie/mo ... lace/hotel

Verder weet ik ook wel dat Calsedon hier niet veel aan kan doen. Hotel techinsch gezien.
Maar het gaat mij meer op de manier waarop dit afgehandels wordt.

Re: Jongo - Calsedon Doe het niet!!

Geplaatst: 06 nov 2012 11:30
door newmikey
Heeft u ter plaatse een klachtrapport laten opmaken? Calsedon is ANVR lid (even gecheckt op de ANVR site) en geeft ook dudielijk op haar website weer wat de volgorde van klagen is:
Artikel 19 Klachten tijdens de reis
5. Indien de reiziger niet aan de meldingsplicht en klachtrapportage heeft voldaan en de dienstverlener of de reisorganisator daardoor niet in de gelegenheid is gesteld de tekortkoming te verhelpen, kan zijn eventuele recht op schadevergoeding worden beperkt of uitgesloten.
Voorts zou ik, gezien de reviews op verschillende sites niet voor dit hotel hebben gekozen, hoe laag de prijs ook was. Zoover, Tripadvisor en Booking. com staan vol met werkelijk ijzingwekkende verhalen over dit hotel.

Gezien uw gebruik van de Nederlandse taal had u ook misschien de brief even door iemand anders moeten laten opstellen - zoals hij nu is maakt op een dergelijk bedrijf niet véél indruk.

Calsedon heeft wèl een website en straatadres maar is zelfs op de ANVR site niet voorzien van telefoonnummer of email adres - had op zich ook een weggever moeten zijn om niet mee in zee te gaan, maar daar heeft u nu uiteraard niets aan.

Wat nu overblijft is uithuilen en opnieuw beginnen. Gelukkig was het een goedkoop reisje wat niet zegt dat het voor u niet toch véél geld was - ik heb véél sympathie voor uw probleem maar ben bang dat u weinig kans maakt.

De enige manier om deze touroperator te "raken" is door uw klacht zoveel mogelijk publiek te maken - niet alleen op websites, maar ook vrienden en bekenden.

Re: Jongo - Calsedon Doe het niet!!

Geplaatst: 06 nov 2012 15:22
door johnny crash
Hallo,

Bedank voor je reactie,
Wij, ik en nog zeker 20 anderen zijn vrijwel direct naar de host gegaan met ons beklag.
zei melde ons een brief op te stellen met onze bevindingen. die heeft zei ter plaatse ondertekend.
Zei heeft het niet eens over een officieel formulier gehad.
Verder zijn wij in september op vakantie gegaan en de meeste reactie's van voor september waren positief.

Re: Jongo - Calsedon Doe het niet!!

Geplaatst: 24 mar 2014 10:02
door jouwvakantiefan
Ik ben ook op vakantie geweest met deze Touroperator en ik heb alleen maar positieve ervaring met ze. Ik denk dat ze bij het bedrijf het afgelopen jaar zeker hebben geluisterd naar alle klachten. De reis was perfect en het hotel zeer goed. Ik kan me voorstellen dat organisaties door de lagere prijzen aan sommige services iets minder aandacht kunnen geven. Het zou mooi zijn als dit natuurlijk continu goed zou zijn, maar ik begrijp het wel. Hoe meer je betaald hoe beter de service, maar dat willen de meeste Nederlanders niet :? Dus geef ook calsedon een 2de kans.

Re: Jongo - Calsedon Doe het niet!!

Geplaatst: 28 mar 2014 13:22
door Ad Verkaad
jouwvakantiefan schreef:Ik ben ook op vakantie geweest met deze Touroperator en ik heb alleen maar positieve ervaring met ze. Ik denk dat ze bij het bedrijf het afgelopen jaar zeker hebben geluisterd naar alle klachten. De reis was perfect en het hotel zeer goed. Ik kan me voorstellen dat organisaties door de lagere prijzen aan sommige services iets minder aandacht kunnen geven. Het zou mooi zijn als dit natuurlijk continu goed zou zijn, maar ik begrijp het wel. Hoe meer je betaald hoe beter de service, maar dat willen de meeste Nederlanders niet :? Dus geef ook calsedon een 2de kans.
Laat me raden, je kwam hier zomaar terecht!

Re: Jongo - Calsedon Doe het niet!!

Geplaatst: 28 mar 2014 13:31
door newmikey
johnny crash schreef:This is wurst case senario!!
Als het maar "mit senf" was!

Re: Jongo - Calsedon Doe het niet!!

Geplaatst: 08 apr 2014 11:51
door Guardian72
jouwvakantiefan schreef:Ik ben ook op vakantie geweest met deze Touroperator

Als ik dit zie, vraag ik me alleen af "hoeveel krijg je voor deze 'review' met spamlink betaald" - of "is het een leuke werkgever, dat Calsedon"?