Pagina 1 van 1

KickXL Telefonie klacht

Geplaatst: 06 nov 2012 11:07
door dejan
Ten tijde van het aangaan van een contract met een telecomprovider ( vast ) hebben wij bewust de keuze gemaakt voor KickXl. Wij bellen regelmatig met het buitenland ( korte gesprekken)en de tarieven bij KickXl waren de beste. ( ons gebruik is ongeveer 60 min maandelijks, dus geen extreem iets)
Gelijk bij aanvang van het contract berekende KickXl echter een tarief dat 6 x zo hoog was. Na klachten van onze kant werd dit verholpen. Dit ging zo 7 maanden. Elke keer klagen en elke keer werd het verholpen dmv een creditnota. De laatste 2 maanden echter niet meer. We krijgen alleen een bevestigings- email van de klacht en niets meer. Op hun website hebben ze ook hun tarieven ineens aangepast zonder een mededeling aan ons. Wij wensen gewoon de tarieven waarvoor wij hebben getekend. Gelukkig heb ik de tarieven destijds gekopieerd en hebben wij hun eerdere correcties per mail ook bewaard.
Wat zouden wij nu moeten doen?
KickXl reageert niet meer op onze kalchten.

Re: KickXL Telefonie klacht

Geplaatst: 06 nov 2012 15:50
door belkostenwijzer
Hallo,

KickXL mag niet zomaar hun kosten aanpassen in een lopend contract. Wanneer ze niet meer per mail reageren kunt u ze wel in gebreke stellen door middel van een aangetekende brief.

U mag daarin eisen dat de kosten in rekening worden gebracht die in het contract staan.
U kunt ook vragen om ontbinding van het huidige contract. Het is teleurstellend dat er niet meer word gereageerd.

Succes met de brief.

Groet Belkostenwijzer